Ollaan menossa, asiallisia kokemuskommentteja eli millainen aamupala, huoneet, palvelu jne...
Aavistuksen syrjässä näyttää olevan ihan keskustasta ja rannalta kartan mukaan, mutta ilmeisesti kuitenkin kävelymatkan päässä. Kiitos vastauksista.
Aavistuksen syrjässä näyttää olevan ihan keskustasta ja rannalta kartan mukaan, mutta ilmeisesti kuitenkin kävelymatkan päässä. Kiitos vastauksista.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Hei!
Olimme viime elokuussa hotelli Emmissä viisi päivää.
Palvelu oli ihan ok. Huoneet olivat mukavan isot ja siistit. Ihan perustason hotelli, ei mikään luxus. Huoneissa ei esimerkiksi ollut ilmastointia eikä hiustenkuivaajaa.
Aamupala oli kovin suppea, keskitasoa huonompi.Hotellista löytyy pieni baari,josta saa juomia. Varsinaista ravintolaa Emmissä ei ole.
Oikeassa olet siinä, että paikka on hieman syrjässä. Sekä rantaan että keskustaan on jonkin verran matkaa. Me usein kävelimme esim. keskustaan ja taksilla tulimme takaisin hotelliin. Taksilla kulkeminen kun on siellä niin edullista.
Hotelli muuten vuokraa polkupyöriä asiakkailleen. Hinta muistaakseni n. 500 kruunua viikko per henkilö. Itse vuokrasimme parina päivänä pyörän, sillä pääsee näppärästi joka paikkaan.
Pidimme kovasti Emmistä, koska se oli aika pieni ja mukavan rauhallinen ja siisti hotelli.Menisimme sinne varmasti uudelleenkin, jos se ei olisi niin syrjässä.Tämä tosin oli minun mielipiteeni.
Hieronnat ja muut hoidot ovat Emmissä muuten tosi hyviä!
Jos sinulle tulee jotakin muuta mieleen Emmistä tai Pärnusta yleensä, vastaan kyllä mielelläni.Tulimme juuri eilen Pärnusta viikon oleskelun jälkeen.
Okein hyvää lomaa sinulle!
Mikä on "aamupala"? Olen eläkeläinen enkä ole koskaan sellaista syönyt. Olimme nyt viikonvaihteessa vanhassa kaupungissa hotellissa Three Crowns (kolme kruunua). 2 hengen huone aamiaisella maksoi 43 euroa. Hieno keskiajalla rakennettu kauppiaan talo, kymmeniä pieniä huoneita.
Siis Tallinnan vanhassa kaupungissa.
Tarjoiltiinko aamiainen huoneisiin? Tuo ois luksusta.