Transvestiitti homo

Geishan

Ensiksi toivon asiallisia vastauksia enkä mitään vitsailuja.
En löytänyt netistä&kirjastosta tietoja, joten voisiko joku transvestiitti homomies kertoa mitä tarkoittaa kun homomies on transvestiitti?
Tiedän että 95%transvestiiteista on heteromiehiä joille naikseksi pukeutuminen on seksuaalianen perverssio. Ja sitten on transseksuaalit, jotka haluavat palavasti olla vastakkaista sukupuolta.
Onko sitten vielä kolmaskin ryhmä eli transvestiitit homot?

12

3257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo ole näin

Että mies tykkää pukeutua naiseksi ja seksuaalinen suuntautuminen on miehiin menevä. Eipä siinä sen kummempaa taida olla.

• noin

Transvestiitti voi olla homo mutta kaikki transvestiitti miehet eivät ole homoja

• toisen kerran
        noin kirjoitti:

Transvestiitti voi olla homo mutta kaikki transvestiitti miehet eivät ole homoja

Tarkoitinko, että kaikki tiitit olisivat homoja? En! Vaan transvestiitti homo on niinkuin aiemmin kirjoitin!

• Heli

Usein transvestiitit ja drag-queenit sekoitetaan toisiinsa.

Drag-queen on yleensä homoseksuaali mieshenkilö, joka näyttelee tai esittää naista hyvin karikatyyrisesti yleensä kabareessa. Hänellä ei liene suurempaa tarvetta ilmaista sisällään olevaa naiseutta kuin mitä tuo lavashow on.

Transvestiitti puolestaan haluaa tuntea naiseutta ja tuon tunteen hän saavuttaa pukeutumalla naiseksi. Yleensä transvestiitit ovat sukupuolisesti orientoituneet aivan samalla jakaumalla kuin mitä valtaväestö. Näin ollen homoseksuaalien osuuskin heidän keskuudessaan on noita muutamia prosentteja.

Minusta tuntuu että suurelle yleisölle nämä kaksi käsitettä ovat jotenkin menneet sekaisin.

• Meeri-Anneli

En usko että sekoitetaan transvestiitit ja Dragit. Kyllä se on tosiaan kaupunkilegenda että kaikki luulevat transvestiittimiehen olevan aina homo. Oletetaan että tavoitteena on nimenomaan lähteä tyttönä iskemään miehiä.

Mutta tuo luulo on täysin virheellinen. Asiaa on tiettävästi joskus tutkittukin ja seksuaalinen jakauma on sama kuin "tavallistenkin" ihmisten joukossa. Lisäksi suurin osa transvestiittimiehistä on heteroavioliitossa.

• Dilan_A

"Ja sitten on transseksuaalit, jotka haluavat palavasti olla vastakkaista sukupuolta."

Transseksuaalit haluavat olla sitä sukupuolta, mitä edustavat henkisesti. Emme halua olla vastakkaista sukupuolta, vaan haluamme korjata sukupuolemme oikeaksi.

• Heli

sukupuolia vastaan? :)

• Dilan_A
        Heli kirjoitti:

sukupuolia vastaan? :)

Sukupuolten vastustajat... Kenties tasa-arvon hakijat? Sukupuolineutraali ei vastaus voisi olla, koska kyseessä ei ole sukupuolien vastustaminen.

Lopulta kun miettii, onko siihen vastausta?

Transseksuaalit omalla tavallaan vastustavat fyysistä sukupuoltaan, mutta eivät kumpaakin. Interseksuaalit taasen ovat kumpaakin, joten jos he vastustaisivat sukupuolia he vastustaisivat itseään. Perus-mies ja -nainen (eli he, jotka ovat syntyneet itsenään ja ovat kuin täydelliset stereotyypit) ovat aina sodassa keskenään riidellen siitä, minkälainen tasa-arvo on parhaillaan käynnissä.

Osaako kukaan vastata? Minä en tiedä vastausta. Ketkä vastustavat sukupuolia? Hipitkö?

• Denier

Minä en ymmärrä että sanaa perverssio käytetään tässä yhteydessä. Minun mielestäni se sana tuo mieleen likaisen ja inhottavan kuvauksen jostain asiasta. Transvestiittiys ei sitä mielestäni ole. Sairaaloinen fetisismi johonkin naisten asuun voisi sitä ollakin, mutta
      halu pukeutua kauniisiin naisten asuihin ei sitä ole.

• Anonyymi

naiseksi pukeutuva mies trans sukupuoilinen nainen.eili kokee olevansa nainen ja yleensä elää naisen eiämää ja toimii kuin normaali nainen.heillä ei yleensä ole suurimmalla osalla tarvetta sexsi elämään.haluvat vain elää pari suhteessa joko miehen taisen kanssa.tiedän naisen joka kokee olevansa mies ja tekee äijä hommia ja trans sukupuolisen miehen kanssa.ja aito homo ei pukeudu naiseksi eikä pidä naisista.tämän sanoi homo mirs minulle.jos oma mieheni haluaisi pukeutua naiseksi minusta hän olisi tosi mies koska ollakseen tosimies niin silloin kunioittaisinaista paremmin.eikä pelkkä pelkkänä sexsi parina

• Anonyymi

Heitä puhelimesi roskiin kun ei tuon selvempää tekstiä saa kirjoitettua.

• Anonyymi

Hei olen ns transvestiitti homo ja olen ollut sitä koko ajan eli kun aloin nuorena jo
      pukeutua naisten alusasuihin niin tykkäsin imeä kulleja meni taas kaun kun olin ukm
      eron jälkeen vanhempana aloin homostella ja olen bottom ja onhan kai meitäkin
      paljon mutta suurinosa varattuja ukm ehkä ollan sitten se kolmas ryhmä
      t. transmummo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 493
      7298
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2578
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      158
      1864
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe