Osallistuin porukkalahjaan. Vienkö itse vielä erikseen kukkia?
Viedäänkö kukkia?
5
4320
Vastaukset
- muumi-neiti
kukkia häihinkö???? Eihän sinun tarvitse muuta kun ilmaantua paikalle (jos teillä on korttikin yhteinen) mutta jos ei yhteistä korttia niin sitten hankit oman ja laitat siihen onnittelut et muuta.
Kukat käy kyllä ihan mihin tahansa MUUHUN juhlaan PAITSI häihin,kuka ne siellä kerkeää laittamaan veteen...ja muutenkin mulle ainakin riittää kukiksi mun hääkimppuni ja pöytäkukat- häihin.
olen samaa mieltä, että ei häihin kukkia. Jos teillä kerran on yhteinen lahja. :)
ja yhteiskortti. Mutta jos et saa nimieä kortiin niin sitten laitat oman kortin ja vaikka jonkun pienen taulun ostat siihen mukaan...(näitä värssytauluja tai värssymagneetteja)
- MMM
Häihin ei kuulu viedä kukkia, ei missään tapauksessa.
- kukissa on
Miksi häihin ei voi viedä kukkia? Minäkin sain mieheni kanssa valtavan valkoisen ruusukimpun lahjaksi. Se oli aivan ihana.
- kukkia voi viedä....
kukissa on kirjoitti:
Miksi häihin ei voi viedä kukkia? Minäkin sain mieheni kanssa valtavan valkoisen ruusukimpun lahjaksi. Se oli aivan ihana.
Suomessa ei ehkä ole tapana viedä kukkia häihin mutta esim Virossa ja Latviassa jokainen vieras viä kukkia hääparille ja oikein näyttäviä kukkalaitteita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940