Milloin kytkykauppa kannattaa

vaih

vai kannattaako se missään tilanteessa, kahden vuoden sitoutuminen ja ylimenevien puheluiden kalleus mietittyttävät.

6

1790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettijä!

      Niin... tollasessa kytkyn mainoksessa on aika selvästi, että se maksu sisältää esim. 70 minsaa puhetta ja sit loppu sitä puhelinta, sillonhan se on ideaali jos se oma puhemäärä on kuukaudessa se 70 minsaa ja on sitten kanttia maksaa operaattorille perusmaksun ( 3,5e ) lisäksi n. 10euroa siitä puhelimesta. eli 4 3,5 10 on n. 17,50 euroa. Tekstiviestit ja tiedonsiirto sitten on ainakin elisalla paketteinaan... itse ainakaan en yllä niiden määriin, joten ottaisin ne käytön mukaan erikseen.

      Ongelma tietenkin tuossa 3G:ssä on se, että se ei tarjoa mitään lisäarvoa valtaosalle ihmisistä. Mitä tekee videopuhelulla jos asuu tai on pääasiassa alueella jolla niitä ei voi käyttää ja ei se EDGE toimi kuin hieman 3G-verkkoa laajemmalla alueella...

      Jos itse miettisin, nii jos olis se 350 euroa ekstraa (6630), niin ostaisin sen puhelimen ilman kytkyä, jos ihan tavalliseen käyttöön vain.

    • ei kannata

      koskaan sillä 2 vuotta on pitkä aika kännykkä mailmassa (vaikka on takuuut)kaverilla on jo uudempi

    • en itse ottaisi

      En itse ikinä ottaisi tuollasita 24kk sopimusta, koska sopimusta solmittaessa ei tule ajatelleeksi kuinka pitkä aika se 2 vuotta on. Ja sopimuksesta ei pääse eroon ennen sen päättymistä. Uudemman mallin saa varmasti sopivasta tarjouksesta ja 3G verkko on vielä lapsen kengissä. Minusta on suorastaan törkeää tuo 3g-kauppa, koska kukaan operaattori ei 'muista' kertoa asiakkaalleen, että todennäköisesti edes verkkoa ei ole hänen kaupungissaan! Kannattaa olla todella tarkka ja pyytää vaikka ensin testipuhelinta käyttöön ennen sopimuksen tekoa. Kuka ostaa esim autoa jos tiet puuttuisivat!
      Siinä sitten Jeppe istuu sohvalla uusi känny kädessä eikä voi käyttää kaikkia ominaisuuksia. Lisäksi vain yhdellä kaverilla on vastaava uudenmallinen puhelin, joten kelleppä edes niitä videopuheluja soittaisi :)

      • on se niin väärin!!.

        tuolla tavoin uusia asiakkaita ja huijaavat juuri mm.3.G.-puhelimien ostajilla 3.G.-alueista,joissa tuo ei kuulu!!.


    • ddkkrr

      mikäli tärvitsee esim sähköpostin tai tv:n takia semmoinen olla. pelkästään siksi että on trendikäs en ainakaan itse hankkisi.varmaan ihan mukavia vehkeitä ja kytky on halvempi keino saada puhelin. käyttö on mielestäni liian arvokasta

      • ihmettelee ja miettii???.

        me Suomalaiset matkapuhelimien käyttäjät emme haluaisi olla ajantasalla uuden tekniikan ja palveluiden käyttöönotossa?.
        Miksi???.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe