Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

outoja kokemuksii/tuntemuksii

tirlittani

itse oon kokenu kerran tällasen ruumiistairtautumisen... muistan sen kun "leijuin" itseni yläpuolella ja siis katoin ku tuhisin siinä alapuolella.. sitte yhtäkkiä miun kehoon siinä alhaalla rupes ikäänkuin valumaan jotain mustaa. sitte "tipuin" takas omaan itteeni ja säikähdin sitä niin paljo että heräsin kiljuen. oli siinä selittelemistä sitte veljelle joka nukku viereisessä huoneessa että mitä kiljuin... se pelotti ja en oo sen jälkeen onneks kokenu vastaavaa... :/

nykyään tunnen ihan jotain muita outoja juttuja... tässä yks päivä ruokatunnilla tuntu ku joku olis kutitellu miun kantapäätä, tuntu ihan ihmisen sormilta... ja mikään ei olis voinukaan koskee siihen. miulla oli lahkeet kääritty melkein polviin ja jalassa sandaalit... pelotti vähä, meinas mennä eväät väärään kurkkuun...

ja joskus kuulen ku minuu kututaan nimellä, kuiskaten, ihan hiljaa.. mutt kukaan ei tunnusta että olis tehny sen...:)

muitaki juttuja on tapahtunu mutt en ny muista/kehtaa/jaksa listailla tänään.. nukkumaan pitää mennä, eksyin vaan tälle sivulle ja mielenkiintoisia juttujahan täältä löytyy... :P

ku muuteski oon vähä höppä kaikkeen yliluonnolliseen... :D

15

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnoton

      Täysin luonnollista(melkein).Olitko unitilassa silloin kun kuulit ääniä?

    • joskus.

      Vähän useamminkin. Esim joskus kakarana olin yksin kotona kun irtauduin ruumiistani, sillon en edes nukkunut! ja jälkeenpäin tuntu välillä,että joku olis läsnä tyhjäs huonees. Joskus silloin tällöin näin "Esim", yöllä, että joku seisoo sänkyni viäressä, silloin vedin yleensä peiton päälleni ja vähän peloissani, kyselin, kuka se on, ja älä tee mulle mitään pahaa.

      Päiväs aikaakin näin joskus aaveita. Joidenkin kanssa tuli ihan juttua, jotkut puolestaan olivat hermostuneita, eikä heiltä mitään voinut, tai uskaltanut kysyä. Ja kuiskauksiakin oli, ihan päiväs aikaankin.

      Joo, ja yöllä oli joskus tollanen, tais olla useammin kun yhen kerran, että leijuin sängyn yläpuolella ja näin ruumiini sängyssä makaamassa. Suunnilleen kaikki tapahtu vain silloin kun olin tosi nuori. Nykyjään ei ole mulla tollasia ollut, olivatpa sitten mitä hyvänsä, ne jäi sinne lapsuuden ajoille, mun kohdalla.

    • Minttu-82

      olen itsekkin kuullut minua huudettavan kuin kuiskaten kun olen kuunnellut musiikkia. Välillä piti käydä kysymässä vanhemmilta ett huusiko joku minua. Nyt ei ole vähään aikaan kuulunut mutta yksin ollessa asunnossani olen joskus kuullut ihan kuin joku olisi kutsunut minua kuiskaamalla. Voisikohan se olla joku aave jolla on asiaa mene ja tiedä....

    • Kristallikuu

      Olen usein kuullut kun puiden henget puhuvat ja tapasinpa kerran dryadeitakin (jotka tosin lähettivät perääni piinaavan hengen). Kuulen myös joskus kun esineet puhuvat (outoa mongerrusta, joten kuten tajuttavaa) toisilleen. Harjoitan magiaa ja olen wicca joten pidän tuollaisia asioita normaaleina mutta joskus on aika häiritsevää kun puut ja esineet puhuvat minusta.

      • Kristallikuulle

        Onko ne puiden henget joitain puiden ulkopuolella olevia henkiä, vai niiden puiden sieluja.


      • mitä-.--.
        Kristallikuulle kirjoitti:

        Onko ne puiden henget joitain puiden ulkopuolella olevia henkiä, vai niiden puiden sieluja.

        Mitä ovat Dryadit ?


      • Cyberanimal
        mitä-.--. kirjoitti:

        Mitä ovat Dryadit ?

        Elikkä puiden henget ovat puiden sieluja, eikä minkä tahansa puun vaan itsensä hämärästi tiedostavien. Usein metsä on kokonaisuudessaan yksilö, jossa sitten on näitä tietoisempia puita, joilla on erilliset henget. Vanhaan aikaan puita kaadettaessa puuta kopautettiin ensin kirveen hamaralla puolella, jotta puu "menisi tajuttomaksi" ja sitten vasta kaadettiin se. Ehkä se Tolkkien ajatteli näitä henkiä, kun loi entit, sillä herra oli kuulemma aika luontoa rakastava kaveri.

        Dryadit olivat kreikkalaisessa mytologiassa nymfejä, jotka olivat omistautuneet puiden suojelemiseen. Dryadit elävät joko itse puussa tai sen lähettyvillä. Alun perin dryadit olivat nimenomaan tammen nymfejä, sillä kreikan kielen sana drys tarkoittaa tammea. Sittemmin sana "dryadi" on merkinnyt kaikkia puiden hengettäriä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Dryadit

        Ps. Meilläpäin (suomessa) tunnetaan dryadit paremmin metsänneitoina ja/tai metsänhaltijoina.


      • Kristallikuu
        Cyberanimal kirjoitti:

        Elikkä puiden henget ovat puiden sieluja, eikä minkä tahansa puun vaan itsensä hämärästi tiedostavien. Usein metsä on kokonaisuudessaan yksilö, jossa sitten on näitä tietoisempia puita, joilla on erilliset henget. Vanhaan aikaan puita kaadettaessa puuta kopautettiin ensin kirveen hamaralla puolella, jotta puu "menisi tajuttomaksi" ja sitten vasta kaadettiin se. Ehkä se Tolkkien ajatteli näitä henkiä, kun loi entit, sillä herra oli kuulemma aika luontoa rakastava kaveri.

        Dryadit olivat kreikkalaisessa mytologiassa nymfejä, jotka olivat omistautuneet puiden suojelemiseen. Dryadit elävät joko itse puussa tai sen lähettyvillä. Alun perin dryadit olivat nimenomaan tammen nymfejä, sillä kreikan kielen sana drys tarkoittaa tammea. Sittemmin sana "dryadi" on merkinnyt kaikkia puiden hengettäriä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Dryadit

        Ps. Meilläpäin (suomessa) tunnetaan dryadit paremmin metsänneitoina ja/tai metsänhaltijoina.

        ...nuo dryadit tuntuvat hieman vihamielisiltä. Liekö syynä eräs suuri paljaaksi hakattu aukea.


      • Kysymys,.,..,.,..,

        Siis onko kaikilla esineilläkin Sielu? Eikai sitä esinettä satu jos sen särkee ?!


      • minkänäköinen
        Kysymys,.,..,.,.., kirjoitti:

        Siis onko kaikilla esineilläkin Sielu? Eikai sitä esinettä satu jos sen särkee ?!

        on Tryadi ?


      • Cyberanimal
        Kristallikuu kirjoitti:

        ...nuo dryadit tuntuvat hieman vihamielisiltä. Liekö syynä eräs suuri paljaaksi hakattu aukea.

        useimmissa kaupunkien metsissä näkee jo enemmän tummia(vihamielisiä) luonnonhenkiä kuin puhtaita sellaisia. Voisiko justiinsa saasteet, roskaaminen ja puiden kaataminen aiheuttaa tämän ilmiön, itse ainakin luulen niin.


      • Cyberanimal
        minkänäköinen kirjoitti:

        on Tryadi ?

        harvemmin on sielua. Yleensä henki on elävillä olennoilla, tosin elottomatkin objektit muodostavat ympärilleen auran, jos ovat vanhoja yms. eli kyllä tavaroita voi särkeä ihan rauhassa, ei niissä henkiä lymyile =).

        se minkänäköinen dryädi tai puunhaltija on, on sanottu että ne näyttävät puultaan tai puumaisilta. ei siis ihmisen näköisiä ollenkaan.


      • ihmisen kokosia
        Cyberanimal kirjoitti:

        harvemmin on sielua. Yleensä henki on elävillä olennoilla, tosin elottomatkin objektit muodostavat ympärilleen auran, jos ovat vanhoja yms. eli kyllä tavaroita voi särkeä ihan rauhassa, ei niissä henkiä lymyile =).

        se minkänäköinen dryädi tai puunhaltija on, on sanottu että ne näyttävät puultaan tai puumaisilta. ei siis ihmisen näköisiä ollenkaan.

        vai minkä kokoisia suunnilleen. Voiko niitä nähdä ilman kolmannen silmän aukioloa ?


      • Cyberanimal
        ihmisen kokosia kirjoitti:

        vai minkä kokoisia suunnilleen. Voiko niitä nähdä ilman kolmannen silmän aukioloa ?

        siis mitä on minkä kokoisia?

        Aurat ovat esineiden ympärillä eli vähän isompia, luonnonhenkien koko vaihtelee hyvin pienestä suurehkoonkin, jopa isompaan kuin ihmisen koko. tätäkö hait?


      • niinnnn
        Cyberanimal kirjoitti:

        siis mitä on minkä kokoisia?

        Aurat ovat esineiden ympärillä eli vähän isompia, luonnonhenkien koko vaihtelee hyvin pienestä suurehkoonkin, jopa isompaan kuin ihmisen koko. tätäkö hait?

        (_________________________________________) ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe