kelaan

töihin

miten pääsee kelaan töihin? nettisivuilla on joku rekrytointi osio, jossa on vapaita työpaikkoja, mutta vain helsingistä yleensä. koulutukseltani olen yo-merkonomi-> riittääkö? ja miten sinne pystyy tunkeutumaan töihin, mihin pitää ottaa yhteyttä jne.

48

5922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelassa

      Hakemalla vapaita paikkoja mitä kelalla on milloinkin tarjota.

      Koulutuksesi riittää, itse olen merkonomi koulutukseltani ja kelalainen olen.

      • ilmoitetaan

        ilmoitetaanko noista vapaista paikoista jossain muualla kuin netissä kelan sivuilla?


      • ilmoitellaan.........
        ilmoitetaan kirjoitti:

        ilmoitetaanko noista vapaista paikoista jossain muualla kuin netissä kelan sivuilla?

        Laki määrää paikat julkiseen hakuun, vaikka valinta tehtäisi talon sisältä....itse sain paikkani, ennekuin ilmoitus oli mollissa ja lehdessä.Jälkikäteen ajateltuna, sääliksi kävi niitä haastatteluun vaivautuneita...


      • niin.
        ilmoitellaan......... kirjoitti:

        Laki määrää paikat julkiseen hakuun, vaikka valinta tehtäisi talon sisältä....itse sain paikkani, ennekuin ilmoitus oli mollissa ja lehdessä.Jälkikäteen ajateltuna, sääliksi kävi niitä haastatteluun vaivautuneita...

        eli mahdollisuudet ovat aika matalat jos väki liikkuu vain talon sisällä! saanko vielä udella että miten itse olet sinne onnistunut alunperin pääsemään?


      • Sipu

        Tunnetko sosionomeja amk jotka ois Kelassa? Mitkä mahikset päästä? Mihin tehtäviin?


      • Kelailainen
        Sipu kirjoitti:

        Tunnetko sosionomeja amk jotka ois Kelassa? Mitkä mahikset päästä? Mihin tehtäviin?

        Suoraan työttömänä työnhakijana armeijan jälkeen haastatteluun ja sain vakipaikan. Katsoin kelan sivuilta että paikka on auki ja hain sinne :)

        Sosionomejakin varmasti löytyy asiakasneuvojina / asiakassihteereinä. Voipi joku olla myös vakuutussihteerinä, mene ja tiedä.