Hehhehee!!!

gunners4ever

Okei täytyy tunnustaa ettei tietoni ole kovin laadukkaasta lähteestä vaan GOAL-lehdestä mutta, naureskelin kun luin seuraavan pätkän. Tosin GOAL-lehtikin sanoi että KUULEMMA näin on tapahtunut. Pyydän etukäteen anteeksi Chelsean kannattajilta.
Joe Cole oli tavnnut prinssi Williamin ja kysynyt tältä miksi hän ei kannata Chelseaa vaan Aston Villaa vaikka Buckingham Palace on samalla kadulla kuin Stamford Bridge. Prinssi William oli kuulemma vastannut että, koska olen seurannut jalkapalloa pidempään kuin kolme vuotta....

6

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goalis oli

Muuten aika paska lehti toi goal, kun se on suora käännös ilmeisesti ruotsinpainoksesta, ja sitten sinne väliin jää niitä ruotsinkielisiä tekstejä ym kommentteja. Sen lisäksi, kun lehti ilmestyy, niin hups, asiat onkin jo pari kuukautta vanhoja eikä kiinnosta enää ketään...no tämmöistä purkautumista tällä kertaa, kyllä mulle sentään vielä GOAL tulee, ja aioin silti lukea joka lehden...

• gunners4ever

Itse juuri katkaisin tilauksen. Liian vähän luettavaa hintaan nähden. Yleensä pari pidempää henkilökuvaa ja muutama parin sivun artikkeli, lehden käytännössä lukee puolessa tunnissa... Mua on ärsyttänyt myös ne ruotsin kieliset kuvatekstit yms. Ärsyttää myös lehden italiafutiskeskeisyys, aina niiden listoilla loistaa italiassa pelaavat ja italialaiset jengit. Yleensä vielä Juventuksen miehet ja Juventus. Enpä usko että, tulee ostettua edes kauhean ahkerasti irtonumeroita....

• tajusinko?

Tajusinko oikein? Eli, kun Chelsea on menestynyt vasta muutaman vuoden?!

• gunners4ever

Jep, siihen kai siinä viitattiin. Lähinnä varmaan Abramovitshin tuomiin rahoihin ja sen myötä hankittuihin pelaajiin. Tunnen kyllä itsekkin paljon Chelsean kannattajia jotka, ovat kannattaneet seuraa kauan ennen näitä menestysvuosia. Mutta varmaan on Chelsean fanimäärä lisääntynyt muutaman vuoden aikana reippaasti. Turha kuitenkaan olla kirkasotsainen, varmaan on myös Arsenalin fanimäärä kasvanut Wengerin tultua kun joukkue on menestynyt...

• Minä edelleen
        gunners4ever kirjoitti:

Jep, siihen kai siinä viitattiin. Lähinnä varmaan Abramovitshin tuomiin rahoihin ja sen myötä hankittuihin pelaajiin. Tunnen kyllä itsekkin paljon Chelsean kannattajia jotka, ovat kannattaneet seuraa kauan ennen näitä menestysvuosia. Mutta varmaan on Chelsean fanimäärä lisääntynyt muutaman vuoden aikana reippaasti. Turha kuitenkaan olla kirkasotsainen, varmaan on myös Arsenalin fanimäärä kasvanut Wengerin tultua kun joukkue on menestynyt...

Harmillisesti se kyllä menee aina niin. Kun menestystä tulee, niin johan "fani"määrä kasvaa. Sitten;pari vastoinkäymistä, ei niin paljon menestystä, "fani"määrä putoaa. Esimerkiksi Liverpool. Kyllä sitäkin jotkut hehkuttivat niin omana joukkueenaan, kun se voitti UCL:n, mutta tänä vuonna, kun se tippu siitä, niin sille haistatettiin paskat. Eiköhän tosi fani ole sellainen, joka ei suosikkiaan vaihda, vaikka menis joukkueella kuinka huonosti.

• gunners4ever
        Minä edelleen kirjoitti:

Harmillisesti se kyllä menee aina niin. Kun menestystä tulee, niin johan "fani"määrä kasvaa. Sitten;pari vastoinkäymistä, ei niin paljon menestystä, "fani"määrä putoaa. Esimerkiksi Liverpool. Kyllä sitäkin jotkut hehkuttivat niin omana joukkueenaan, kun se voitti UCL:n, mutta tänä vuonna, kun se tippu siitä, niin sille haistatettiin paskat. Eiköhän tosi fani ole sellainen, joka ei suosikkiaan vaihda, vaikka menis joukkueella kuinka huonosti.

Näin on, siksi nostankin hattua aina kun tapaan ihmisiä joiden suosikkijoukkeita ovat sellaiset pienemmät seurat joiden haaveena on edes joskus päästä UEFA-cupiin. Tai pääsarjaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      142
      8077
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7121
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3643
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      140
      3280
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2804
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2338
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe