Töölönlahden Rappio

Meikkulainen

Ikävää katsoa kuinka tasokas asuinalue töölö kurjistuu, kun alueelle säntäävät kallion hörhöt, kyse on taas tästä töölönlahdelle tulleesta rakennumiesten käymälästä, josta kerrottin hesarissakin viikolla.

Käymälä kerää mukaansa lieveilmiöitä, näinhän kävi aikoinaan Töölön kisiksen vieressä yleiselle käymälälle, se jouduttiin sulkemaan, koska siitä tuli homojen tapaamispaikka ja suurin osa näista tuli juui kalliosta.

Töölönlahden käymälää terrorisoimaan on tullut mm Kallion Asukaskin(Remontti-Rane) tunnettu erikoinen häirikkö ja vähemmistön edustaja kalliosta, kiusallista asiassa on ,että kunnolliset työmiehet eivät saa käydä tarpeillaan rauhassa ja asukkaat kärsivät samoin, voivatko jotkut kallion seksuaaliset vähemmistöt terrorisoida muita kaupunginosia?

Mielestäni Kallion ja muiden kaupunginosien välille pitää rakentaa silta, tai sitten nämä tyypit pitää puhdistaa kallosta pois!

Kaunista kesää, mutta alue puhtaaksi.

19

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remontti-Rane

      Kuulin huhua, että Vuosaaren silta katkaistaisiin kaupungin toimesta. Saaren asukkaille vietäisiin heidän tarvitsemaansa tavaraa, kuten viinaa ja huumeita, kerran viikossa. Saisivat sitten rauhassa tappaa toisiaan. Pitääkö, Moga, tämä huhu paikkansa?

      • sivusta seuraileva

        Rane huhuilee sivupersoonalleen ja kertoilee satuja.

        Vuosaaressa on paljon, paljon enemmän asukkaita kuin piskuisessa Kalliossa, mutta Kalliossa on asukasmäärään suhteutettuna paljon enemmän vuokralaisia, huumejengiä, rikollisia ja puliukkoja. Kallio pitäisi aidata ja eristää muulta Helsingiltä Ranen mielikuvitustapoja mukaellen.


    • Kallion Kantakundi

      tuttu juttu, Remontti-ranen porukka häiriköi kalliota ja pilaa alueen maineen, asun kalliossa, mutta myönnän,että alueen status on hintti, juoppo, narkkariporukoiden saastuttama, ihme tyyppi se remppa kun kiinnostus on homoilun lisäksi käymäläpuolelle, mitä kiinnostavaa on työmiesten huusissa?

      Kysymys asetettu remontti-ranelle!


      vastaa kiertelemättä, kaveri kertoi, että rapina vaan käy puskissa, kun käy paskalla, kaveri on työhommissa töölönlahdella.

      haE remppa-rane itsellesi muuta tekemistä, eikö siellä jyhkeässä kivitalossa ole vessaa?
      Olet pahainen homppeli, mutta hanki muutakin juttua itsellesi

    • Remontti-Rane

      Minun yksityiselämäni ei kuulu muille helvata.

      asun jyhkeässä kivitalossa ja en missään hevonperseessä mogadishussa, vapaa maa ja olen vapaa mies omille harrastuksilleni.

      • Remontti-Rane

        Säälittävä olet, Moga, kun pitää jo toisen nimimerkilläkin kirjoittaa. Mies on irstas likainen vanha sika ja asuu kuplahintaisessa aurinkolahden neukkuläävässä äitimuorinsa kanssa.


      • Oskar P

        On sulla hullu omituiset harrastukset, ymmärrän kyllä jos mies tykkää nätiestä flikoista, mutta että sää tykkäät karvasista työmiesten persiistä, hyi hitto mää kauhiast ihmettelen.

        oot sää remontti-rane kumma apina, anna sen porukan olla rauhassa, mee itte töihin, sulla oo liikaa vapaa-aikaa, mää kunnioita ihmmistä jok käy töissä ja rehellinen työmies oo palkkansa ansainnu, mut sää tanan hintti sää et oo mikää mies, mikä sää oikeen olet?

        Oleks sää joku kummitus vai mikä sää haluut olla?

        Olen mää kuullu ennekii et joku kyttää vessan taitse, mut sää S:tana loikkapolvi, sää kyttäät miehii, hyi tana et kalliossa on kummalisii ihmisii ja sää oot pahimmist päästä kummalline


      • Alppilan asuja
        Oskar P kirjoitti:

        On sulla hullu omituiset harrastukset, ymmärrän kyllä jos mies tykkää nätiestä flikoista, mutta että sää tykkäät karvasista työmiesten persiistä, hyi hitto mää kauhiast ihmettelen.

        oot sää remontti-rane kumma apina, anna sen porukan olla rauhassa, mee itte töihin, sulla oo liikaa vapaa-aikaa, mää kunnioita ihmmistä jok käy töissä ja rehellinen työmies oo palkkansa ansainnu, mut sää tanan hintti sää et oo mikää mies, mikä sää oikeen olet?

        Oleks sää joku kummitus vai mikä sää haluut olla?

        Olen mää kuullu ennekii et joku kyttää vessan taitse, mut sää S:tana loikkapolvi, sää kyttäät miehii, hyi tana et kalliossa on kummalisii ihmisii ja sää oot pahimmist päästä kummalline

        onko se remontti-rane sama hönttä, joka kävelee täältä Alppilan ohitse joka aamu töölöön päin?

        Sillä on pitkä ulsteri aina helteelläkin päällä ja isot saappat jalassa, se käy Hakaniem torilla istumassa puliremmissä, Raneksi ne sitä kutsuu suussa on kaksi hammasta vai on se noin sekoboltsi hintti, että kyttäää vessareissujakin, teksi mieli hivauttaa sitä päihin, mutta eihän tommosta viitti lyödä.

        sääliksi käy!


      • Remontti-Rane
        Oskar P kirjoitti:

        On sulla hullu omituiset harrastukset, ymmärrän kyllä jos mies tykkää nätiestä flikoista, mutta että sää tykkäät karvasista työmiesten persiistä, hyi hitto mää kauhiast ihmettelen.

        oot sää remontti-rane kumma apina, anna sen porukan olla rauhassa, mee itte töihin, sulla oo liikaa vapaa-aikaa, mää kunnioita ihmmistä jok käy töissä ja rehellinen työmies oo palkkansa ansainnu, mut sää tanan hintti sää et oo mikää mies, mikä sää oikeen olet?

        Oleks sää joku kummitus vai mikä sää haluut olla?

        Olen mää kuullu ennekii et joku kyttää vessan taitse, mut sää S:tana loikkapolvi, sää kyttäät miehii, hyi tana et kalliossa on kummalisii ihmisii ja sää oot pahimmist päästä kummalline

        Moga skitsahtelee siihen malliin, että tässäkin ketjussa on jo ainakin viisi sivupersoonaa. Huh mikä kaheli, ja peräkammarin poika homostelija vielä kaiken lisäksi!


      • gerhard b
        Remontti-Rane kirjoitti:

        Moga skitsahtelee siihen malliin, että tässäkin ketjussa on jo ainakin viisi sivupersoonaa. Huh mikä kaheli, ja peräkammarin poika homostelija vielä kaiken lisäksi!

        Sama tyyppi olen ihmetellyt miten tolla Ranella on otsaa soittaa suutaan täällä, hintti ,mikä hintti, mutta vielä noita kakka-harrasteita, ei ymmärrä.

        Hakaniemen torilla on usein öiseen aikaan nähty torin ympärijuoksua alasti, tää rane on juossut siellä kärjessä ja muu joukko perässä on nähty siellä ulkolaisiaiki tummia kavereita takaaajamasa, kumma kun sama juoksu on toistunut joka viikonloppu, jonkilainen rituaali varmaan...


        Ihme mies olet ja sairaan mieli hake erilaiiset perverssiot, mutta noissa vessarituaaleissa olet kyllä haka.


        tutkitko oikein kakka-asennotkin ja miten se tulee ja saatko asiasta tyydytyksen?

        Hullu sinä olet Remontti-rane hullu!


      • Remontti-Rane
        gerhard b kirjoitti:

        Sama tyyppi olen ihmetellyt miten tolla Ranella on otsaa soittaa suutaan täällä, hintti ,mikä hintti, mutta vielä noita kakka-harrasteita, ei ymmärrä.

        Hakaniemen torilla on usein öiseen aikaan nähty torin ympärijuoksua alasti, tää rane on juossut siellä kärjessä ja muu joukko perässä on nähty siellä ulkolaisiaiki tummia kavereita takaaajamasa, kumma kun sama juoksu on toistunut joka viikonloppu, jonkilainen rituaali varmaan...


        Ihme mies olet ja sairaan mieli hake erilaiiset perverssiot, mutta noissa vessarituaaleissa olet kyllä haka.


        tutkitko oikein kakka-asennotkin ja miten se tulee ja saatko asiasta tyydytyksen?

        Hullu sinä olet Remontti-rane hullu!

        Totuushan on se, että Moga alias Mogadishun mies kulkee vessapaperirulla toisessa ja "se" toisessa kourassa pitkin Mogadishu Avenueta pikkulapsia pelottelemassa ja miesseuraa etsimässä.

        Moga, sinua pelätään ja inhotaan jopa Aurinkolahdessa, mikä on sentään täynnä kaiken maailman kummajaista pervoa. Jatka samaan malliin mutta älä tule minua yrittämään, muuten ohjaan sinut Mogadishun metroon isällisellä otteella.


      • Gerhard B
        Remontti-Rane kirjoitti:

        Totuushan on se, että Moga alias Mogadishun mies kulkee vessapaperirulla toisessa ja "se" toisessa kourassa pitkin Mogadishu Avenueta pikkulapsia pelottelemassa ja miesseuraa etsimässä.

        Moga, sinua pelätään ja inhotaan jopa Aurinkolahdessa, mikä on sentään täynnä kaiken maailman kummajaista pervoa. Jatka samaan malliin mutta älä tule minua yrittämään, muuten ohjaan sinut Mogadishun metroon isällisellä otteella.

        kuules hintti jos et lopeta tota paskan puhumista, niin sinun ikenesi voi ihmetellä missä ne hampaat on.

        Minä en pidä sinunkaltaisistasi homppeleista tuli selväksi.


        Olen kuullut sinun temppuiluistasi kalliossa riittäävsti, olet inhottava vnaha äijä, jolla on likaisia perverssioita, senkin homo ja vessahullu, käymäläkalle, painu sinne huusin taakse saunan takanakin on vielä tilaaa!


        Rane olet hullu ja en halua sinun sivupersooniesi kanssa kinastella. Piste


      • Remontti-Rane
        Gerhard B kirjoitti:

        kuules hintti jos et lopeta tota paskan puhumista, niin sinun ikenesi voi ihmetellä missä ne hampaat on.

        Minä en pidä sinunkaltaisistasi homppeleista tuli selväksi.


        Olen kuullut sinun temppuiluistasi kalliossa riittäävsti, olet inhottava vnaha äijä, jolla on likaisia perverssioita, senkin homo ja vessahullu, käymäläkalle, painu sinne huusin taakse saunan takanakin on vielä tilaaa!


        Rane olet hullu ja en halua sinun sivupersooniesi kanssa kinastella. Piste

        Ei ehkä kannata uhkailla miestä, joka on 30 cm sinua pidempi. Tsot tsot.


      • Gerhad B
        Remontti-Rane kirjoitti:

        Ei ehkä kannata uhkailla miestä, joka on 30 cm sinua pidempi. Tsot tsot.

        Tsot tsot rane sinähän olet jo sitten luonnonoikku, minun pituuteni on 190 cm ja paino 100 kiloa ja lyön pirullisen kovaa, sinulaisei tynnyri ei seisoisi samassa kehässä kansani kymmentä sekunttikaan,

        Te hintit olette aina niin naismaisia, mutta sinä rane olet yhtä pitkä, kuin paksukin, silloin kun vielä ottelin sm-tasolla nyrkkeilyssä ja kick-boxingissa jouduin ottamaan koviakin matseja, mutta naisia en ole vielä koskaan lyönyt, mutta mikäli haluat niin tavataan roskapankin edessä tänään kello 18, mene ottamaan yhden oluen ja sinunkin kanssai voisin rupatella, tunnistat kyllä minut.


      • Remontti-Rane
        Gerhad B kirjoitti:

        Tsot tsot rane sinähän olet jo sitten luonnonoikku, minun pituuteni on 190 cm ja paino 100 kiloa ja lyön pirullisen kovaa, sinulaisei tynnyri ei seisoisi samassa kehässä kansani kymmentä sekunttikaan,

        Te hintit olette aina niin naismaisia, mutta sinä rane olet yhtä pitkä, kuin paksukin, silloin kun vielä ottelin sm-tasolla nyrkkeilyssä ja kick-boxingissa jouduin ottamaan koviakin matseja, mutta naisia en ole vielä koskaan lyönyt, mutta mikäli haluat niin tavataan roskapankin edessä tänään kello 18, mene ottamaan yhden oluen ja sinunkin kanssai voisin rupatella, tunnistat kyllä minut.

        Kävin huvikseni paikalla. Ei siinä Roskiksen edessä ollut ketään, joten menin sisään yhdelle oluelle.

        No siellä tiskillä notkui sellainen pieni hiirulainen, joka jankutti naapurilleen asuvansa Vuosaaressa ja katuvansa katkerasti tekemiään kauppoja. Onneksi fatta maksaa kuukausilipun, jotta pääsee ryystämään halpaa olutta metrolla Kallioon.

        Jätkä oli ihan hirveässä kännissä, vessapaperirulla laahasi maata ja puolimetrinen räkävana roikkui nenästä heiluen kuin kaappikellon heiluri. Säälittävä tapaus, poistuin paikalta kun en jaksanut katsoa miehen alennustilaa.


      • Gerhadd B
        Remontti-Rane kirjoitti:

        Kävin huvikseni paikalla. Ei siinä Roskiksen edessä ollut ketään, joten menin sisään yhdelle oluelle.

        No siellä tiskillä notkui sellainen pieni hiirulainen, joka jankutti naapurilleen asuvansa Vuosaaressa ja katuvansa katkerasti tekemiään kauppoja. Onneksi fatta maksaa kuukausilipun, jotta pääsee ryystämään halpaa olutta metrolla Kallioon.

        Jätkä oli ihan hirveässä kännissä, vessapaperirulla laahasi maata ja puolimetrinen räkävana roikkui nenästä heiluen kuin kaappikellon heiluri. Säälittävä tapaus, poistuin paikalta kun en jaksanut katsoa miehen alennustilaa.

        Tot Tsot Rane, olin Roskapankissa ja sen edessä vartin, joku tynnyrin näköinen hintti pyöri kulman takana, hihullilla oli pituutta 160 ja painoa yli sata kiloa, et uskaltanut tulla sitten peremmällekään, otin kaksi olutta ja poistuin, olisi kiva jutella kanssasi, voitaisiin treenata tynnyrin pyöritystä, läski homo, sitä sinä olet Rane ja vielä pelkuri!


      • Kallion Asukas
        Gerhadd B kirjoitti:

        Tot Tsot Rane, olin Roskapankissa ja sen edessä vartin, joku tynnyrin näköinen hintti pyöri kulman takana, hihullilla oli pituutta 160 ja painoa yli sata kiloa, et uskaltanut tulla sitten peremmällekään, otin kaksi olutta ja poistuin, olisi kiva jutella kanssasi, voitaisiin treenata tynnyrin pyöritystä, läski homo, sitä sinä olet Rane ja vielä pelkuri!

        Sen verran kiinnostuin minäkin, että kävin paikalla pyörähtämässä. Kyllä Rane on oikeassa, siellähän sinä olit sisällä ympäripäissäsi ja henkilökunta kieltäytyi tarjoamasta sinulle lisää.

        Miksi sinä, Moga, juot niin paljon? Ei kaltaisesi pieni mies kestä paljoa alkoholia, ja niinpä oletkin aina perseet olalla ja käsi maassa kun sinut tapaa. Koettaisit mennä vaikka katkaisuun!


    • Manskut

      toivottavast noi jutut ei vaikuta Töölön asunnon hintoihin tuskinpa nyt sentään, kallion hinnnat kyllä putoaa, kuka haluaa ostaa asunnon juottolasta ja hinttipaikasta?

      Aika huonokuntoisia ne kallion asunnot kyllä ovat ja spurgu-narkkarismi näkyy alueella vahvasti

      • Sivistystä

        Kiva Manskut. Sinä käytit täysin uutta tai ainakin erittäin harvinaista sanaa "narkkarimi". Nyt voimme alkaakin puhua ko. rassukoista kohteliaan sivistyneesti, käyttäen sanaa narkkaristi. Vahinko etten aiemmin löytänyt tekstiäsi.


      • tuskinsittenkään

        Jonain päivänä opit myös kirjoittamaan uuden termin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe