..tiedetään juu! Mutta etenkin näin kesäisin, kun silmä
lepää, tai rasittuu, kenellä missäkin ;)
Ja puhutaan ihmisitä, ei luonnosta.
Kokonaisuus ensin, ok?
Entä sen jälkeen, silmät vai peppu? Pitkät vai lyhyet hiukset? Onko värillä väliä?
Millainen asu herättää huomion,
jos oletetaan, että sellanen on pakko olla ;)
Ym. juttuja, joita tulee mieleen, ärsyttäviäkin!
Makuasioista ei voi kiistellä, siksi oiskin hauska kuulla teitä :)
Pinnallista..
9
1031
Vastaukset
- ...ngg
aurinkolasit ja katso kuinka paksu lompakko on...
:D..katsoa ilman aurinkolasejakin sitä lompakon
paksuutta.. vai näyttääkö se paksummalta siten ;))
Eih, mä taisin pudota taas :)
- niisku-myy46
Jos sinulla on naisellisia muotoja, niin peittääkö ne vai tuoda julki. Joku sanoo, että peppu on pop, jotkut ehdottelee pitkää jakkua tämän popin peitoksi. Entäs, jos vyötärö kuitenkin löytyy, mutta on pyöreä lantio? Korostaakko jotain vain pukeutua säkkiin? Siis minä olen täysin pyörryksissä näiden neuvojen kanssa >) ;)))
..huono antaan neuvoja; tarvis olla joku 'tyylitaituri :)
Olettaisin, että se on siitä kiinni, haluaako, että katsotaan, ns. herättää huomioo.
Jos pukeutuu 'säkkiin', juuri kukaan tuskin huomaa.
Mun mielestä kyllä kesällä vois olla rohkeampi (ite taidan
olla) vaik' en niistä muodoista niin tiedä, taitaa koko ajan 'parantua'. ;)
Sekin, että monet pukeutuu kesällä kevyesti, niin ei se herätä sitä huomioo liikaa :)
- MysNa
kuitenkin aina se kokonaisuus...
Joillekin sopii vähän pidemmät hiukset, toisille ei.
Asunki joko natsaa kokonaisuuteen tai sitten ei.
Silmät ja niiden katse on kuitenkin se, joka vangitsee.
Ei kuitenkaan käy kieltäminen, etteikö katse lepäisi piukassa pepussa ;PYritin "helpottaa", ja siksi laitoin sen kokonaisuuden jo tuohon avaukseen :)
Hih, luin taas väärin eka kerralla, että katse
lepää piukoissa paikoissa; onneksi rupesin sen verran ihmetteleen,
että mitähän mahdat tarkoittaa ;)
Olen kyllä samoilla linjoilla kuin sä tuon
vastauksesi kanssa :))- MysNa
Sanin kirjoitti:
Yritin "helpottaa", ja siksi laitoin sen kokonaisuuden jo tuohon avaukseen :)
Hih, luin taas väärin eka kerralla, että katse
lepää piukoissa paikoissa; onneksi rupesin sen verran ihmetteleen,
että mitähän mahdat tarkoittaa ;)
Olen kyllä samoilla linjoilla kuin sä tuon
vastauksesi kanssa :))se ON se kokonaisuus :))
Ja mä taas kirjoitin väärin... ://
Kesäisellä uimarannalla voi aurinkolasien takaa huoletta katella paikkaa kuin paikkaa - piukkaa ja pinkeetäkin ;)
- Mysteriet
Silmä lepää asfalttimiehissä ;D
"Pikipojat töissä tiellä - hiljaa ajamasta ei kukaan kiellä" ;D - mä taidan ajella liiankin hiljaa, torvet soi aina takana ;Dkun en ole pitkään aikaan osunut asfalttimiehiä
näkemään. Ainoastaan pari kuvaa, jota duunikaveri
sähköpostiin laittoi. Rusketus heillä ainakin on
erityisen hmmm ;))
Toisaalta, usein on olevinaan niin kiire, että
manaa jos matka hidastuu.
Tosi hyvä pointti kyllä lepuuttaa silmiä, ja unohtaa turhat kiireet :)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111103
- 103969
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa178558- 49549
- 40549
- 25515