veljet "/

en_kestä_enää

Noh, näistä kauheista veljistä ja siskoista on jo puhuttu aika paljon, mutta minä kerron myös isoveljestäni joka on minua kaksi vuotta vanhempi. Menen itse kuutoselle ensi vuonna. Veljeni haukkuu minua aina läskiksi, lihavaksi, pontsoksi, paskapääksi yms yms.. Olen ihan tavallinen, NORMAALIPAINOINEN ja veli haukkuu aina silti. Sitten kun yritän sanoa sille jotain vähän vastaan se rupee hakkaamaan ja potkimaan. teen kaikki kotityöt kun äiti ei jaksa jankuttaa veljelleni siitä että hänenkin vaikka joskus pitäisi jotakin tehdä. Veljeni harrastaa tennistä ja hjänellä on joka päivä harjoitukset n.1h. Sitten muun ajan hän onkin koneella, nytkin veljeni lähti kauppaan että pääsin koneelle, mitä teen, se on KAMALAA!

15

2743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen terskasta lihat pois ni...

      se lopettaa

    • Tyttö 93

      no on kyllä vittu maisii tilanteita kun itsekin koen samaa asiaa kotona aika usein.Ne on noi isoveljet ja isosisko tommosii et ne luulee et ne voi määrätä koko ajan mut mä en kyllä anna mun sisko pompottaa mua.Mä rupeen tappelee sunkin pitäs laittaa veljees kuri rupee vaikka harjottelemaan itse puolustusta mut jos sä et haluu mihinkään kerhoon niin sä voit ottaa aina taisteliu matseja jonkun kamuskaa niin sillon sä voisit vaikka oppii paremmin puolustautumaan.Ainiin ja jos sä et uskalla puolusteutuu niin toi sun juttus voi muuttuu pahempaan päin nimittäin kohtä sä joudut tekee kaikki ja sun veljes ei tarvii tehä mitään muuta kun olla koneella ja käydä missä lystää ja sä vaan joudut olee kotonas ja siivoomaan ja tekee kaikki kotio hommat ja kohta sä varmaan joudut palvelemaan sun veljees.

      • minttuliini

        Mulla on kaks isosiskoo ja ne on kans kiusannu mua joskus ku olin jotai 10.. mut sit ku ne alko aikuistuu ni rauhottuivat.. nykyään ei tapella oikeestaa ollenkaa... käydää vaa yhessä shoppailee ja jauhetaa paskaa... mut seki vois auttaa noihi veljiin et tekis jonku herätyksen... vaikka rupeis kiusaamaan niitä enemmän ku ne kiusaa sua... jotai tyylii: heitä ämpärillinen kylmää vettä sen päälle aamulla ja heittele sen kalsareita tielle... ja tallasta ja naura oikee paskasesti päälle. tai sit toinen tapa on et sanoo et miltä oikeesti tuntuu... ihan vakavana sanoo et "ketää muija ei kattele tommost ääliö- naisten hakkaajaa hetkeekää" tai jotai toho tyylii... Mun parhaalla kaverilla oli maailman kauhein isoveli... mut siitäki tuli iso, eikä se enää jaksanu kiusata...


    • en_kestä_enää

      kiitti kannustuksesta, yritän pärjätä. =)

    • tyttååå

      voi kun kurjaa! minulla on pikkuveli joka on minua isompi kokoinen, ja joudun aina sen saaliiksi! tää on vaan niin nyöryyttävää kun omalle pikkuveljelle häviää!! no minä itse olen 13 ja veli 12, mutta se on kooltaan paljooon isompi!

    • Nimetön

      ok ok kiitos tiedost :D

    • vaa

      niiku et huomaiskaa sitä. Ku se haukkuu nii jatkat vaa puuhias niiku et mitää ois kuullu. Sit jos se puhuu sulle nii et vastaa tai jos vastaat nii joku lyyt juttu vaa vastaukseks. :D Mun pikkusisko on nimittäi sellane et se aina haukkuu mua ja huutaa mulle (vaik vois puhuu) ja syyttää mua kaikest(esim. tavara hävinny, syyttää mua, löytää tavaran ja nauraa) nii oon ku sitä ei ois olemassakaa. Ei se siin kovin pitkää jaksa jankuttaa. Yleensä alan myös kuuntelee musiikkii kuulokkeitten kautta nii se ei voi ärsyttää mua ku en kuule sen valitusta. :)

    • mä vaan

      älä välitä minunkin sisko haukkuu mua läskis jne.. mut oikeesti oon alipainonen se taitaa vaan olla kade mulle.. ja mulla on myös samanlainen veli joka ei tee mitää kotitöitä mut ei se sentään hakkaa ja potki mua..

    • :o:

      Mikä yhteen sattuma.. Mäki meen kuudennelle . Ja munki veli haukkuu muo lähkiperseeks ja läskiks vaikka mäki oon ihan tavallinen ja se haukkuu koko ajan paskapääks ja muuks. Ja kiroilee jatkuvasti. Mustaki tuntuu pahalta ja se myös ärsyttää IHAN SAIRAASTI-- . Se on joskus niin ärsyttävää ettei enää kestä ja tekee mieli katkoa veljeltä pää poikki tai jtn.- Mun isoveli on muo puoltoista vuotta vanhempi. Tää ei varmaa auttanu mut must oli kiva saada tietää etten oo ainoo..

    • veljensä vihaaja

      Otan osaa, munki isoveli on ihan täyspaska.

      Jos olen esim vessassa pesemässä käsiä, niin vittu totta kai veli änkee sinne samaan aikaan ja sitten se jää toljottamaan siihen ovenrakoon, vittu et on vituttavaa! Se on niin saatanan ärsyttävä ettei mitään rajaa.. Miksei se vaan voi mennä sinne hikiseen huoneeseensa kunnes poistun vessasta, eikä tarvis jäädä pönöttää siihen ovenrakoon?! Välil epäilen onks sillä kaikki ihan kohallaan.

      En voi olla sen kans useimmiten ees samassa huoneessa, kun heti se mulkkaa tai haukkuu tai häätää pois esim sohvalta..

      Vitun useesti se tulee kyselee et voisko lainata USB-johtoa, ja vittu kun se ei tajua ettei toi _kameran_ usb käy sen tai kenenkään muunkaan puhelimeen, niin sanon että "ei", ja kun se ulisee et lainaa nyt ja vastaan kieltävästi, niin saan haukut. Useimmiten oon kuulemma "paviaani, paskahousu, paskapää" ja sit se ulisee kui mun huone muka haisee paskalta (lemmikkeinä jyrsijöitä, mutta jos rehellisiä ollaan, niin nää tuoksuu jos vertaa siihen miltä mun veljen huone haisee, joltain kusen ja hien sekotukselta, hyi saatana!). Miks vitussa sen pitää ees tunkee mun huoneesee jos tääl mukamas "haisee niin kamalalta"?? en vaan käsitä.

      Mulla on aika heikko itsetunto ja lievä masennuskin oli tossa keväällä.. Vihaan veljeäni iha törkeästi, joskus se on ihan ok mut tosi harvoin. Vanhemmille se on lähes aina mielinkielin, mut mua kohtaan se on ilkee, rasittava, vittumainen jne.

      Ja siis mun velihän on nyt 16, jos se ei pikku hiljaa ala aikuistuu ees vähän niin voi olla varma etten aio olla aikuisena siihen missään yhteydessä, en todellakaan. Miks hitossa ees olisin siihen yhteydes, kun on vaan pahoja muistoja?

      Että joo. Vois painuu vittuun koko nulikka, rupee pikku hiljaa jo kypsyttää elää ton kans saman katon alla. Saatana.

    • 16+6

      Mul oli samanlainen veli kuin teillä ja huomasin kun hän aikuistu (n.16)v niin loppui kiusaaminen aina yhä vähemmälle. Totesin myös, että mitä pienempi ikäero sisarruksilla on (meillä 1.6v), sitä varmemmin käy pikkusiskolle huonosti.. Ja näin se ei saa olla! Laitanpas tähän muutamia vinkkejä, joita itse käyttäessä sain veljen pois luotani häiritsemästä.

      1. Aloita itsepuolustus! Tämä on hyvä keino myös veljen poissa pitämiseksi sekä muiden pahoinpitelijöiden joita maailmassa on mielinmäärin. Itse aloitin karaten. Veli oli itse aikaisemmin harrastannut myös itsepuolustusta, mutta lopetti kesken, joten itsellä ylempi vyöarvo kuin hänellä. Kerää vihaa tarpeeksi ja sitten kuin veli iskee, niin keräämäsi viha tulee voimakkaaksi ja sitten sattuu kun veljees osut. Itse torkuin veljeni lyönnin ja löin ja potkasin munille. En suosittelisi munille potkua hirveästi, sillä isyys siitä menee, mutta sit taas toisaalta eipähän joudu sen lapset kokemaan samaa isänsä takia (:

      2. Uskon että kun olet veljesi saanut maahan, hän tulee vihaiseksi ja haluaa kostaa. Siihen auttoi kovaa apua kirkuminen ja oven lukitsemisen/kiinni laiton. Sit on kyl aika erikoinen veli minullekkin sillä en usko että apua huutavan siskon luo kannattaa hyökätä, joka vielä löi juuri kivuliaasti. Huom! Kirkuminen ei auta omakotitalossa, sillä eihän kukaan kuule huutoasi(?)

      3. Pyydä vanhempiasi hankkimaan lukko huoneesi oveen! Jos et omista omaa huonetta niin hanki paikka missä olla mahdollisimman kaukana veljesi oleskeluhuoneesta. Itsellä ei ollut tuolloin omaa huonetta sillä asuimme kaksiossa niin menin sitten vanhempieni makuu huoneeseen majoittumaan aina siksi aikaa kun veli oli olohuoneessa.

      4. Aina kun veljesi haukkuu sinua, älä välitä tai esitä ettet huomaakkaan häntä vaikka laittamalla kuulokkeet korviin. Myös voi auttaa että lähdet siitä huoneesta hetkeksi pois ja jos veli seuraa niin käänny ja mene huoneesee(si) ja laita ovi kiinni. Jos veli rupee käydä väkivaltaiseksi niin lue 1. ja 2. Jos veljesi tulee uhoamaan jotai, niin käänny ja katso kylmän viileesti sekä kysy mitä asiaa. Alkaa luultavasti selittää jotai niin laita kuulokkeet takaisin päähäsi ja älä välitä hänestä.

      5. Jos veljesi tulee lainaamaan jotai sinulta, älä vain anna vaan pyydä vastapalvelusta! Veli luultavasti joko tulee ottamaan sen sinulta, jolloin sanot että hankkii oman ja tai sanot että näin käy jos olet tuommoinen ääliö minulle, tai sitten hän alkaa kysymään vastapalveluksen hintaa. Jos hän tuon edellisen tekee, on hän oppinnut jo jotai tai sitten ei hän ole niin paha, joten voit saada veljesi kuriin helpommin. Vastapalveluksena pyydät jättämään rauhaa tai jos hän on varastannut jotai sinulta niin saat takaisin tai sitten käy esim. kaupassa hakemassa sinulle jotain. Itse päätät (:

      6. Älä jankuta vanhemmillesi jatkuvasti veljesi käytöstä, sillä itse tein niin ja sain huonon maineen lisäksi epäuskottavuutta ja kiinnostavuutta koko asiaan. Omien vanhempieni kultapoika on tietenkin veljeni, joten ei minusta niin väliä. Olen kotona kiltti vanhemmilleni ja tein AINA iloisesti kotityöt kaikkien puolesta, koska yksinkertaisesti pidin siitä. Ikinä en saanut kiitosta, mutta kun veli vei roskat niin voi että kun haleja tuli ja paljon kiitoksia hänelle! Ei voi mitään.. No tämä kultapoika sai paikkansa siten, että en ollut uskottava kun aina valitin kaikesta mitä veljeni teki ja siis aivan turhaan. Älkää siis jankuttako vanhemmillenni "turhanpäiväisistä" asioista sillä oman kokemuksen mukaan ei siitä ole hyötyä!

      7. Älä alistu veljesi määräyksiin vaan nouse vastaan. Pystyt kyllä siihen! Itse olin niin typerä, että alistuin aina ja olin aina kiltti veljelleni ostamalla esim. lahjoja joita en saanut itse häneltä. Siihen tuli loppu kun sain itseluottamusta! Yritän tätä teillekkin jakaa, joten uskokaa itseenne! Ei ole teidän vikanne että veljenne on sellaisia kuin ovat, mutta se on teidän vika itsellenne, jos jäätte veljeänne paljon alemmas ja sieltä ei ole aivan helppo nousta!

      8. Yksi varma keino on poliisille ilmoitus perheväkivallasta. Se toimii kyllä, mutta sitten sinulla pitää olla todisteet kaikki kohdallaan! Harkitse tätäkin jos tilanne ei mainaa millään ilveellä muuttua. Tämä on yks iso askel, joka koskee kaikkia perheessänne olijoita. Ilmoita vanhemmillesi ja veljellesi tästä ja sano että olet tosissasi ellei käytös rupea loppumaan, veikkaampa että silloin se loppuu ja ellei, tiedät nyt mitä tehdä. Itse en joutunnut tämmöistä edes ilmoittamaan heille, sillä sain sen loppumaan jo ennen tätä (:

      Toivotan teille kaikille kaikkea hyvää elämäänne, jotka ovat kärsinneet saman lapsuuden kuin minäkin veljenne takia! Pienenä huomauksena vielä: älkää haukkuko veljeännä tai ärsyttäkö sitä. Näyttäkää esimerkkiä! (:

      • giguglii

        Onkse itsepuolustus sit jotai esimerkkii? saatana potkitaa vaa munille, iha joo tosi hyvä esimerkki! mut viis onks se hyväävai huonoo esimerkkii voisin potkii tolt munat hajalle vaik samatie, joteki nii vittttttttumaine olo et äääääääääärh.


    • veljensä vihaaja

      Terve taas, pakko tulla purkaa tänne vittuuntunutta fiilistä jonka sai aikaan yllätysyllätys: veljeni. (tästä ketjusta löytyy jo yksi viestini, samalla nimimerkillä kirjotin kun nytkin)

      Äsken mun veli oli ihan normaali, kysy et mis äiti on ja monelt tulee jne ja sit se tuli vhän ajan pääst sanoo et "anna ku soitan sille" ja sanoin ettei mul oo puheaikaa (koska prepaid) ja se ei uskonu, sanoin et "no ei oo" ja se toisti vittu 10000 kertaa et "onha" vaikka mul ei oikeesti oo! saatanan vittu. sit se vaa sano et "älä kuseta saatana" ja lähti XDXDXDXD naurattaa iha, luuleeks se vittu et mul on automaattisesti kaikki puheajat valmiina jos sen tarvii soittaa jollekki? jos on noi ikävä mammaa nii juosko vittu sen peräs sinne mihi saatana menikää. onneks toi älyvapaa simpanssi saatana muuttaa vissii ens vuon, oon niin ilone! baibai paskakasa, ei tule ikävä. a voit sit ne viikonloputki pysyy siel opiskelija-asuntolas, ei oo takas tulemist. :d

      • veljensä vihaaja

        ja nyt se tuli taas iha normaalist juttelee (ilman vittuiluu) O_o onkoha sil menkat vai mikse välil on vittumaine 100% ja välil ei....................... siis ku viel 4min sit se oli iha tulta ja tappuraa, miehet, kuka niitä ymmärtää? ja naiset muka hankalia, pah!


    • harakkajasilakka

      Mikä MUN veljee sit vaivaa?? sille on joku saatanan ongelma se että sanoinko jotenkin vai en. sekunti sitten kun sanon jotain, niin se alkaa väittään että "eihän nyt toki, sähän sanoit NÄIN" kai nyt ite tiiän mitä sanoin. miksei voi vaan uskoo että kuuli väärin? sitäpaitsi sanoin vastasin sille sitten sen jälken että " no, ihan sama, ehkä sanoin noin mutten kyllä mielestäni." Niin TOTTAKAI sekin on kauhia ongelma, se alkaa huutaan että "EI, VAAN SANOIT, SANOIT..NIIN SÄÄ SANOIIT! ETHÄN SÄÄ VOI MYÖNTÄÄ MITÄÄN..PÄLÄPÄLÄSÖNK SÖNKSÖNKSÖNSÖÖ..!"
      IDIOOTTI. JUURIHAN MINÄ SANOIN ETTÄ SAATAn olla väärässäkin. Sitten tämä kyseinen pöhkö alkaa väittämään että tää on mulle kauhee ongelma myöntää mitään ja hän jankkaa olevansa oikeassa, niin oikeessa, oikeassa on, sinä olet tuommoinen juu aina ollut, voi pojat että oletkin vaan tuommoinen, kauheen ongelman otat tästä..ITSEHÄN MOKOMASTA PIKKUASIASTA JANKKAA VIELÄ 10 MIN SEN JÄLKEEN.. Mulle on oikeesti ihan sama, mutta ei sitten hän lopeta..
      joo terve vaan oli pakko raivota johonkin, toi on vaan on niin typerää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe