Onko kälviällä komeita miehiä ollenkaan? ei mitään teiniviiksi porukkaa..pistäkää top-5 lista ja jos ei löydy viittä niin sitten top-3!
kälviän kuumat urokset!?
21
9270
Vastaukset
- öööö
...ole tiilenpäitä lukemassa??
- Paukut
Käläviällä ei ole muita kuin housuihinsa kusevia ja paskantavia maalaisjuntteja.
- åhå
... salli mun nauraa... Sekö muka "kuuma". Yöks.
- 1346
ehdottomasti kälviän kuumin on tiilenpäitä lukemas.näihin sanoihin yhdyn.
- Kälähviäläänen
1. Minä
2. Oikarinen
3. Tuppu
4. Kaljupete
5. Ridankyläntravoltta- travolta-fan
Ridankylän Travolta,jota myös Tiilimäeksi kutsutaan on listan ykkönen,miehessä kokoa,näköä ja ääntä! Muut painii muissa sarjoissa!
- jo 80-luvulla
travolta-fan kirjoitti:
Ridankylän Travolta,jota myös Tiilimäeksi kutsutaan on listan ykkönen,miehessä kokoa,näköä ja ääntä! Muut painii muissa sarjoissa!
Mitä??? Vieläkö se on hengissä ja oikein Tarvolta? Muistan hänet 80-luvulta eikä varmaan ihme, että muistan. Mutta kuka on kaljuPete? Taisin muutkin tunnistaa paitsi "Minä" jäi arvoitukseksi mutta ilmeisesti sitä samaa 60-luvun puolenväliin syntytnyttä porukkaa? Entä KaljuPete, onko Ruotsalosta ja hiukka nuorempi?
- oikarinen
on suuri kunnia pææstæ 2.sialle noin kova tasosessa listassa.
- R Jääskeläinen
oikarinen kirjoitti:
on suuri kunnia pææstæ 2.sialle noin kova tasosessa listassa.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin että kuka se toinen sika mahtaa olla?
- bruman
R Jääskeläinen kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin että kuka se toinen sika mahtaa olla?
mieti sitæ ku runkkaat illalla nuotiolla.
- kansanedustajienpalkat
- Vierestä
Anteeksi vaan,mutta miksi sotket tähän ketjuun kansaedustajien palkat.Etköhän ole nyt pihalla,kuten monet muutkin Käläviäläiset monessa asiassa.
- j.rose
1.karvanaama veikko.2.murtola 3.jumalan poika 4.peitson mauri.5.kalkkuna naama jorma.
- häntä!
Mihis väliin tulee ropellikorva raimo?
- Notta Uros
luulin ensiks että olis kyse ollu sonneista. Meidän Aapo olis tosi kuuma ja top-viitos listan käressä. On poka kova astumaan.
- ..ovat...
..KYLLÄ KYLÄN KUUMIMPIA KOMEIMPIA JA SEKSIKKÄIMPIÄ VAI HÄH, OONKO MUKA VÄÄRÄSSSÄ NAISPOTILAAT?!
ei taida kyllä olla mahkuja, ovatko lie varattuja vai ? ! ? - missä he ovat?
Jokunen vuosi sitten korispalloa pomputteli muutama kolli,onkohan ne muuttanut pois kälviältä.
Siinä oli silmänruokaa kesäksi =)- pois.
Ainakin näin itse luulen,pelailin aikoinani näiden heppujen kanssa. Missähän päin ne nykyään vaikuttaa?
Ei ole paljon korisukat kulunu poikien jälkeen =)
- ne on
notta ristus
- milläs ne elvistelöö??
tarkennas kloppi väittees!
- JaSsmin
milläs ne elvistelöö?? kirjoitti:
tarkennas kloppi väittees!
1.Entinen Ruotsalon Joni
2.Miksu
3.Juhis87
4.LÄtkä-Pera
5.IHqu Otto
Lääh
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000597952724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1941613Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221361- 71970
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41907Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41772Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75672