Olen ajellut jonkin aikaa ,Ford Fiestalla 1.4 trend. Menee hämmästyttävän pienellä kulutuksella reippaassa matka-ajossa.n,6.7 litraa kun nopeutta on 130-140 km tunnissa.Nurkka ajossa vie suunnilleen saman.Olisi kiva kuulla muitten kokemuksia Fiestan kulutuksesta.
Fiestan kulutus
8
3785
Vastaukset
- kuluttaa
no meikäläisen -83-vuoden fiesta säälittävällä yksi litrasella koneella kuluttaa n. 8l/100km. Ajoi sitten kaupungilla/maantiellä tai rauhallisesti/kaahaten. Muuten näppärä kauppakassi mutta karsee kulutus pieneksi autoksi. Tutulla samanlainen -80.vuoden kottero ja sille kelpaa bensa yhtälailla...
- Vortson
1,3 vm.98 kuluttaa maantieajossa 4,7-4,8 muuten n.6 litraa.Hyvä kulkine ja mainio ajaa pieneksi autoksi.
- Kulutus
Kuukauden vanha 1.3 fiesta syö kaupunkiajossa ilmastointi päällä n:9.5 Litraa sadalla,ajotietokoneen mukaan.
- fiesta..
Keskikulutus 4,96 kaikki ajot ja vuodenajat huomioiden.
- vgövmvsldmvsl
5,3 litraa satasella maantieajo talvella .
Matka hki-lappi 950 km...
Auto täynnä kuin turusen pyssy.
Auto sama. siis vuosimalli ja kone 1,1
- diplinssi
4-vaihteinen. Uutena kesälomareissulla pääsin 6,25L/100km, enkä silloin ajanut kovaa. Auto tytölläni nyt ja hän on päässyt 6,5 pintaan. Minun kaasujalkani ei enää pääse tuollaisiin.
Paljonhan sekin on pikkuautolta, vanhanaikainen työntötankokone.
1.4-kone on paljon nykyaikaisempi ja 5-vaihde ehdottomasti säästää.
Sunny 1.4 v.92 5-vaihteinen uutena Lapin kesälomareissut 5,7-6L/100km nopeusrajoituksia noudattaen. - Nakki
Ajaa miten hyvänsä 1,6 5d trend vie kesä-aikaan 6,7l/100km. Rauhallisesti jos ajelee matkaa pääsee pienemmällä mutta meillä ajo lähinnä mottoritie ja ripeää matkaa.
- Mummuautoilija
Minulla on ollut Fiesta 10 vuotta, 3-ovinen , olen ajanut pitkää matkaa maantiellä, noin 100 km/tunti. Bensankulutus on ollut n.5, tai 5.2 litraa sadalla km:llä. autoni on vuosimallia 1986 ja
hyvin moottori hyrrää, nyt on vaan pellit alkaneet ruostua. Mutta ikäähän on jo yli 20 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875