Hehhehee!!!

gunners4ever

Okei täytyy tunnustaa ettei tietoni ole kovin laadukkaasta lähteestä vaan GOAL-lehdestä mutta, naureskelin kun luin seuraavan pätkän. Tosin GOAL-lehtikin sanoi että KUULEMMA näin on tapahtunut. Pyydän etukäteen anteeksi Chelsean kannattajilta.
Joe Cole oli tavnnut prinssi Williamin ja kysynyt tältä miksi hän ei kannata Chelseaa vaan Aston Villaa vaikka Buckingham Palace on samalla kadulla kuin Stamford Bridge. Prinssi William oli kuulemma vastannut että, koska olen seurannut jalkapalloa pidempään kuin kolme vuotta....

6

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goalis oli

Muuten aika paska lehti toi goal, kun se on suora käännös ilmeisesti ruotsinpainoksesta, ja sitten sinne väliin jää niitä ruotsinkielisiä tekstejä ym kommentteja. Sen lisäksi, kun lehti ilmestyy, niin hups, asiat onkin jo pari kuukautta vanhoja eikä kiinnosta enää ketään...no tämmöistä purkautumista tällä kertaa, kyllä mulle sentään vielä GOAL tulee, ja aioin silti lukea joka lehden...

• gunners4ever

Itse juuri katkaisin tilauksen. Liian vähän luettavaa hintaan nähden. Yleensä pari pidempää henkilökuvaa ja muutama parin sivun artikkeli, lehden käytännössä lukee puolessa tunnissa... Mua on ärsyttänyt myös ne ruotsin kieliset kuvatekstit yms. Ärsyttää myös lehden italiafutiskeskeisyys, aina niiden listoilla loistaa italiassa pelaavat ja italialaiset jengit. Yleensä vielä Juventuksen miehet ja Juventus. Enpä usko että, tulee ostettua edes kauhean ahkerasti irtonumeroita....

• tajusinko?

Tajusinko oikein? Eli, kun Chelsea on menestynyt vasta muutaman vuoden?!

• gunners4ever

Jep, siihen kai siinä viitattiin. Lähinnä varmaan Abramovitshin tuomiin rahoihin ja sen myötä hankittuihin pelaajiin. Tunnen kyllä itsekkin paljon Chelsean kannattajia jotka, ovat kannattaneet seuraa kauan ennen näitä menestysvuosia. Mutta varmaan on Chelsean fanimäärä lisääntynyt muutaman vuoden aikana reippaasti. Turha kuitenkaan olla kirkasotsainen, varmaan on myös Arsenalin fanimäärä kasvanut Wengerin tultua kun joukkue on menestynyt...

• Minä edelleen
        gunners4ever kirjoitti:

Jep, siihen kai siinä viitattiin. Lähinnä varmaan Abramovitshin tuomiin rahoihin ja sen myötä hankittuihin pelaajiin. Tunnen kyllä itsekkin paljon Chelsean kannattajia jotka, ovat kannattaneet seuraa kauan ennen näitä menestysvuosia. Mutta varmaan on Chelsean fanimäärä lisääntynyt muutaman vuoden aikana reippaasti. Turha kuitenkaan olla kirkasotsainen, varmaan on myös Arsenalin fanimäärä kasvanut Wengerin tultua kun joukkue on menestynyt...

Harmillisesti se kyllä menee aina niin. Kun menestystä tulee, niin johan "fani"määrä kasvaa. Sitten;pari vastoinkäymistä, ei niin paljon menestystä, "fani"määrä putoaa. Esimerkiksi Liverpool. Kyllä sitäkin jotkut hehkuttivat niin omana joukkueenaan, kun se voitti UCL:n, mutta tänä vuonna, kun se tippu siitä, niin sille haistatettiin paskat. Eiköhän tosi fani ole sellainen, joka ei suosikkiaan vaihda, vaikka menis joukkueella kuinka huonosti.

• gunners4ever
        Minä edelleen kirjoitti:

Harmillisesti se kyllä menee aina niin. Kun menestystä tulee, niin johan "fani"määrä kasvaa. Sitten;pari vastoinkäymistä, ei niin paljon menestystä, "fani"määrä putoaa. Esimerkiksi Liverpool. Kyllä sitäkin jotkut hehkuttivat niin omana joukkueenaan, kun se voitti UCL:n, mutta tänä vuonna, kun se tippu siitä, niin sille haistatettiin paskat. Eiköhän tosi fani ole sellainen, joka ei suosikkiaan vaihda, vaikka menis joukkueella kuinka huonosti.

Näin on, siksi nostankin hattua aina kun tapaan ihmisiä joiden suosikkijoukkeita ovat sellaiset pienemmät seurat joiden haaveena on edes joskus päästä UEFA-cupiin. Tai pääsarjaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7037
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4173
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2211
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      63
      1968
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      83
      1470
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      197
      1458
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe