1. Miksi laitatte/laitoitte kolme nimeä?
2. Miksi 2 ei ole tarpeeksi?
3. Eikö kolme nimeä ole liian pitkä?
Miksi 3 nimeä GALLUP
9
895
Vastaukset 9
- Gil
1. Esikoiselle oli kaksi nimeä päätetty, kun lähdin häntä synnyttämään. Isän tullessa meitä sairaalaan katsomaan, hän oli miettinyt vielä yhden, itselleen tärkeän nimen lisää. Kahdesta jo valitusta en luopunut, kolmas nimi lisättiin viimeiseksi.
Toinen lapsi sai kolme nimeä, koska esikoisellakin on.
2. Ks. edellinen vastaus.
3. Ei ole.- tarja 2
kaikilla kaksi nimeä,kolme olisin laittanut jos kaksi mielekästä nimeä olisi "tökkinyt" tyyliin Verneri Santeri olisi minusta kivempi Verneri Otto Santeri....
tarja 2 kirjoitti:
kaikilla kaksi nimeä,kolme olisin laittanut jos kaksi mielekästä nimeä olisi "tökkinyt" tyyliin Verneri Santeri olisi minusta kivempi Verneri Otto Santeri....
Ajattelimme, että hankimme vain yhden lapsen ja kun oli kolme mieluista nimivaihtoehtoa ja kaikki sointuivat yhteen, niin siksi kolme nimeä.
- Miullakin
1. Koska miullakin on kolme
2. 2 on liian vähän koska miullakin on 3
3. Ei tietenkään, koska miullakin on kolme
Ja hyvät nimet miulla onkin =)- kissaemo
Onhan se kiva että Hanna Pakarinen ei häpeä omaa murrettaan, mutta eikös tuo miumiu-tyyli ole kuitenkin vähän yliampuvaa jos sitä kaikkialle pitää tuupata??
- ................
1) Kolme nimeä on jo perinne. Lisäksi poikamme sai nimeensä isovanhempien nimet molemmilta puolilta. Ei tarvinnut "valita jommalta kummalta".
2) Ei, koska se olisi rikkonut perinnettä.
3) Miksi olisi sen pitempi kuin kaksi nimeäkään? Myös laki sallii kolme nimeä, joten senkään silmissä se ei ole "liian pitkä". Pahaksi ongelmaksi se tuskin monellekaan kolmen nimen omistajalle on muodostunut. Ei minusta kolme nimeä myöskään ilmiönä ole sen kummempi kuin kaksi nimeä. Sen sijaan vain yksi etunimi taitaa nykyaikana olla harvinaisin näistä vaihtoehdoista. Ei silti paheksuttava ilmiö, eihän? - Täti
1. Meillä on kaikilla lapsilla kaksi nimeä!
2. Kaksi nimeä riittää. Ei tullut edes mieleen laittaa kolmea nimeä.
3. Mielestäni kolmen nimen litania on liian pitkä, vaikkei meillä ole sukunimikään mikään kovin pitkä.
Tiedän aika monta perhettä, joiden lapsilla on vain yhdet nimet, koska tämä ainokainen nimi on aika pitkä (esim. Hannele). - blondi-72hki
mennyt näin että yhdellä tytöllä on kolme nimeä ja muilla kaksi ja kolmen likan nimessä on viisi kirjainta ja yhdellä neljä...
- koska
halusimme minun (äidin) suvussa kulkevan nimen ja samoin isän suvusta nimen. Puhuttelunimeksi emme kuitenkaan halunneet mitään näistä, joten valitsimme yhteisen suosikin. Nimiä tuli siis 3. Ei ole mun mielestä liian pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on281437Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1821141Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051107- 65795
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57792Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28741Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47724- 51679
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee634667Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30627Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32612- 84598
- 9585
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20583kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14565- 31561
- 43543
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56534- 32514