kertokaas se pedon luku jotku väittää et se on 666 ja toiset että se olisi 616 mikä on se oikea pedon luku?
kertokaas
jou-MAN678
4
552
Vastaukset
- ole ollenkaan
edes luku, pedolla on merkki...
- elmeri emilia
eikö tää tuu myös näistä katastrofi-päivämääristä mitä historiassa on ollut. lontoon palo, jonkun rooman keisarin syntymä-vai kuolinpäivä kun oli niin kammottavan raaka ihminen ja sen sellasta, ainaski osaks vai onko ne päivämäärät vahvistaneet käsitystä pedon merkistä mikä mainittas raamatussa, en muista enkä itse asiassa tiedä kumpi sanotaan olleen ensin.jotain sinnepäin.
- väääärin
se on
313,
Aku Ankan rekisterinumero - Zamiel
Well,siinäpä pohdittavaa=].
T:5666
Ps:Joy life.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285983
- 574336
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282588Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121