Onko etikettiä siitä miten morsiamen isän tulisi pukeutua? Sulhanen ja bestmanit pukeutuvat sakettiin, mutta voiko morsiamen isä pukeutua tummaan pukuun?
Morsiamen isä
5
8444
Vastaukset
- ja voi
tietty voi
- pukeutuu sakettiin,
mutta mikäli ei omista eikä halua vuokrata, voi aivan hyvin pukeutua tummaan pukuun.
- ...
Mutta jos haluat etiketin mukaan mennä niin morsiammen isä pukeutuu samoin kuin sulhanen ja best man.
- Hurja Hilta
ja jos kyseessä ovat kesähäät voi puku olla vaikka tummanharmaa ei sen tarvitse olla musta tai tummansininen. Olin taannoin kirkossa katsomassa ystävättären tyttären vihkimistä. (Olimme sopineet asiasta - itse juhlaan en osallistunut). Isällä oli todella tyylikäs tummanharmaa puku, sen alla pukuun sopiva vaaleamman harmaa paita ja solmiossa oli sitten tummansinistä ja harmaata. Oli muuten tyylikäs ilmestys!
- Anonyymi
Voinko pukeutua mustaan pukuun tyttären käsähäät on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018134- 565012
- 244667
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274580Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364390Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h604266- 623853
- 423515
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402794- 452509