Kysyn nyt ihan vakavasti, ei mikään mollaaminen mielessä, että onko T.Halosen seksuaalinen suuntautuminen jotain muuta kun heteroseksualisuus?
Halosen seksuaalinen suuntautuminen??
17
2904
Vastaukset
- pysytäämpä asiassa..
Sillä ei ole mitään merkitystä, ei minulle eikä sinulle.
- Hotg
Luulen, että kukaan meistä ei tiedä for sure.
- Halosta
funtsinut.Mutta sen tytär mietityttää...Se jotenkin pistää mun tutkan päälle...Sen olemus ja noin muutenkin,pari kertaa livenä nähnyt.
Enkä ole koskaan kuullut poikaystävistä?
No mutta ei sekään meille kuulu,niinku ei sun eikä mun lesbous muillekkaan.- kirjoitella
sen suhteista?
Victoria Ruosissa ei saa olla päivääkään rauhassa. - ei kirjoitella
kirjoitella kirjoitti:
sen suhteista?
Victoria Ruosissa ei saa olla päivääkään rauhassa.Halosen tytär kai on tehnyt aika selväksi, ettei hän ole mitenkään erityisesti julkisuuden henkilö. Oli lesbo tai ei, oikeus yksityisyyteen on hänellä yhtälainen kuin kenellä tahansa muullakin "taviksella".
- Catsy_666
Hän on itse kieltänyt asian, sen pitäisi riittää. Hän on toiminut juristina ja omannut erilaisia päämiehiä. Hän on ollut mustalaisyhdistyksessä , mutta ei kukaan väitä etteikö Halonen olisi valkolainen.
- Catsycat
on aina ollut ehdoton suosikkini tällä palstalla(!!), mutta ettei hänellekään olisi definitiivistä tietoa... jo on V...
Halosta ihailen, kun hän antoi pakkonaittaa itsensä vasta "todellisen" valtakunnallisen pakon edessä, mutta tajuan kyllä, ettei ole sinänsä minun asiani vahtiakaan hänen siviilisäätyään, joten anything goes, kunhan ei ihan korruptiosta ole kyse. Oikeastaan kannatankin avoimia avo-liittoja, joissa puolisot tavallaan saavat elää, miten haluavat, kunhan se vaan on täysin yhteinen päätös.
- ihmettä
horiset. Sehän nyt ei kuulu kenellekään!!!
- ihmettelenpä
että on tuntenut halosen joskus ja hän oli siihen suuntaan (lesbouteen)
- opiskelijana itsekin
ihmettelenpä kirjoitti:
että on tuntenut halosen joskus ja hän oli siihen suuntaan (lesbouteen)
No mutta. Mitäs jos hänellä onkin joskus ollut joku nuoruuden kokeilu? Se ei tee kenestäkään lesboa. Kokeili moni tuttavanikin opiskeluaikoina. Oli trendikästä!
- haloselta
Käy kysyyn Haloselta, jos sinulle kuuluu tietää Halosen seksuaalinen suuntautuminen.
- kaappihomoja
Olisi aika moraalitonta, jos hän itse olisi kaappilesbo.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/erikoissivut/Presidentinvaalit 2006/1083426/1071085 - ettäs
tätä kysymystä aina jaksaa joku vatvoa.
Mä sanon kuten tuossa edellä, että kannattaa kysyä Tarjalta itseltään jos ei julkista sanaa usko.
Halonen on presidenttikaudellaan todennut olevansa hetero, tottahan tuon ikäinen nainen jo tietää mitä on. Toisaalta en ihmettelisi sitäkään jos hän olisi nuorena radikaalina mielummin "niputtanut" itsensä bisseksi. Jokainen meistä tietänee että seksuaalisuus ei ole mikään elämänmittainen vakio.
Erittäin omituista että Tarjan ja Penan avioliitto leimataan Suomessa empimättä kulissiliitoksi. Miksi hitossa? Toiset näemmä näkee piilolesboja kaikkialla - auta armias paljonko niitä kulissiliittoja tuolla laskutekniikalla olisikaan - ja mä sen kuin vain ihastun toivottomasti umpiheteroihin ilman lesbon lesboa. Ehkä näissä kaikissa ennakkoluuloissa piilee toivon siemen ;)- Lopettakaa
Jo on aikoihin eletty, että tällaista jaksetaan vielä vatvoa. Halonen on harvinaisen avarakatseinen ihminen joka on osallistunut erilaisten kansalaisjärjestöjen taisteluun nuoruudessaan ja tukee edelleen vähemmistöjä, syrjäytyneitä ja meitä pieniä ihmisiä. Suurempi ihminen, kuin häntä arvostelevat. Halonen sanoi haastattelussaan telkkarissa pari vuotta sitten, että häntä loukkaa erityisesti tämän keskustelun tyyppiset jauhannat. Halonen on hetero. Eivätkö heterot saa osallistua lesbojen ja homojen kamppailuun tasa-arvoisesta yhteiskunnasta?
- miten jotkut
Lopettakaa kirjoitti:
Jo on aikoihin eletty, että tällaista jaksetaan vielä vatvoa. Halonen on harvinaisen avarakatseinen ihminen joka on osallistunut erilaisten kansalaisjärjestöjen taisteluun nuoruudessaan ja tukee edelleen vähemmistöjä, syrjäytyneitä ja meitä pieniä ihmisiä. Suurempi ihminen, kuin häntä arvostelevat. Halonen sanoi haastattelussaan telkkarissa pari vuotta sitten, että häntä loukkaa erityisesti tämän keskustelun tyyppiset jauhannat. Halonen on hetero. Eivätkö heterot saa osallistua lesbojen ja homojen kamppailuun tasa-arvoisesta yhteiskunnasta?
saadaan aina takajaloilleen näillä. Ei sillä että olisi väliä mutta täällä taitaa olla demarien salaliiton tukijat..
Aivan puolueettomasti mustalaisyhdistykseen viitaten. Jäsen ja puheenjohtaja ovat täysin eri asioita. Valittaisiinko heterojen seksiyhdistyksen puheenjohtajaksi homo? - jos hän on
miten jotkut kirjoitti:
saadaan aina takajaloilleen näillä. Ei sillä että olisi väliä mutta täällä taitaa olla demarien salaliiton tukijat..
Aivan puolueettomasti mustalaisyhdistykseen viitaten. Jäsen ja puheenjohtaja ovat täysin eri asioita. Valittaisiinko heterojen seksiyhdistyksen puheenjohtajaksi homo?demari homo,ja salaliittossa vielä valittu.Aivan puolueettomasti taas joku maalaistollo vauhdissa.
- siis
jos hän on kirjoitti:
demari homo,ja salaliittossa vielä valittu.Aivan puolueettomasti taas joku maalaistollo vauhdissa.
kyllä valittaisiin mikäli homo olisi erityisen pätevä ja hyvä juristi. Sitäpaitsi eihän seta mikään seksijärjestö ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4753572Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi362940Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872866SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1492756Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012075- 1622073
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141934- 1011802
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501559Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361510