Onko etikettiä siitä miten morsiamen isän tulisi pukeutua? Sulhanen ja bestmanit pukeutuvat sakettiin, mutta voiko morsiamen isä pukeutua tummaan pukuun?
Morsiamen isä
5
8482
Vastaukset
- ja voi
tietty voi
- pukeutuu sakettiin,
mutta mikäli ei omista eikä halua vuokrata, voi aivan hyvin pukeutua tummaan pukuun.
- ...
Mutta jos haluat etiketin mukaan mennä niin morsiammen isä pukeutuu samoin kuin sulhanen ja best man.
- Hurja Hilta
ja jos kyseessä ovat kesähäät voi puku olla vaikka tummanharmaa ei sen tarvitse olla musta tai tummansininen. Olin taannoin kirkossa katsomassa ystävättären tyttären vihkimistä. (Olimme sopineet asiasta - itse juhlaan en osallistunut). Isällä oli todella tyylikäs tummanharmaa puku, sen alla pukuun sopiva vaaleamman harmaa paita ja solmiossa oli sitten tummansinistä ja harmaata. Oli muuten tyylikäs ilmestys!
- Anonyymi
Voinko pukeutua mustaan pukuun tyttären käsähäät on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat34155641000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471157Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691155- 1091107
Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli461096Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi41934- 47873
- 68845
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117835Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56819