Hei,
onko tietoa toimiiko Visa Electron maksuvälineenä Virossa?
visa electron tallinnassa
9
12727
Vastaukset
- tietoa
toimii paremmin kuin Suomessa, suhteessa huomattavasti enemmän paikkoja
- ???
Kiitos,
Missään Viron esitteissä ei nimittäin mainita muuta kuin Visa, Diners, ym. ei Visa Electronia..
- -nainen-
TOIMII...
- epäävarmaa
mutta ei toimi ainakaan Tallinkin laivoilla, en tiedä muilla. Tallinnassakin ei toimi joka paikassa, esim, taxissa.
- satusetä92
Mitenkäs, jos ostan 50eek maksavan tuotteen Electronilla. Laskeeko OP(pankkini), kuinka paljon euroissa tililtäni veloitetaan. Tililläni ei kun ole yhtään kroonia.
- pankki
satusetä92 kirjoitti:
Mitenkäs, jos ostan 50eek maksavan tuotteen Electronilla. Laskeeko OP(pankkini), kuinka paljon euroissa tililtäni veloitetaan. Tililläni ei kun ole yhtään kroonia.
ja kurssi on virallinen vaihtokurssi, eli electron on edullisin maksuväline.
- oonko
pankki kirjoitti:
ja kurssi on virallinen vaihtokurssi, eli electron on edullisin maksuväline.
meneeko joka maksusta joku palvelumaksu tai jokin lisä kun maksaa ulkomailla?esim. nordean kortilla?
vai voiko kauppa ottaa siitä vaälistä jotain maksu? - ei mene
oonko kirjoitti:
meneeko joka maksusta joku palvelumaksu tai jokin lisä kun maksaa ulkomailla?esim. nordean kortilla?
vai voiko kauppa ottaa siitä vaälistä jotain maksu?kun maksat kortilla.
Jos nostat automaatista rahaa niin silloin menee joku euron parin maksu - määääääää
ei mene kirjoitti:
kun maksat kortilla.
Jos nostat automaatista rahaa niin silloin menee joku euron parin maksukits!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295