Olen lähdössä perheeni kanssa joulukuussa Brasiliaan Nataliin. Olen pohtinut rokotusten tarpeellisuutta. Te, jotka siellä olette käyneet, otitteko rokotukset ennen matkaa?
Kiitos etukäteen vastauksista
Otitteko rokotukset?
9
2080
Vastaukset
- rokote.fi
Outo kysymys. Ei kai niistä rokotteista ole hyötyä enää matkan jälkeen otettuna:)
www.rokote.fi -sivuilta voi käydä katsomassa mitä
rokotuksia kannattaa ottaa. Luulis, että hepatiittirokotteet ja malarialääkitys ainakin, jos käy viidakossa. - hate
http://3rdhand.net/natal/ hyödyllistä tietoa ennen matkaa.
- kuijji
mekin ollaan tulossa joulukuussa nataliin. mihin aikaan te tuutte ja mikä matkanjärjestäjä?
meillä on hepatiitti rokotukset,ja keltakuume-rokotetta suositellaan,jos aikoo mennä sademetsään.- sdfsgdghj
ollaan tulossa nataliin 13-29 joulukuuta! finnmatkat ja ponta negra beach! ihanaa. odotan innolla!minnespäin te muut?
- plöö
Moikka! Mekin ollaan menossa joulukuussa ja otettiin tossa kuukausi sitten havrix rokote ja sen tehoste sit joulukuun alussa. Maliariaa eivät suositellet terveyskeskuksessa joillei mene sademetsiin,koska malarialla on niin "pahat" sivuoireet. Jäykkäkouristus pitää kans olla voimassa.
- kerta Brasiliaan
tai mihin vaan sinnepain maailmaa, niin ottakaa se B-hepatiitti myos. Ainakin joillakin kun on haaveena paasta tutustumaan brasilialaisiin vahan lahemmin...
A ruokaa varten
B sitten niita ihmisia varten
- Matkakuume
Otettiin viime vuonna ennen matkaa rokotukset. havrix ja keltakuume....
Tulossa ollaan taas 13.pvä joulukuuta...
ja hotelli Ocean Palace kuten myös viime vuonna..
ihanaa.... - ottakaa tekin
Kyllä otettiin keltakuume ja suosittelenpa samaa teillekin. Tietysti tuosta keltakuumerokottesta on vähän kahta mielipidettä, mutta eipä vara venettä kaada. Kaksi viikkoa meni Brasiliassa tosi mukavasti, ollaan koko porukka yhä terveenä ja uutta Brasilian matkaa suunnitellaan.
Täytyy myöntää, että käy kateeksi kun pääsette Brasiliaan. - n. 4 vuotta sitten
Rokotukset otettiin. Tehosteet polioon sekä muihin lapsena annettuihin rokotuksiin. A-ja B-hepatiitit, tehosteet ja keltakuume. Brasiliaan pitäis ottaa malarialääkitys myöskin, jos menee viidakkoalueille.
Salmonellaan ei ole lääkitystä ja sehän minulle tuli, voihan sen saada mistä vaan. Mutta eksoottinen maa kaikenkaikkiaan. Caipirinhaan kuuluu jääpalat ja
pehmisjäätelö olisi pitänyt jättää väliin.Ruoka on ihan hyvää kunhan vähän katsoo mitä syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882