Arvauksia Kuka voittaa 2006-07?

PöNTTöPää

Eli siis arvatkaahan kuka mahtaisi voittaa
Espanjan liigan 2006-07 kaudella?

Itse toivoisin, että joku muu kuin Barcelona
tai Real Madrid.

Veikkaisin että voittaja voisi olla
ATLETICO DE MADRID
koska olen Atleticon kannattaja. Ja Atleticolla on hyvä joukkoe kasassa. :D

18

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkkää

      provosointia!!!

      • PöNTTöPää

        kerroppas?


      • Aivan selvää
        PöNTTöPää kirjoitti:

        kerroppas?

        provosointia!!!!


      • ei toi mikään provo ollu

        vaan asiallinen kysymys. Itse pidän suurimpana suosikkina taas kerran suurta ja kaunista REAL MADRIDia, heillä on uusi huippuvalmentaja, ja vielä ei mitään merkittäviä pelaajahankintoja olla tehty, mutta eiköhän sinne muutama tähti ole tulossa, veikkan jotakuta JUVEn pelaajaa, sekä Ruudia ManUsta...Barcelonan aika on siis väistyä, kun BECKS tykittää kaikki vaparit sisään!


      • PöNTTöPää
        ei toi mikään provo ollu kirjoitti:

        vaan asiallinen kysymys. Itse pidän suurimpana suosikkina taas kerran suurta ja kaunista REAL MADRIDia, heillä on uusi huippuvalmentaja, ja vielä ei mitään merkittäviä pelaajahankintoja olla tehty, mutta eiköhän sinne muutama tähti ole tulossa, veikkan jotakuta JUVEn pelaajaa, sekä Ruudia ManUsta...Barcelonan aika on siis väistyä, kun BECKS tykittää kaikki vaparit sisään!

        ... Fabio Capello ole Realin valmentaja?
        Se on kyllä totta puhuen mahtava valmentaja...¨
        Mutta Atleticon kannattajana en voi ajatella Realista paljoa positiivistä... :D Atletico
        on nyt parempi kuin 2005-06 kaudella. (sillä oli silloin hieman huonoa tuuriakin) He ovat hankkineet Costinhan, Agueron ja Seitaridiksen. Ja sitten vielä jonkin Portugalilaisen... en muista nyt nimeä.. Seuraatkos muuten Realin hankintoja joista ei niin paljoo uutisissa puhuta? Jos seuraat niin ilmoittaisitko aina mulle täällä et ketäs se on ostellut? Kiinnostaa totta kai "naapuri"seuran ostokset...


      • tosiaan fabiohan
        PöNTTöPää kirjoitti:

        ... Fabio Capello ole Realin valmentaja?
        Se on kyllä totta puhuen mahtava valmentaja...¨
        Mutta Atleticon kannattajana en voi ajatella Realista paljoa positiivistä... :D Atletico
        on nyt parempi kuin 2005-06 kaudella. (sillä oli silloin hieman huonoa tuuriakin) He ovat hankkineet Costinhan, Agueron ja Seitaridiksen. Ja sitten vielä jonkin Portugalilaisen... en muista nyt nimeä.. Seuraatkos muuten Realin hankintoja joista ei niin paljoo uutisissa puhuta? Jos seuraat niin ilmoittaisitko aina mulle täällä et ketäs se on ostellut? Kiinnostaa totta kai "naapuri"seuran ostokset...

        se uusi koutsi on, ei näytä ainakaan vielä olevan mitään uusia pelaajia Realin puolella, mutta vielähän tässä ennättää. Tuosta Atleticosta sen verran että itse pidän Torresia parhaana espanjalaispelaajana, aivan huikea kaveri, ja ansaitusti nuorena saanut kapteeninnauhan. Tuskin Torres koskaan Realiin siirtyy, mutta toisessa suosikissani eli Liv'poolissa hänet mielellään näkisin, eli Rafa Benitez huomiohuomio, ostapa se Torres Pooliin!!!


      • Silkkaa
        PöNTTöPää kirjoitti:

        ... Fabio Capello ole Realin valmentaja?
        Se on kyllä totta puhuen mahtava valmentaja...¨
        Mutta Atleticon kannattajana en voi ajatella Realista paljoa positiivistä... :D Atletico
        on nyt parempi kuin 2005-06 kaudella. (sillä oli silloin hieman huonoa tuuriakin) He ovat hankkineet Costinhan, Agueron ja Seitaridiksen. Ja sitten vielä jonkin Portugalilaisen... en muista nyt nimeä.. Seuraatkos muuten Realin hankintoja joista ei niin paljoo uutisissa puhuta? Jos seuraat niin ilmoittaisitko aina mulle täällä et ketäs se on ostellut? Kiinnostaa totta kai "naapuri"seuran ostokset...

        provosointia!!! Lopeta jo!!!


      • KIRJOITTELE
        Silkkaa kirjoitti:

        provosointia!!! Lopeta jo!!!

        KÄNNIPÄISSÄSI TÄLLE PALSTALLE!ET YMMÄRRÄ MITÄÄN KUN HUMALASSA OLET!


      • Lopeta
        KIRJOITTELE kirjoitti:

        KÄNNIPÄISSÄSI TÄLLE PALSTALLE!ET YMMÄRRÄ MITÄÄN KUN HUMALASSA OLET!

        jo toi provosoiminen!!!!!!


      • Pelkkää
        tosiaan fabiohan kirjoitti:

        se uusi koutsi on, ei näytä ainakaan vielä olevan mitään uusia pelaajia Realin puolella, mutta vielähän tässä ennättää. Tuosta Atleticosta sen verran että itse pidän Torresia parhaana espanjalaispelaajana, aivan huikea kaveri, ja ansaitusti nuorena saanut kapteeninnauhan. Tuskin Torres koskaan Realiin siirtyy, mutta toisessa suosikissani eli Liv'poolissa hänet mielellään näkisin, eli Rafa Benitez huomiohuomio, ostapa se Torres Pooliin!!!

        provosointia tuokin!!!!!!


    • Xavi

      Barcelona vie kolmannen kerran putkeen mestaruuden, ei mahda mitään!! :)
      Real on sekasorrossa edelleen valmentajan- ja presidentinvaihdon jäljiltä eli tällä kaudella ei mestaruutta vielä heru.
      Matka näiden kahden kannoille on edelleen vähän turhan pitkä, mutta varmasti pari haastajaa nousee kiusaamaan puskista kuten esim. Osasuna viime kaudella.

    • Keijo

      Tottakai Barcelona pesee (jälleen kerran) kaikki muut seurat sekä Espanjan liigassa että kansainvälisillä kentillä!

      Real Madridia vastaan pelatessa Barca saa varmasti apua Madridin Sergio Ramokselta, hänellähän kun on jo kokemusta oman maalin tekemisestä...

      • Selvää

        provosointia!!! Ei voi erehtyä!!!


    • Rahan perässä

      Lisää vaan Atletico Madrid faneja,joukkue alkaa olla jo sen tason törsäilijä rahan suhteen,että alkaa "Chelsimäisesti" tulla faneja.Pysykää todellisuudessa hyvät ihmiset!
      Real Madrid tulee tänä vuonna kolmanneks ja voitosta kamppailee Barcelona ja Valencia ja voiton vie pitkästä aikaa Valencia.Barcelona voittaa ainostaan Copa Del Reyn.Valencia vie voiton tiukasti.

      • PöNTTöPää

        ... arvostelet toisten kannattamia "joukkoeita"?
        Minä olen ollut Atletico-kannattaja jo kauan...
        arvostelet vaikka et tiedä mitään toisten kannattamisesta?!? (onko tullut kannatajaksi rahan perässä vai ei? Minä en ainakaan ole minulla vaan on sattunut olemaan rakkaus seuraan jo kauan)


      • PROVO!!
        PöNTTöPää kirjoitti:

        ... arvostelet toisten kannattamia "joukkoeita"?
        Minä olen ollut Atletico-kannattaja jo kauan...
        arvostelet vaikka et tiedä mitään toisten kannattamisesta?!? (onko tullut kannatajaksi rahan perässä vai ei? Minä en ainakaan ole minulla vaan on sattunut olemaan rakkaus seuraan jo kauan)

        Lopeta tuo provosinti!!!!!


    • KIRIFANI

      Kirkonkylän Kiri voittaa koska Zizou meni sinne ku siä pelataan SuperTelellä.

    • seg rt5i6875fbnnkw4bt i i h...

      1 real madrid
      2 barcelona

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe