Montakohan osaa tätä on tähän mennessä tullut? Ja jatkuuko sarja edelleen?
_*^*_*Viivi ja Wagner_*^*_
VIIVI JA WAGNER
3
462
Vastaukset
- Minni-Matleena
pitävät Viivi ja Wagner -sarjakuvasta. Minusta se on brutaali ja tylsä.
- samaa mieltä
Keisari ilman vaatteita -ilmiö: kaikki ihastelevat, vaikka kukaan ei ymmärrä, mikä siinä on niin hyvää.
Isolla markkinoinnilla tämä onnistu, sama pätee Heli Laaksosen runoihin. Ei mitään järkeä.
- Maisteri
Viivistä ja Wagnerista ilmestyi juuri yhdeksäs osa.
Taso on hieman laskenut takavuosista. Mukana on typerämpiä useamman stripin kokonaisuuksia. Kyllä Viivissä ja Wagnerissa on tapahtunut selvää laskelmointia ja monet stripit ovat selvää albumin täytettä.
Te, jotka ette pidä ko sarjakuvasta, minkä ikäisiä olette? Viivi ja Wagnerhan ei välttämättä ole mikään lasten ja nuorten sarjakuva. Viivin ja Wagnerin viehätys on siinä, että moni parisuhteessa elävä löytää siitä itsensä, tosin kärjistetyssä muodossa. Sama tilanne oli aikoinaan Hesarissa ilmestyneellä Pieniä julmia tarinoita -sarjakuvalla ja kyllä Jerekin kuvaa teiniperheen elämää aika osuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003