morjens.
ostin tuollaisen kempin 150ampeerisen kempomaticin migin. kysyisin viisaammilta, miten siinä kytketään akkulaturi päälle ja apukäynnistys virta? ei nääs ole käyttöohje kirjaa mukana. siinä tuli mukana erilliset käynnistys kaapelit. missä asennossa pitää nappulat olla?
kemppi super kempomat 150
3
9560
Vastaukset
- viisaampi
kaikki nappulat OFF-asentoon
Akkulaturin kytkeminen:
Kytke ensin plus napa (punainen johto) ja sitten miinus napa (musta johto) akusta laturiin.
Kytke latausvirta nappulasta päälle ON asentoon.
Väärinpäin latausvirta kytkettynä voi akku räjähtää.
Avaa varovasti akun hatut siten, että ilma kulkee vapaasti latauksen ajan. Katso amppeerimittarista latausvirta ja jaa se akun kapasiteetista, niin saat lataus ajan laskettua. Purku päinvastaisessa järjestyksessä.
Apukäynnistysvirran kytkeminen:
Kytke latausvirta pois päältä ja apuvirta päälle. Molemmat ei saa olla yhtäaikaa päällä.
Kun et käytä laitetta, niin painikkeet OFF-asentoon.
Muista maadoittaa laite ja kytke riittävän suuri sulake sähkömiehen hyväksymään pistokkeeseen.
Asenna myös palovaroitin hitsaustilaan. Hitsaa betonin päällä ja vie palavat materiaalit 3m päähän hitsaustyöpisteestä.
Ota yhteys myyjään. Myyjällä on velvollisuus toimittaa käyttöohje laitteen mukana. Sen saa kätevästi suoraan myös netistä.- eihän sitä noin
tehdä edes pienemmissä laitteissa. Kaaheeta soopoo.
- KEMPPIROCKS
kemppi on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100