Tietääkö kukaan mikä on sen tempun toimintatapa, jossa kynä lävistää setelin?Ja se maksaa 10e.
Olisin tilaamassa sitä purholta, mutta en uskalla jos se ei olekkaan hyvä.Joten mikä on sen salaisuus.
Kiitoksia vastanneille.
TEMPPU
3
1135
Vastaukset
- Tuo
temppu vaatii vähän harjoittelua. Miten paljon? Se riippuu siitä miten tuon lävistyksen teet. Tapoja on useita. Purholla oli muistaakseni myös dvd jossa opetetaan paljon eri tapoja käyttää tuota kynää. Dvd:n hinta on 10 euroa. 10 euron tuollainen kynä kuulostaa vähän halvalta mutta eiköhän se toimi jos ei esiinny työkseen.
Minulla olisi koneella 15 minuutin opetusvideo tuon kynän käyttöön. Mitenköhän saisin sen video pätkän sinulle? Onko hyviä ehdotuksia. Onnistuisiko sähköpostilla? Videossa kerrotaan mm. mitä teet kun irrotat kynää setelistä ja se kärki putoaa maahan. Joku saattaisi panikoida, paskoa housuihinsa ja alkaa hädissään sönköttää että nyt meni temppu pilalle.
Eli alaisuus se että se kynän kärki jonka näet setelin toisella puolella on erillinen pala joka pysyy kynässä kiinni magneetin avulla :)- temppujen tekijä
Olisin kiitollinen jos annat sen mulle sähköpostilla.
Mun sähköposti on: tepa--hotmail.com
Pistä video sinne. - temppujen tekijä
temppujen tekijä kirjoitti:
Olisin kiitollinen jos annat sen mulle sähköpostilla.
Mun sähköposti on: tepa--hotmail.com
Pistä video sinne.Siis mun sähköpost on:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15213313Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen883730Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711471Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?461426Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571385Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2061010