Murjottavan Myrtin kuolema

Whack

Luin äsken tuon "Voldemortin loppu 2"-viestin ja siinä, kun sanottiin, että Basiliskin katse tappaa suorana välittömästi, niin muistin, että se tyttö, joka kuoli Basiliskin katseeseen 50 vuotta sitten, kun Voldemort avasi kammion, oli Murjottava Myrtti.

Mainitsemani viestin kirjoittaja(nimimerkki "sieluteorioitsija") sanoi, että Basiliskin katse ei ole tappava, jos sen näkee jonkin optisen laitteen, kuten pelin, tai kameran läpi. Jos näin on, niin miksi Myrtti kuoli? Hänellähän oli kuollessaan silmälasit, jotka varmasti ovat jonkinlainen valoa taittava optinen laite, joten eikö hänen olisi pitänyt vain kangistua?

12

2497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkä p

...veikkaisin että kivettymisen voi perua. jos se tapahtuu nopeasti....

Mutta myrtin tapauksessa (ei kerrota) mitä tapahtui. Kukaan ei nähnyt.

Veikkaa että muuttuessaa kiveksi - Myrtti kaatui ja hajosi palasiksi.

• voldemort

muuttuessaan kiveksi? :D pirstoutui palasiksi? ei ne kiveks muutu vaan kangistuu! siis ovat liikkumattomia.. se myrtti vaa näki sen siinä ja rowlingille on sattunu semmonen moka et se on laittanu myrtille rillit.. ja se silti kuoli..

• voldemort kirjoitti:

muuttuessaan kiveksi? :D pirstoutui palasiksi? ei ne kiveks muutu vaan kangistuu! siis ovat liikkumattomia.. se myrtti vaa näki sen siinä ja rowlingille on sattunu semmonen moka et se on laittanu myrtille rillit.. ja se silti kuoli..

...voihan olla että kun Myrtti on ollut vessassa itkeskelemässä ennen kuolemaansa, niin sillä ei ole ollut laseja silmillään sillä hetkellä..On vaikka ottanut ne hetkeksi pois pyyhkiäkseen silmiään..tai jotain.. :)

• Anime-Man
        MissSnape kirjoitti:

...voihan olla että kun Myrtti on ollut vessassa itkeskelemässä ennen kuolemaansa, niin sillä ei ole ollut laseja silmillään sillä hetkellä..On vaikka ottanut ne hetkeksi pois pyyhkiäkseen silmiään..tai jotain.. :)

Myrtti OLI itkemässä vessassa. Hän sanoi sen itse. Lukekaa tarkemmin Salaisuuksien Kammio.

• voldemort
        Anime-Man kirjoitti:

Myrtti OLI itkemässä vessassa. Hän sanoi sen itse. Lukekaa tarkemmin Salaisuuksien Kammio.

onko joku väittäny jotain muuta? :o

• Anime-Man kirjoitti:

...mä kai juuri kirjotin.. >

• ......

Rillit ei varmaankaan sitten suojaa. Helppo päätelmä.

• hermy..

eikös myrtti itse kertonut ettei hän voinut nähdä tekijää koska hänellä ei ollut silmälaseja koska hän oli itkenyt ja siksi oli ottanut ne pois? voin tietenkin muistaa väärin....

• honö

tässä myrtin oma kertomus kuolemastaan

"Ooooh, se oli hirveää . Se tapahtui juuri täällä. Minä kuolin tässä nimenomaisessa kopissa. Muistan sen oikein hyvin. olin mennyt piiloon koska Olive Hornby kiusotteli minua rilleistäni. Ovi oli lukossa ja minä itkin ja sitten kuulin että joku tuli sisään. Ne puhuivat jotain kummallista. Vierasta kieltä varmaankin. Mutta eniten ihmettelin sitä, että puhuja oli poika. Siksi avasin oven, että käsken hänen mennä omaan vessaansa ja sitten... minä kuolin. Miten harry kysyi ? Ei aavistustakaa myrtti sanoi vaisusti. muistan vain että näin tosi isot keltaiset silmät. Minun koko ruumiini jotenkin jähmettyi ja sitten leijjuin pois ."

jos jotain jäi epäselväksi niin lukekaa harry potter ja salaisuuksien kammio sivu 323

siinä myrtin oma kertomus

• ÄläEdesYritä

honö, kuuntelen harry potter & salaisuuksien kammio äänikirjaa, missä luvussa tuo "murjottava myrtti" juttu oli?

• ÄläEdesYritä

honö, kuuntelen harry potter & salaisuuksien kammio äänikirjaa, missä luvussa tuo "murjottava myrtti" juttu oli?

• ÄläEdesYritä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe