mites ton phone toolsin kanssa, että oon asentanut ja kännykkä on kaapelis, mutta väittää, ettei ole kytketty. niin mitäs tehdä?
Razr V3
3
965
Vastaukset
- toista USB-pistoketta
Mulla se ainakin toimii syystä tahi toisesta ainoastaan toisessa portissa. Siihen toiseen jos erehdyn kytkemään, niin virheilmoitusta pukkaa.
- jau3333
mä oon käyny kaikki portit läpi eikä toimi missään :/ voisko se bluetooth olla sit toimiva vaihtoehto.. et joutus eka hankkiin sen usbiin laitettavan bluetooth namikan. ja silleen???
- Vikoihin kyllästynyt
Meikäläisellä herjaa samalla tavallla,kerran on onnistunut yheys,puhelimen ja pc:n kanssa.Näppäimistön valokin pätkii, aika ilkeä valottomassa tilassa.Kaiutin särisee,ja pätkii.Samaten puhelut katkeavat ihan omia aikojaan.Taitaa olla puhelin jo susi syntymästään saakka."Moni kakku päältä kaunis"Pitänee paikkansa.Oli muuten ensimmäinenja viimeinen motorola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339