honda vf1000f

lohko

millainen systeemi on hondan jakopään ketjukiristin.tyyppivika näissä vuoden -87 hondissa.rikkooko se lohkosta kiinnitys korvakkeita tai jotain hajotessaan.tiedoista kiitollinen.

7

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pjk, 1000cc/116 hp

      Voin laittaa varaosakirjan kuvan ko kohdasta, niin voit itse pähkäillä. Omassa tuo on pysynyt ehjänä, niin ei omaa kokemusta asiasta ole.

      • peka

        moi laita mulle kaasarista kuvia vf1000f2-87


      • pjk, 1000cc/116 hp
        peka kirjoitti:

        moi laita mulle kaasarista kuvia vf1000f2-87

        Jo vain, mutta mihin osoitteeseen? Tarviitko siis kaasarien räjäytyskuvan vaiko kilkkeet siitä ympäriltä varaosanumeroineen? Taitaa löytyä jpg/tiffinä ja pdf:nä. Hieno pyörä sulla, mutta kaikki nuo F2:t (niinkuin minunkin) taitavat olla tehty -85. Onko punainen vai hopeanvärinen, vai maalattu eri väriin?


      • Pannonisti
        pjk, 1000cc/116 hp kirjoitti:

        Jo vain, mutta mihin osoitteeseen? Tarviitko siis kaasarien räjäytyskuvan vaiko kilkkeet siitä ympäriltä varaosanumeroineen? Taitaa löytyä jpg/tiffinä ja pdf:nä. Hieno pyörä sulla, mutta kaikki nuo F2:t (niinkuin minunkin) taitavat olla tehty -85. Onko punainen vai hopeanvärinen, vai maalattu eri väriin?

        Moi! Osoitteesta http://www.vf1000.com/ saatte imuroitua varaosakuvat ja tietoa että F2 mallia tehtiin 5/1985-4/1986, omanikin on rekisteröity 4/1987 ja on alkuperäisessä punaisessa värissään, oheisesta osoitteesta löytyy myös taulukot eri maiden malleista sekä David Silverin sekä muiden asianomaisten linkit. Onko muuten tietoa jos joskus tulee ajankohtaiseksi nokkien työstäminen ja nitraus, missä onnistuu kyseinen toimenpide?


      • V65 Magna
        Pannonisti kirjoitti:

        Moi! Osoitteesta http://www.vf1000.com/ saatte imuroitua varaosakuvat ja tietoa että F2 mallia tehtiin 5/1985-4/1986, omanikin on rekisteröity 4/1987 ja on alkuperäisessä punaisessa värissään, oheisesta osoitteesta löytyy myös taulukot eri maiden malleista sekä David Silverin sekä muiden asianomaisten linkit. Onko muuten tietoa jos joskus tulee ajankohtaiseksi nokkien työstäminen ja nitraus, missä onnistuu kyseinen toimenpide?

        R-Koneistus Keravalla, muistaakseni.

        Eikä muuten ole halpaa puuhaa...


    • honda vf 1000 f

      Moro! Miltä sivustoilta saa honda vf 1000 f 1984 korjaamokäsikirjan tulostettua? KIITOS!!!!

    • pjk, edelleen vf:llä

      Tuolta VF1000.com ista, kohdasta resources,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe