rahaa lahjaksi

kummitytölle

siis mikähän summa kuullostaisi ok. siis kummityttö menee naimisiin. ostan lahjan koska haluan sen säilyvän muistona, mutta antaisin myös rahalahjan. mutta paljon???

5

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      minusta semmoinen 50 € on suotava summa meni se sitten kaverille tai sukulaiselle. Vähempää ei oikein ilkeä antaa kun se ei riitä mihinkään tavaraan ja ei juurikaan kartuta esim matkatiliä..
      Enemmän kuin 50 € varmasti myös kelpaa :D mutta meneekö se jo pröystäilyksi ? Tai no jos on hyvin rakas ja läheinen sukulainen niin 100 € on kai ok..

    • lipris

      Mielestäni kummitytölle on 100€ pienin summa, jonka voi antaa. Mieluummin puoltoista tai kaksinkertaisena.

      • mitä summia!

        Mä olen todella äimän käkenä lukenut täällä, kuinka jotkut ihmiset antaa mielettömiä summia rahaa!
        Itse olen menossa syksyllä naimisiin ja toivottiin rahaa lahjaksi. En todellakaan odota, että ihmiset antaa 50 euroa per nuppi!!! Sehän on tolkuttoman iso summa! Oikeestaan on väärin sanoa, että olisi joku liian pieni rahasumma. Varmasti kukaan pari ei mene lahjojen takia naimisiin, enkä mä halua, että kukaan on vararikossa häiden takia. Niitähän saattaa olla joillakin kesän aikana useampiakin. Mun puolesta vieras voi tulla vaikka kokonaan ilman lahjaa, jos se on hänelle kynnyskysymys. Jokainen antakoon niin paljon kuin tuntee antamisen iloa!

        Mun vinkki on siis se, että älä mieti ollenkaan mitä muut antaa tai paljonko pitää antaa. Just sen verran kun tuntuu hyvältä! Hääpari ei varmasti tule pettymään antamaasi lahjaan tai laskemaan euroja... tai sitten niillä viiraa päässä pahemman kerran!


      • häistä selviytynyt
        mitä summia! kirjoitti:

        Mä olen todella äimän käkenä lukenut täällä, kuinka jotkut ihmiset antaa mielettömiä summia rahaa!
        Itse olen menossa syksyllä naimisiin ja toivottiin rahaa lahjaksi. En todellakaan odota, että ihmiset antaa 50 euroa per nuppi!!! Sehän on tolkuttoman iso summa! Oikeestaan on väärin sanoa, että olisi joku liian pieni rahasumma. Varmasti kukaan pari ei mene lahjojen takia naimisiin, enkä mä halua, että kukaan on vararikossa häiden takia. Niitähän saattaa olla joillakin kesän aikana useampiakin. Mun puolesta vieras voi tulla vaikka kokonaan ilman lahjaa, jos se on hänelle kynnyskysymys. Jokainen antakoon niin paljon kuin tuntee antamisen iloa!

        Mun vinkki on siis se, että älä mieti ollenkaan mitä muut antaa tai paljonko pitää antaa. Just sen verran kun tuntuu hyvältä! Hääpari ei varmasti tule pettymään antamaasi lahjaan tai laskemaan euroja... tai sitten niillä viiraa päässä pahemman kerran!

        Vaikka lahja toiveena oli pääasiassa rahaa niin lahjat eivät olleet mitään turhaa, vain ihania muistoja jotka ovat tärkeitä. Rahaakin kuitenkin tuli ja voisi kiteyttää niin että 20-25 (nuppi) oli sellainen yleinen summa jos oli pariskunta ja jos oli kersa niin sillä ei ollut niin väliä, suuremmilta joukkioilta oli sitten varmaan sellanen 10 egee nuppi jos ne oli kimopassa muistanut. Mielestäni sillä summalla mitä joku on antanut ei suoraan ole merkitystä, sillä ethän sä mene jollain 50 eurolla ostaan jotain vaan lahjarahat on yhtenäinen summa eli useita satoja joilla saa sitten ostettua jotain suurempaa.
        Itse olen ystävilleni osallistunut lahjan ostoon 25 per nuppi, kyseessä on kuitenkin opiskelija joten hirvittävää lahja summaa ei oikein pysyt antamaan.


    • ????

      sen summan paljoa tarvi olla...laitat juuri sen verran, kun tahdot(omien varojen mukaan...):)Vaikka 50e....kyllä sillä rahalla jo saa jotain kivaa ostettua....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe