Nostalgiaa Ford Escort MK2

.............

20

6053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeb jeb

      Pikkusen makea

      • blackmagictiger

        MINÄÄ MUSTA OLI AIKA VEKKULI MKII...MUSTA SE ON ESCORTIN PARAS KORIMALLI...SAMOIN MKI...ITTE TYKKÄÄN MKII SESTA KOSKA SILLÄ AJETTIIN RALLIA VUODESTA 1975 JA AJETAAN VARMAAN F-RYHMÄSSÄ EDELEENKIN JOS OIS KORTTI NIIN OLISI UPEAA OMISTAA JOPA RS 1800 MK2 JA RS2000 MKII SEKÄ RS1800 MKII


      • <<<<
        blackmagictiger kirjoitti:

        MINÄÄ MUSTA OLI AIKA VEKKULI MKII...MUSTA SE ON ESCORTIN PARAS KORIMALLI...SAMOIN MKI...ITTE TYKKÄÄN MKII SESTA KOSKA SILLÄ AJETTIIN RALLIA VUODESTA 1975 JA AJETAAN VARMAAN F-RYHMÄSSÄ EDELEENKIN JOS OIS KORTTI NIIN OLISI UPEAA OMISTAA JOPA RS 1800 MK2 JA RS2000 MKII SEKÄ RS1800 MKII

        itse olisi Upeaa Omistaa 7 7-14 FORDIA


      • <<<
        <<<< kirjoitti:

        itse olisi Upeaa Omistaa 7 7-14 FORDIA

        1.ESCORT RS 1600-71 2.ESCORT RS 1600-72 3.ESCORT RS 1600-73 4.ESCORT RS 1600-74 5.ESCORT RS 1600-75 6.ESCORT RS 1800-75 7.ESCORT RS 1800-76 8.ESCORT RS 1800-77 9.ESCORT RS 1800-78 10.ESCORT RS 2000-79 11.ESCORT RS 2000-77 12.ESCORT RS 2000-78 13.ESCORT RS 2000-79 14.ESCORT 1.3 MKII-79


      • Escomies
        <<< kirjoitti:

        1.ESCORT RS 1600-71 2.ESCORT RS 1600-72 3.ESCORT RS 1600-73 4.ESCORT RS 1600-74 5.ESCORT RS 1600-75 6.ESCORT RS 1800-75 7.ESCORT RS 1800-76 8.ESCORT RS 1800-77 9.ESCORT RS 1800-78 10.ESCORT RS 2000-79 11.ESCORT RS 2000-77 12.ESCORT RS 2000-78 13.ESCORT RS 2000-79 14.ESCORT 1.3 MKII-79

        Mulla oli -80 luvun lopussa just tollai vakio Esco 1,3 vm-79 tykkäsin vaikkei tykki ollukaan kiva oli ajaa ja yksinkertaista tekniikkaa,vaihdoinpa sen sitte etuveto Escoon joka on mulla vieläkin ja on 23-vuotta vanha JO,mulla ollu just sen 20v.


      • JTE
        <<<< kirjoitti:

        itse olisi Upeaa Omistaa 7 7-14 FORDIA

        Ehkä hienoin Ford ikinä ? Mut ei sitä nykypäivän ääliöt tajua !!!!


      • fdfsdf
        Escomies kirjoitti:

        Mulla oli -80 luvun lopussa just tollai vakio Esco 1,3 vm-79 tykkäsin vaikkei tykki ollukaan kiva oli ajaa ja yksinkertaista tekniikkaa,vaihdoinpa sen sitte etuveto Escoon joka on mulla vieläkin ja on 23-vuotta vanha JO,mulla ollu just sen 20v.

        Meikläisellä on 1.3l -79 välikotelo eskortti. Tuolla vakiokoneella ei mikään tykki mutta voi sitä ajettavuuden riemua. Ihan mahtava peli talvella ja tuntuma tiehen on erinomainen.

        Asvaltilla ja maantiellä tuo ei ole parhaimmillaan voi että kun on sora alla niin koko alusta ja auto herää eloon.

        Nyt samassa kopassa on 1.6l viritetty kenttiläinen ja riemu sen kuin paranee.


    • josapappa900

      jos sitä ajais joskus ni rs1600satkusta aina xr3mallin escortteihin ja sitten ajais vielä rsmallit 1600satasesta 2000malliin ja cosworthiin

    • Escortti pitää olla

      Escort mk2 on LEGENDA jo jos semmoisen omistat ja on vielä kasassa niin ÄLÄ IHMEESSÄ sitä hävitä koska sen arvo vain NOUSEE,itteä harmitaa kun yli 20v sitten sen pois vaihdoin nyt niitä ei saa enää mistään!!
      MK2 paras sitten Anglian NÄIN ON!!

    • Itse tuli juuri ostettua välikoppa escortti 1000€ täydellinen kori rs korisarjalla ja turvakaarilla ja rs2000 viritetty kone, jolla ei ajettu metriäkään loppuauton osat. Niin ja hiacen perä oli paikallaa kisa-aski :) ja sitten näistä nykyajan ääliöistä, että itsellä vasta kohta 21vuotta mittarissa, ettei kauheasti kannata manata ;) saattaa vaikuttaa, sillä kotona harjottelu rata, jossa käy f-luokan kilpureita kelloa vastaan vetämäss/ säätämäss kisoja varten. Pikkupojasta asti ollut välikoppa suosikki, kaikenkaikkiaan omistan 3kpl välikoppaa ja 2kpl 1-koppasta.

    • Hpv-705

      Olisi upeaa omistaa 22 escorttia yhteensä( 20 mk1-mk5 mallia ja 2 mk2 mallia ja takavetomalleja 9 ja ja 5 rs mallia. coswortheja 7 ja mk2 malleja 19

      • Kpv-582

        Ja olisi upeaa omistaa mk3 escort vm 1985 ja sitten mk4 escort vm 1988 ja rs2000-76 valkoinen opv-703 22.1 1976 ja rs1800-75 sininen 17.7 1975 ja valkoinen 21.6 1977 kpl-707 ja 1.3-76 21.5 1976 ja 1.6-77 22.9 1977 om ja mk3 21.3 1983 sin om


      • Kmw-525
        Kpv-582 kirjoitti:

        Ja olisi upeaa omistaa mk3 escort vm 1985 ja sitten mk4 escort vm 1988 ja rs2000-76 valkoinen opv-703 22.1 1976 ja rs1800-75 sininen 17.7 1975 ja valkoinen 21.6 1977 kpl-707 ja 1.3-76 21.5 1976 ja 1.6-77 22.9 1977 om ja mk3 21.3 1983 sin om

        Mk1 22.3 1972 aj ja rs2000-76 22.4 1976 aj ja mk3 17.12 1982 ja mk4 22.5 1987 mallia aj ja mk1 mallia 22.1 1973 aj ja keltaista mexicoa 22.5 1977 aj ja mustaa 1600 sportia brittimalli


    • rs75

      onneks löytyy 2 välikoppaa viel tallista,sais olla enemmänkin,on tos escortissa vaan tyyliä!!

      • alfatah

        olis upeeta omistaa rs2000-76. rs2000-77. 1.3-78. rs2000-79. 1.3-80. rs2000-76. 1.3-80. rs2000-78. rs1800-77. 1.3-76. rs2000-77 ja tallipeleina 1.3-75:-(18.7-75 ja rs1600-72 ja rs1600-73.


    • 76ESE_RS2000

      Täytyy myöntää että ei ajofiilis voi parantua. Hankin taannoin -76:n RS2000 kaltaiseksi muutos-% 33 rakennetun valkoisen helmen. On niin kaikki kohillaan.....
      suosittelen

      • &&&&&&

        Ois upeeta omistaa useita autoja ja mm rs 1600 ja 2000 ja rs1800 ja 2000 ja 1.3 kent ja f ryhman rs2000 vm 1977 bda koneella


    • ♥♥♥♥♥♥

      Ois upeeta omistaa.rs2000. Rs1600. Rs1800.rs2000. Rs1600. Cosworth ja rs turbo ja rs2000. Ja mk5 rs2000. Rs turbo ja rs2000. Rs1800 ja musta rs2000 ja bda koneinen rs1600 ja rs 3600 ja rs2000 ja rs1600 ja capri rs3600 ja escort rs turbo

    • <<<

      OIS UPEETA OMISTAA 5 MK2STA JA 4 VINOKEULAA JA 1 RS2000-77 KELTAINEN JA RS2000-79

    • voorrttii

      FORD = fiksumpaa ostaa ruosteinen Datsun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe