Murjottavan Myrtin kuolema

Whack

Luin äsken tuon "Voldemortin loppu 2"-viestin ja siinä, kun sanottiin, että Basiliskin katse tappaa suorana välittömästi, niin muistin, että se tyttö, joka kuoli Basiliskin katseeseen 50 vuotta sitten, kun Voldemort avasi kammion, oli Murjottava Myrtti.

Mainitsemani viestin kirjoittaja(nimimerkki "sieluteorioitsija") sanoi, että Basiliskin katse ei ole tappava, jos sen näkee jonkin optisen laitteen, kuten pelin, tai kameran läpi. Jos näin on, niin miksi Myrtti kuoli? Hänellähän oli kuollessaan silmälasit, jotka varmasti ovat jonkinlainen valoa taittava optinen laite, joten eikö hänen olisi pitänyt vain kangistua?

12

2230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkä p

      ...veikkaisin että kivettymisen voi perua. jos se tapahtuu nopeasti....

      Mutta myrtin tapauksessa (ei kerrota) mitä tapahtui. Kukaan ei nähnyt.


      Veikkaa että muuttuessaa kiveksi - Myrtti kaatui ja hajosi palasiksi.

      • voldemort

        muuttuessaan kiveksi? :D pirstoutui palasiksi? ei ne kiveks muutu vaan kangistuu! siis ovat liikkumattomia.. se myrtti vaa näki sen siinä ja rowlingille on sattunu semmonen moka et se on laittanu myrtille rillit.. ja se silti kuoli..


      • voldemort kirjoitti:

        muuttuessaan kiveksi? :D pirstoutui palasiksi? ei ne kiveks muutu vaan kangistuu! siis ovat liikkumattomia.. se myrtti vaa näki sen siinä ja rowlingille on sattunu semmonen moka et se on laittanu myrtille rillit.. ja se silti kuoli..

        ...voihan olla että kun Myrtti on ollut vessassa itkeskelemässä ennen kuolemaansa, niin sillä ei ole ollut laseja silmillään sillä hetkellä..On vaikka ottanut ne hetkeksi pois pyyhkiäkseen silmiään..tai jotain.. :)


      • Anime-Man
        MissSnape kirjoitti:

        ...voihan olla että kun Myrtti on ollut vessassa itkeskelemässä ennen kuolemaansa, niin sillä ei ole ollut laseja silmillään sillä hetkellä..On vaikka ottanut ne hetkeksi pois pyyhkiäkseen silmiään..tai jotain.. :)

        Myrtti OLI itkemässä vessassa. Hän sanoi sen itse. Lukekaa tarkemmin Salaisuuksien Kammio.


      • voldemort
        Anime-Man kirjoitti:

        Myrtti OLI itkemässä vessassa. Hän sanoi sen itse. Lukekaa tarkemmin Salaisuuksien Kammio.

        onko joku väittäny jotain muuta? :o


      • Anime-Man kirjoitti:

        Myrtti OLI itkemässä vessassa. Hän sanoi sen itse. Lukekaa tarkemmin Salaisuuksien Kammio.

        ...mä kai juuri kirjotin.. >


    • ......

      Rillit ei varmaankaan sitten suojaa. Helppo päätelmä.

    • hermy..

      eikös myrtti itse kertonut ettei hän voinut nähdä tekijää koska hänellä ei ollut silmälaseja koska hän oli itkenyt ja siksi oli ottanut ne pois? voin tietenkin muistaa väärin....

      • honö

        tässä myrtin oma kertomus kuolemastaan


        "Ooooh, se oli hirveää . Se tapahtui juuri täällä. Minä kuolin tässä nimenomaisessa kopissa. Muistan sen oikein hyvin. olin mennyt piiloon koska Olive Hornby kiusotteli minua rilleistäni. Ovi oli lukossa ja minä itkin ja sitten kuulin että joku tuli sisään. Ne puhuivat jotain kummallista. Vierasta kieltä varmaankin. Mutta eniten ihmettelin sitä, että puhuja oli poika. Siksi avasin oven, että käsken hänen mennä omaan vessaansa ja sitten... minä kuolin. Miten harry kysyi ? Ei aavistustakaa myrtti sanoi vaisusti. muistan vain että näin tosi isot keltaiset silmät. Minun koko ruumiini jotenkin jähmettyi ja sitten leijjuin pois ."





        jos jotain jäi epäselväksi niin lukekaa harry potter ja salaisuuksien kammio sivu 323




        siinä myrtin oma kertomus


    • ÄläEdesYritä

      honö, kuuntelen harry potter & salaisuuksien kammio äänikirjaa, missä luvussa tuo "murjottava myrtti" juttu oli?

    • ÄläEdesYritä

      honö, kuuntelen harry potter & salaisuuksien kammio äänikirjaa, missä luvussa tuo "murjottava myrtti" juttu oli?

    • ÄläEdesYritä

      honö, kuuntelen harry potter & salaisuuksien kammio äänikirjaa, missä luvussa tuo "murjottava myrtti" juttu oli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4636
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      272
      2712
    3. 133
      1697
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1337
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1136
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1114
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1067
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe