Haiseva penis

Epätietoinen nainen

Tämä asia ei taida suoranaisesti kuulua tälle palstalle mutta en tiedä mikä muukaan olisi parempi.

Eli onko kenelläkään tietoa mikä voisi olla tai vastaavia kokemuksia siitä kun miehen elimestä tulee ulos epämiellyttävän hajuista eritettä. Haju muistuttaa jollain tavalla kalan hajua tai on muuten vaan karvas ja kirkerä. Ei johdu hygieniastakaan koska jo melko pian suihkussa käynninkin jälkeen tätä esiintyy. Kuten ymmärrätte tämä haittaa minua JONKIN VERRAN ja suuseksi ei kiinnosta.

Olisiko kyseessä jokin tulehdus? Ulkoisia merkkejä mistään tällaisesta ei kyllä ole havaittavissa.
En ole vielä kehdannut miehelleni puhua tästä asiasta koska en tiedä onko hän itse tiedostanut tällaisen vaivan. Ei hän ole ainakaan valittanut kutinaa tai vastaavaa ja seksikin maistuu..

14

5954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa

      Minunkin mieheni "haisee" joskus. Kummankaan epäpuhtaudesta ei ole kyse, mutta joskus yhdynnän jälkeen minäkin haisen...siis tarkoitan että hänen eritteensä minussa. En minäkään ole uskaltanut miehelleni siitä kertoa.
      Muuten seksi on meillä monivivahteista ja antoisaa molemmin puolin...siinä ei valittamista.

      Se jo auttaisi paljon jos tietäisi miten sen ottaisi miehen kanssa puheeksi. En usko että mieheni sitä itse on edes huomannut.

    • Epätietoinen nainen

      Edellisillä poikaystävilläni en ole tällaista ongelmaa havinnut, joten tuskin se ihan normaali on??

      • ............

        ite oon ainakin huomannu mieheni eritteessä huomattavan eron sen jälkeen kun hän lopetti polttamisen.. polttavatko miehenne!? ja kuulemma runsas hedelmien syönti parantaa eritteen makua ja vähemmän rasvaruokaa, no en mene aivan takuuseen näistä mutta.. kannattaa kokeilla jos mahdollista!!


      • Leipuri....
        ............ kirjoitti:

        ite oon ainakin huomannu mieheni eritteessä huomattavan eron sen jälkeen kun hän lopetti polttamisen.. polttavatko miehenne!? ja kuulemma runsas hedelmien syönti parantaa eritteen makua ja vähemmän rasvaruokaa, no en mene aivan takuuseen näistä mutta.. kannattaa kokeilla jos mahdollista!!

        Se on HIIVA...ettekö tajua=)


      • terhi.

        Veikkaan, että hepullasi on tulehdus. Sehän voi olla miehillä hyvinkin kauan hyvin oireeton jne...sitten ehkä yhtäkkiä puhjeta.

        Menkööt lääkäriin.


    • hajut-on

      Joo olen huomannut kanssa saman jutun, siis miehenä.
      Jos syö paljon makkaraa tai lihajalosteita niin mälli haisee.Olen päätellyt sen johtuvan toisilla
      ihmisillä kemiallisesta reaktiosta.Siis lihajalosteiden säilöntäaine E250 (nitriitti)ei sovi
      kaikille tai siis aiheuttaa em. ongelman
      Mielipiteitä/kokemuksia.

      • luulotautinen

        Minä pääsin siitä eroon säännöllisellä pesulla esinahka taakse suihkulla huuhtelu aina vessassa käynnin jälkeen .Pullan sokerin limsat jätin välittömästi minimiin.Kävin asian vuoksi myös lääkärissä koska sitä valkoista ja haisevaa tuli paljon ,katsomatta hän sanoi vaan että kaikillahan sitä on,en uskonut.Ja lopuksi aikaa ja katso mitä syöt.


    • peppumies

      Ei varmastikaan ole kyse mistään eritteen hajuista, vaan ihan yksinkertaisesti esinahan alle kerääntyvän rasvan ja eritteiden härskiintymisestä. Ei se pelkkä suihkussa käynti riitä vaan todella on pestävä paikat esinahka taakse vetäen ja kunnolla jynssäten kaikki "juustot" pois!

      Tulehdusta tai hiivaa se ei varmasti ole jos mies ei valita kutinaa tai kirvelyä. Joten kunnon pesua vaan, niin kyllä se kalan haju siitä häviää :)

    • entinen läträäjä

      Käskekää tytöt/hinttarit ukkojenne lopettaa ryyppääminen niin hajut muuttuu tuoksuiksi.En ole itseltäni suihin ottanu,enkä edes heti uskonu asiaa,mutta nykyään kun en ryypiskele,saan nauttia suihinotosta usein ja loppuun asti.TÄMÄ ON TOSI.

    • normaalia

      miehestä tulevaa eritettä, voitelee naisen sillä, jos nainen oom vielä valmis yhdyntään. Ns. kiima nestettä.

    • ...

      no nyt sit ymmärrän miks ex poikaystäväni kyrpä haisi niin pahalle ja tuli jotain nestettä...sehä on selvä alkoholistin merkki....mutta exäni ei ikinä tajunnut sitä miksi halusin vain suihkun puolella ottaa suihin tai sitten miksi aina ajoin hänet suihkussa käymään ennen suuseksiä!

    • gluben

      äh... kertokaahan ukoillenne, että pesu runkkauksen jälkeen, niin eiköhän ala letkukin tuoksumaan ja maistumaan...
      Pesemätön aamutumppu työpäivän jälkeen antaa jo aika aromit... tai vastaavasti "kaikilla mausteilla" eli aamusuikkari illan/yön nyrkkikitkan jälkeen... puhtaus on puoli ruokaa!

    • Anonyymi

      Hajuun voi olla monia eri syitä, yksipuolinen hiilihydratti/rasvainen ruoka makea ym pitäisi vaihtaa kasviksiin marjoihin hedelmiin ja tuoksu paranee, ja seksihalu paranee myös, samalla mieliala paranee kun syö kevyempää ruokaa.

      Toinen joka vaikuttaa on jos sinulla seksiä harvoin silloin sperma rupeaa haisemaan pahalle.
      Hiivatulehdus saa terskan haisemaan epäpuhtaalta, tuskin vaikuta sperman hajuun koska hiiva on limakalvolla eikä palleissa sisäpuolella!

    • Anonyymi

      Pitkän liiton jälkeen jäin leskeksi ja mieheni penis ei koskaan haissut, mutta hänen elimensä olikin kaunis, ei "tupessa". Inhoan sellaista penistä mikä on esinahan sisällä ja vielä karmeampi jos löysää nahkaa terskan yli. Hyi! Olen hoivatyössäni nähnyt paljon erilaisia elimiä ja kaunein on siisti kulli ilman törsöttävää esinahkaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe