Idiootti portsari

Vilho Veivikaula

Jumalauta, taas tämä tumma konstan portsari luulee olevansa mahtimies kun päässy ovelle isottelemaan, huippumulkivisti, ei ihme että on aiemmin ollu monesti turpa veressä, ja tulee kohta taas olemaan.

6

2160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcdefgi

Mikäs siitä niin idiootin tekee....?Itellä ei ainakaan oo ollu mitään ongelmia portsareiden kanssa...Omasta käytöksestähän se kaikki on kiinni

• VilhoV

Lue oikein niin ymmärrät juntti. Ei ole omasta käytöksestä kiinni jos poke on ääliö, sivusta seuranneena huomannut vaan että joillakin tuntuu menevän kusi viran mukana päähän, ei ole mitään syytä riuhtoa tai heittää pihalle kaveria vaan sen takia että ei naama miellytä, tai muuten omia agressioita purkaa sellasiin jotka ei aiheuta häiriötä Piste (wanha viidakon sanonta: Kaustislaiset eivät tule ihmisten kanssa toimeen)

• ja tee
        VilhoV kirjoitti:

Lue oikein niin ymmärrät juntti. Ei ole omasta käytöksestä kiinni jos poke on ääliö, sivusta seuranneena huomannut vaan että joillakin tuntuu menevän kusi viran mukana päähän, ei ole mitään syytä riuhtoa tai heittää pihalle kaveria vaan sen takia että ei naama miellytä, tai muuten omia agressioita purkaa sellasiin jotka ei aiheuta häiriötä Piste (wanha viidakon sanonta: Kaustislaiset eivät tule ihmisten kanssa toimeen)

itse noita hommia, ennenkuin alat ketään arvostelemaan ja juntiksi haukkumaan. Tekstisi sisältö kyllä paljastaa kaiken oleellisen tiedon aivokapasiteettisi pienuudesta...
        Voi raukkaa, yritä nyt saada nukuttua äläkä kastele itseäsi unissasi.

• Touhutippa

Turha sinne on tulla uhoilemaan..kattoisit vaan itteäs peiliin. Taidat olla vähän vaajaaks jääny pieni pelle!
      Portsarit on hyvää sakkia,,,kukapa niiden duunii tekis mielellään.
      Mene ite ovelle niin tajuut homman prkl!

• Kkli

Jos olet täysi-ikäinen ja selvinpäin, niin VARMASTI pääset sisään heittämällä. Jos et ole, niin pulinat pois ja aikuistu.

• Otso

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      112
      5160
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      129
      2806
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2517
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2255
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      442
      2223
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      178
      1677
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      116
      1359
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1182
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      996
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      82
      940
    Aihe