Onko etikettiä siitä miten morsiamen isän tulisi pukeutua? Sulhanen ja bestmanit pukeutuvat sakettiin, mutta voiko morsiamen isä pukeutua tummaan pukuun?
Morsiamen isä
5
8457
Vastaukset
- ja voi
tietty voi
- pukeutuu sakettiin,
mutta mikäli ei omista eikä halua vuokrata, voi aivan hyvin pukeutua tummaan pukuun.
- ...
Mutta jos haluat etiketin mukaan mennä niin morsiammen isä pukeutuu samoin kuin sulhanen ja best man.
- Hurja Hilta
ja jos kyseessä ovat kesähäät voi puku olla vaikka tummanharmaa ei sen tarvitse olla musta tai tummansininen. Olin taannoin kirkossa katsomassa ystävättären tyttären vihkimistä. (Olimme sopineet asiasta - itse juhlaan en osallistunut). Isällä oli todella tyylikäs tummanharmaa puku, sen alla pukuun sopiva vaaleamman harmaa paita ja solmiossa oli sitten tummansinistä ja harmaata. Oli muuten tyylikäs ilmestys!
- Anonyymi
Voinko pukeutua mustaan pukuun tyttären käsähäät on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689