FlashPlayerin asennus ei onnistu

RiepuPaula

En onnistu asentamaan FlashPlayeria. Käyttiksenä on XP PRO ja olen yrittänyt sekä IE:n että Firefoxin selaimilla. Asennustiedostoa avatessani se kelaa vähän aikaa ja se on siinä. mitään ei tapahdu. Menen katsomaan ohjauspaneelin lisää/poista sovelluksesta, niin eihän sitä siellä ole ei myöskään kaikki ohjelmat -valikossa.
Ja kun yritän avata ohjelmaa joka vaatii tuon ohjelman, se tietenkin herjaa että sen pitää asentaa. ja yritän uudelleen ja uudelleen samoin tuloksin.
Nyt en tiedä enää mitä tehdä. vai antaako olla koko homman. Voiko palomuuri estää tuon asentumisen. pitääkö se ottaa asennuksen ajaksi pois päältä.

19

10619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RiepuPaula

      elikkäs Macromedia Flash MX Professional 2004, version 7.
      Kun kone herjaa että pystyäksesi käyttämään palvelua, oltava Flash Player, vähintään versio 7.

      Tätä ohjelmaa asentaessani tulee edellämainittu ongelma. Hermo menee - tai ne rippeet mitä on jäljellä.

      • RiepuPaula

        edellä haluan siis kertoa sitä että mulla on koneella tuo ensin mainittu ohjelma, mutta kone ei hyväksy sitä palvelussa, mitä yritän käyttää.
        Asennuksessa on varmaan jotain häikkää. vaikka yleensä olen onnistunut kaiken lataamaan mitä on ollut tarvis. Nää on tietty engl. kieliset sivut, eikä meikä kaikkea ymmärrä, mitä siinä pitää tehdä.


    • Jotain.
      • RiepuPaula

        alempaa noista linkeistä olenkin käyttänyt, mutta siinähän sanotaan että kieli on englanti. ja siksi toisekseen vaikka saan lataustiedoston niin se asennus ei sujukaan sitten sen pidemmälle.

        ylemmässä oli vain ostomahdollisuus. kuka tuota nyt ostaa kun ilmaiseksikin saa.

        kiitti silti vinkistä!


      • Siihen
        RiepuPaula kirjoitti:

        alempaa noista linkeistä olenkin käyttänyt, mutta siinähän sanotaan että kieli on englanti. ja siksi toisekseen vaikka saan lataustiedoston niin se asennus ei sujukaan sitten sen pidemmälle.

        ylemmässä oli vain ostomahdollisuus. kuka tuota nyt ostaa kun ilmaiseksikin saa.

        kiitti silti vinkistä!

        accept

        do not accept

        Niin on klikattava tuota acceppt ja OK

        Sitten alkaa asentamaan.

        ja jos oli se kielikin

        Nuo ovat täysin ilmaisia kumpikin.

        Anteeksi kun en enää muista noita, enkä nyt viitsi uudestaankaan ladata/ asentaa.. Mutta ei siinä mitään ihmeelistä ollut minulla ainakaan.

        IE..lä ja Firefoxilla on kummallakin omansa.


      • Koirani

      • RiepuPaula
        Siihen kirjoitti:

        accept

        do not accept

        Niin on klikattava tuota acceppt ja OK

        Sitten alkaa asentamaan.

        ja jos oli se kielikin

        Nuo ovat täysin ilmaisia kumpikin.

        Anteeksi kun en enää muista noita, enkä nyt viitsi uudestaankaan ladata/ asentaa.. Mutta ei siinä mitään ihmeelistä ollut minulla ainakaan.

        IE..lä ja Firefoxilla on kummallakin omansa.

        Kun painan download, niin se tekee lataustiedoston ihan normaalisti. Sitten kun painan lataustiedoston auki, tulee valikko, mistä valitaan kieli (ei ole Suomea mukana, joten valitsen englannin). sitten se rullaa murto-osasekunnin ja lataus loppuu.
        Kokeilin sitä nyt vielä niin ei mitään muutosta.
        Taidan antaa olla koko homman. kun en keksi mikä tuossa on vialla.
        Minä olen kokeillut molemmilla (IE ja Firefox) selaimilla ja molemmilla käyttäytyy samalla lailla.


      • RiepuPaula
        Siihen kirjoitti:

        accept

        do not accept

        Niin on klikattava tuota acceppt ja OK

        Sitten alkaa asentamaan.

        ja jos oli se kielikin

        Nuo ovat täysin ilmaisia kumpikin.

        Anteeksi kun en enää muista noita, enkä nyt viitsi uudestaankaan ladata/ asentaa.. Mutta ei siinä mitään ihmeelistä ollut minulla ainakaan.

        IE..lä ja Firefoxilla on kummallakin omansa.

        Tuossa on niiden asennusohjeet, mutta se vähä mitä englannin kielestä ymmärrän, niin tulkitsen sen perusteella että tämän pitäisi normaalisti kysyä mihin haluan ohjelman asentaa. Ja että kaikki muut ikkunat pitää olla suljettuina. Olen sulkenut muut ohjelmat. mutta ei tuo kysele mitään. Se kelaa heti asennustiedoston (mikä on ilmeisesti puutteellinen, koska tuo asennustiedosto ei toimi alkua pitemmälle).

        Jos joku osais sitten suomentaa tämän, jos minulta on joku kohta mennyt ohi:

        # Installation of Adobe Flash Player may require administrative access to your PC, which is normally provided by your IT department. For the installation to succeed, you may be asked to close all open browser windows during the installation.
        # Click the Download Now button. A dialog box will appear asking you where to save the Installer.

        # Save the Installer to your desktop, and wait for it to download completely.

        # An Installer icon will appear on your desktop. Double-click on it.

        # You may be prompted to close open browser
        windows to continue with the installation.

        # You can verify the version you have installed by visiting the About Flash page.


      • ---
        RiepuPaula kirjoitti:

        Tuossa on niiden asennusohjeet, mutta se vähä mitä englannin kielestä ymmärrän, niin tulkitsen sen perusteella että tämän pitäisi normaalisti kysyä mihin haluan ohjelman asentaa. Ja että kaikki muut ikkunat pitää olla suljettuina. Olen sulkenut muut ohjelmat. mutta ei tuo kysele mitään. Se kelaa heti asennustiedoston (mikä on ilmeisesti puutteellinen, koska tuo asennustiedosto ei toimi alkua pitemmälle).

        Jos joku osais sitten suomentaa tämän, jos minulta on joku kohta mennyt ohi:

        # Installation of Adobe Flash Player may require administrative access to your PC, which is normally provided by your IT department. For the installation to succeed, you may be asked to close all open browser windows during the installation.
        # Click the Download Now button. A dialog box will appear asking you where to save the Installer.

        # Save the Installer to your desktop, and wait for it to download completely.

        # An Installer icon will appear on your desktop. Double-click on it.

        # You may be prompted to close open browser
        windows to continue with the installation.

        # You can verify the version you have installed by visiting the About Flash page.

        http://www.papunet.net/tiedostot/yleis/Microsoft Word - Macromedian Flash Playerin asentaminen.pdf


        http://www.google.fi/search?hl=fi&hs=Kk9&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official_s&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=flash playerin asennus&spell=1


        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=flash playerin asennus&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2006&ed=17&em=7&ey=2006&hpp=25

        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words= Flash Player&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2006&ed=17&em=7&ey=2006&hpp=25


      • englanti-suomi
        RiepuPaula kirjoitti:

        Tuossa on niiden asennusohjeet, mutta se vähä mitä englannin kielestä ymmärrän, niin tulkitsen sen perusteella että tämän pitäisi normaalisti kysyä mihin haluan ohjelman asentaa. Ja että kaikki muut ikkunat pitää olla suljettuina. Olen sulkenut muut ohjelmat. mutta ei tuo kysele mitään. Se kelaa heti asennustiedoston (mikä on ilmeisesti puutteellinen, koska tuo asennustiedosto ei toimi alkua pitemmälle).

        Jos joku osais sitten suomentaa tämän, jos minulta on joku kohta mennyt ohi:

        # Installation of Adobe Flash Player may require administrative access to your PC, which is normally provided by your IT department. For the installation to succeed, you may be asked to close all open browser windows during the installation.
        # Click the Download Now button. A dialog box will appear asking you where to save the Installer.

        # Save the Installer to your desktop, and wait for it to download completely.

        # An Installer icon will appear on your desktop. Double-click on it.

        # You may be prompted to close open browser
        windows to continue with the installation.

        # You can verify the version you have installed by visiting the About Flash page.

        Osaan jonkin verran englantia. aluksi:# Adobe Flash playerin latausaikana pitää olla kaikki ikkunat suljettuna. #Klikkaa Lataa painiketta nyt. Dialogi boxi ilmestyy kyselemään missä sinä tallennat asentamisen. #Tallenna asentamisesi Työpöydälle ja odota kun se lataa loppuun. # Asennus kuvake ilmestyy Työpöytään. Tupla-klikkaa sitä. #Sun on parasta sulkea ikkunat jotta voit jatkaa asentamista. #Sulla pitää olla asennettuna Adobe Flash player. Löytyy Flashin sivulta.


      • Parka
        englanti-suomi kirjoitti:

        Osaan jonkin verran englantia. aluksi:# Adobe Flash playerin latausaikana pitää olla kaikki ikkunat suljettuna. #Klikkaa Lataa painiketta nyt. Dialogi boxi ilmestyy kyselemään missä sinä tallennat asentamisen. #Tallenna asentamisesi Työpöydälle ja odota kun se lataa loppuun. # Asennus kuvake ilmestyy Työpöytään. Tupla-klikkaa sitä. #Sun on parasta sulkea ikkunat jotta voit jatkaa asentamista. #Sulla pitää olla asennettuna Adobe Flash player. Löytyy Flashin sivulta.

        Kiitti. Neuvosi tuli vain noin vuoden liian myöhään. Kaikki ok. Olin ymmärtänyt oikein nuo ohjeet. Ajattelin että niissä olisi ollut jotain, mitä en olisi ymmärtänyt, kun ei tuo englannin lukutaito ole kaikkein parhain.


      • damnit
        Parka kirjoitti:

        Kiitti. Neuvosi tuli vain noin vuoden liian myöhään. Kaikki ok. Olin ymmärtänyt oikein nuo ohjeet. Ajattelin että niissä olisi ollut jotain, mitä en olisi ymmärtänyt, kun ei tuo englannin lukutaito ole kaikkein parhain.

        Eipä kestä. Tuota, mistä sait tuon Flash MXn? Olen kyllä oppinut enkkua ainakin vuosia. Musta se ei ole niin vaikeaa. En puhu eglantia niin kuin brittiläiset, puhun vähän niinkuin amerikkalaiset paitsi että olen suomalainen.


      • oho vielä yksi asia
        Parka kirjoitti:

        Kiitti. Neuvosi tuli vain noin vuoden liian myöhään. Kaikki ok. Olin ymmärtänyt oikein nuo ohjeet. Ajattelin että niissä olisi ollut jotain, mitä en olisi ymmärtänyt, kun ei tuo englannin lukutaito ole kaikkein parhain.

        Muuten tiedän kyllä miten saat esimerkiksi hahmoja Flash ohjelmaasi. Löysin muutamia http://mkw.mortalkombatonline.com ja Googlesta esimerkiksi Spiderman, Hulk, Dragonball Z tyyppejä. Mutta sun pitää kopioda ne sivuilta ja liittää ne FLASH ohjelmaan. Ja areenoita löytyy http://mkw.mortalkombatonline.com ja Googlesta tai Yahoosta. Onnea Flashin tekemiseen paitsi en löydä sitä Flash ohjelmistoa.


      • holy motherfucking shit
        Parka kirjoitti:

        Kiitti. Neuvosi tuli vain noin vuoden liian myöhään. Kaikki ok. Olin ymmärtänyt oikein nuo ohjeet. Ajattelin että niissä olisi ollut jotain, mitä en olisi ymmärtänyt, kun ei tuo englannin lukutaito ole kaikkein parhain.

        Olin myöhässä hieman kun melkein joka ainoa niin pikku-veli tai pikku-sisko on koko päivän tiesalla. Eikä meinannut yhtään mun olla tiesalla. Olin kyllä etsimässä sitä Macromedia Flash MX 2004ää. Mutta oli niin kiireitä tehtävä.


      • keepin motherfucker
        RiepuPaula kirjoitti:

        Kun painan download, niin se tekee lataustiedoston ihan normaalisti. Sitten kun painan lataustiedoston auki, tulee valikko, mistä valitaan kieli (ei ole Suomea mukana, joten valitsen englannin). sitten se rullaa murto-osasekunnin ja lataus loppuu.
        Kokeilin sitä nyt vielä niin ei mitään muutosta.
        Taidan antaa olla koko homman. kun en keksi mikä tuossa on vialla.
        Minä olen kokeillut molemmilla (IE ja Firefox) selaimilla ja molemmilla käyttäytyy samalla lailla.

        Olen ettinyt Googlesta ja Yahoosta en löydä Macromedia Flash MX ja lisäksi löytyi 30 päivän kokeiluversio ja se on umpeutunut ja sanoo Sori joudut ostamaan tämän paskan. Ja ooon niin kusessa. Voisko joku auttaa, Pleeeeeeeeeaaaase!!!Auttaako joku mua!!!Auttakaa ny joku!!


      • :(

        miks toi ei lähe latautuu tai miks ei tuu sitä tietopalkkii mistä voi ladata activeX komponentin??? ei voi tehä koneella mittää jos ei oo Flash Playerii!!!


        Auttakaa!


    • VoiP**kele

      Miten saitte tuon Flash MX 2004 ilmaiseksi. Löysin vain netistä "Maksullinen, koeta 30 päivän tai tulee 500$ sakot"niin se sanoo. Tietääkö kukaan??!!

      • ARRHHHGGGHH!!

        MULLA MENEE HERMOT KU TARVIIN SEN FLASH PLAYERIN JA SE EI SUOSTU TALLENTUUUUUUUUUU!


    • Passkan antoivat

      Sama vika Windows 7:ssä. Adobe Flash Player ei suostu asentumaan. Imurointi onnistuu, mutta asennusohjelman klikkaus vain panee kursorin väpättämään vähäksi aikaa, mutta mitään muuta ei tapahtu kuin että asennusohjelma itse häviää bittitaivaaseen.

      Voisko olla konekohtainen ongelma, esim. epäyhteensopivuus näytönohjaimen kanssa... Vai onko se vaan passka ohjelma?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe