Onko etikettiä siitä miten morsiamen isän tulisi pukeutua? Sulhanen ja bestmanit pukeutuvat sakettiin, mutta voiko morsiamen isä pukeutua tummaan pukuun?
Vastaukset 5
- ja voi
tietty voi
- pukeutuu sakettiin,
mutta mikäli ei omista eikä halua vuokrata, voi aivan hyvin pukeutua tummaan pukuun.
- ...
Mutta jos haluat etiketin mukaan mennä niin morsiammen isä pukeutuu samoin kuin sulhanen ja best man.
- Hurja Hilta
ja jos kyseessä ovat kesähäät voi puku olla vaikka tummanharmaa ei sen tarvitse olla musta tai tummansininen. Olin taannoin kirkossa katsomassa ystävättären tyttären vihkimistä. (Olimme sopineet asiasta - itse juhlaan en osallistunut). Isällä oli todella tyylikäs tummanharmaa puku, sen alla pukuun sopiva vaaleamman harmaa paita ja solmiossa oli sitten tummansinistä ja harmaata. Oli muuten tyylikäs ilmestys!
- Anonyymi
Voinko pukeutua mustaan pukuun tyttären käsähäät on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri591591- 931028
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44787Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40770Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280743- 46692
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,255684- 50613
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied77579Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l113567