Pikipruukki

Nimetön

Olen muuttamassa Vaasaan ja kyselisinkin Pikipruukin asunnoista. Kannattaako hakea sieltä asuntoa? Miten hyvin vuokraustoiminta siellä sujuu? Mitkä ovat hyviä alueita (rauhallisia)?

12

5232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -sund-

      -kannattaa kysellä Pikipruukista.KOhta alkaa vapautumaan asuntoja,kun pakolaiset/maahanmuuttajat siirretään muualle kyseisen keskuksen lopettamisen takia.Präntöölläkin vapautuu asuntoja,itse asun Ristinummella,ja suht. rauhallista on ollut..öisinkin.

    • tänne

      Tuskin olet muuttamassa Vaasaan, miksi muuttaisit jo valmiiksi pystyynkuolleeseen takapajulaan;)

      • Paatos

        Heh! Hyvin ja harvinaisen osuvasti sanottu!


    • jes jes

      jos muutat pikipruukin kämppään........
      niin käy pikipruukin edustajan kanssa tarkasti asunto läpi.ota vaikka videokuvaa .
      olen kokenut / useita kertoja kuullut että maksatetaan pois muuttaessa muiden rikkomia
      asioita.eli ole tarkkana.

      • TOTTA!

        Mä en ikinä enää muuta pikipruukille, ensinnäki siit syystä, että kynii hirveit summii vuokrissa... ja sitten kun tunnollisena siivoot ja puunaat kämpän, ja toteet et pari jälkee on normaalista asumisesta, ni eih.. Roskasanko mitä et oo koskaan nähny, tuliki maksaan sulle 50 euroo... Kaverilla roskapussi joka ei irronnu parvekkeelta kovien pakkasten takia, tuli maksaan 50 euroo... Jne... Tuun kantaan teidän kaikkien roskat, jos saan 50 egee/pussi? :P
        Ite sain yli 800 euron laskun perään ku muutin veks... Asioista joita en ollu aiheuttanu!
        Ja kaveri joka oli pulittanu pari sataa lasten kynän jälkien takia, sattu käymään samaisessa asunnossa uudelleen, ei oltu korjauksii koskaan tehtykkään... Pikipruukki on kusetus firma, en suosittele!! Ja siit on ollu paljon juttuu ihan Pohjalaisessa yleisönpalstalla jne...


      • Wasa
        TOTTA! kirjoitti:

        Mä en ikinä enää muuta pikipruukille, ensinnäki siit syystä, että kynii hirveit summii vuokrissa... ja sitten kun tunnollisena siivoot ja puunaat kämpän, ja toteet et pari jälkee on normaalista asumisesta, ni eih.. Roskasanko mitä et oo koskaan nähny, tuliki maksaan sulle 50 euroo... Kaverilla roskapussi joka ei irronnu parvekkeelta kovien pakkasten takia, tuli maksaan 50 euroo... Jne... Tuun kantaan teidän kaikkien roskat, jos saan 50 egee/pussi? :P
        Ite sain yli 800 euron laskun perään ku muutin veks... Asioista joita en ollu aiheuttanu!
        Ja kaveri joka oli pulittanu pari sataa lasten kynän jälkien takia, sattu käymään samaisessa asunnossa uudelleen, ei oltu korjauksii koskaan tehtykkään... Pikipruukki on kusetus firma, en suosittele!! Ja siit on ollu paljon juttuu ihan Pohjalaisessa yleisönpalstalla jne...

        ..niin tuosta kannattais todellakin ottaa se videokamera/digikamera käyttöön!

        Eihän noin laittomasti saa politikot toimia,
        hehän vastaavat noista pikipruukin asunnoista lopulta!

        "Pohjalaisessa yleisönpalstalla"
        Tuonnehan saa kuka vaan kirjoittaa mitä vaan, aivan kuin tänne!


      • Fiksu asukki
        Wasa kirjoitti:

        ..niin tuosta kannattais todellakin ottaa se videokamera/digikamera käyttöön!

        Eihän noin laittomasti saa politikot toimia,
        hehän vastaavat noista pikipruukin asunnoista lopulta!

        "Pohjalaisessa yleisönpalstalla"
        Tuonnehan saa kuka vaan kirjoittaa mitä vaan, aivan kuin tänne!

        Asuin tässä joku aika sitten Vaasassa (onneksi pääsin pois) eikä ole kyllä pikipruukin kämpistä valittamista. Palvelu sujui toimistolla hyvin eikä mitään laskuja tullut kummastakaan kämpästä perään. Eipä ollut mitään valitettavaakaan, siis asunnot jäivät siistimpään kuntoon kuin olivat sisään muuttaessamme.

        Jos olet itse fiksu ja asiallinen, saat vastaavaa palvelua osaksesi.

        Asuttiin muutin Ristinummella ja siellä oli hyvin rauhallista. Palvelutkin sopivasti ihan vieressä.


      • myös fiksu
        Fiksu asukki kirjoitti:

        Asuin tässä joku aika sitten Vaasassa (onneksi pääsin pois) eikä ole kyllä pikipruukin kämpistä valittamista. Palvelu sujui toimistolla hyvin eikä mitään laskuja tullut kummastakaan kämpästä perään. Eipä ollut mitään valitettavaakaan, siis asunnot jäivät siistimpään kuntoon kuin olivat sisään muuttaessamme.

        Jos olet itse fiksu ja asiallinen, saat vastaavaa palvelua osaksesi.

        Asuttiin muutin Ristinummella ja siellä oli hyvin rauhallista. Palvelutkin sopivasti ihan vieressä.

        Myös me olemme fiksuja ja siistejä asukkaita, mutta silti meitä laskutettiin "ihan turhasta" (lue= asioista mitkä olisi kuulunut Pikipruukin maksettavaksi) yli 200 euroa ylimääräistä, kun takuurahan takaisinmaksu koitti. En suosittele kyseistä firmaa edes fiksuille asukkaille.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä aikaisempien kommenttien kanssa. Kannattaa olla todella tarkkana loppusiivouksen kanssa. Lopputarkastus on mielestäni lähinnä suuri vitsi ja sen laatuista saivartelua, että jonkinlainen lasku perästä kuuluu. Ja se mikä on silmiinpistävää, että he eivät ainakaan minun kohdallani noudattaneet sitä yleistä käytäntöä, että olisivat antaneet mahdollisuuden korjata heidän havaitsemansa puutteet.

    • Anonyymi

      niin vaasassa asuminen. yhtä järkyttävää kun silloin mustasaaressa niemelä uhkasi puukottaa stiletillä

      • Anonyymi

        Mun mielestä täällä ei kannata kyllä kysellä mitään asunnoista. jokaisella kun sattuu olemaan niin omat mielipiteet,ja mitä jos nyt joku ei ole viittiny siivota ja saa laskun on täällä helppo raivota turhasta laskusta,eihän kukaan tiedän toisen todellisuutta.? pointti on se oli nyt yksityinen,pruukki,lakea ym...kuvat sopimuksen alkaessa ja lähtiessä. joka paikasta uuni,jääkaappi,parveke,seinät,lattiat etc...eipä tarvii itkeä


    • Anonyymi

      Hyvä vuokranantaja on, kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe