Pitäis ostaa nyt ericsson vaihteeksi, eli mikä olisi kannattavin? Mietin R600/R200 tai jotain... Onko se tosiaan niin hankala käyttää? Näyttö pieni/iso? Taustaväri? Sellasta..
Paras ericsson? R600?
5
702
Vastaukset
- julle
Älä nyt hullu Erkkiä osta!
- Niru
Osta vaan! R600 ainakin on ihan helppo käyttää ja eri soittajille taustaväri on valittavissa. Näytön kokokin riittävä ja tekstin koko valittavissa. Ollut ihan varmatoiminenkin (gprs ym.)
- RiPo
Minulla oli R600 muutaman kuukauden. GPRS-käytössä toimi ihan hyvin.Soittajien mukaan vaihtuvan näyttövärin voi laittaa vain kolmelle.
Softapäivityksissä nollautuu kaikki, suurella vaivalla tehdyt soittoäänetkin.En nyt pahemmin moiti,jos en kiitäkään. Vaihtoarvo tippuu aika äkkiä, koska kysyntää ei ole. Muuten ihan näppärä ja pienikokoinen. T200 älä hanki, jos aiot käyttää sitä GPRS-modeemina.
- Kokeillut
T600 vaikuttaa mukavalta ja toimivalta
- Sepp Dietrich
Mulla on ollu R600 pian puoli vuotta, eikä moitittavaa ole ollu. Kestää hyvin pudotellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894