Tietääkö kukaan mikä on sen tempun toimintatapa, jossa kynä lävistää setelin?Ja se maksaa 10e.
Olisin tilaamassa sitä purholta, mutta en uskalla jos se ei olekkaan hyvä.Joten mikä on sen salaisuus.
Kiitoksia vastanneille.
TEMPPU
3
1093
Vastaukset
- Tuo
temppu vaatii vähän harjoittelua. Miten paljon? Se riippuu siitä miten tuon lävistyksen teet. Tapoja on useita. Purholla oli muistaakseni myös dvd jossa opetetaan paljon eri tapoja käyttää tuota kynää. Dvd:n hinta on 10 euroa. 10 euron tuollainen kynä kuulostaa vähän halvalta mutta eiköhän se toimi jos ei esiinny työkseen.
Minulla olisi koneella 15 minuutin opetusvideo tuon kynän käyttöön. Mitenköhän saisin sen video pätkän sinulle? Onko hyviä ehdotuksia. Onnistuisiko sähköpostilla? Videossa kerrotaan mm. mitä teet kun irrotat kynää setelistä ja se kärki putoaa maahan. Joku saattaisi panikoida, paskoa housuihinsa ja alkaa hädissään sönköttää että nyt meni temppu pilalle.
Eli alaisuus se että se kynän kärki jonka näet setelin toisella puolella on erillinen pala joka pysyy kynässä kiinni magneetin avulla :)- temppujen tekijä
Olisin kiitollinen jos annat sen mulle sähköpostilla.
Mun sähköposti on: tepa--hotmail.com
Pistä video sinne. - temppujen tekijä
temppujen tekijä kirjoitti:
Olisin kiitollinen jos annat sen mulle sähköpostilla.
Mun sähköposti on: tepa--hotmail.com
Pistä video sinne.Siis mun sähköpost on:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747664Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj132109Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352054- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599