Hikoileminen

Nuori nainen

Hikeni näkyy paitojen läpi enkä uskalla käyttää muita kuin mustia paitoja kaupungilla. Olen kuullut, että jonkinlaista talkkia voisi laittaa kainaloihin? Mistä sitä saa ja miten sitä käytetään? Auttaako se sitten yhtään hajuun? Eli haju ei ole niinkään kyllä ongelman vaikka haiseehan se jos ei käytä deodoranttia, mutta entinen hävettää isot tahrat paidoissa kainaloiden kohdalla. Mikä siis avuksi?

9

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

Apteekista on saatavana absolut torr-nimistä alumiinisuolaliosta. Löysin tuotteen itse pari vuotta sitten.

Kainalot pysyy ihan rutikuivina laittamisen jälkeen noin viisi päivää tai jopa viikon. Voi siis käyttää mitä vaatteita haluaa!!! Ihan mahtava tuote. Itselläni kesti purkki noin puoli vuotta ja hinta vain jotain kympin kieppeillä!!

Eli siis tulee halvemmaksi kuin normaali dödö.
      Olen kuullut että monella on kyseinen vaiva ja ihan muutama on vakituinen tuotteet käyttäjä. Ei siis tarvi ujostella kun menet apteekkiin ostamaan tuotetta. Se löytyy deodoranttihyllystä ja on vihreä pahvipakkaus. Pakkauksessas on hyvät ohjeet. Itselläni pieni miinus siitä kun se vähän kutittaa yhden päivän kainaloita mutta sen kutinan kyllä kestää kun kainalot ovat ihanan kuivat!!

Kokeile ihmeessä ja hyvää kesän jatkoa!

• auttoi mullakin

kannattaa todella ostaa! toimii aivan varmasti :)

• sama ongelma

Mullakin on kuule ihan sama ongelma :( enkä tiedä mikä auttais..sen takia nykyään käytän mustia vaatteita ettei läiskät näy... hikoilen tosi paljon

• Nuori nainen

Kerran kokeilin tuota, mutta itse en tainnut huomata mitään eroa. Sitä paitsi se kirvelee todella paljon ja jos ajelee kainalokarvat vaikka kaksi päivää sen jälkeen, kun ainetta on laittanut niin kirveleekö ajamisen jälkeen ja pitääkö ainetta sitten taas lisätä? Eli lähteekö se pois suihkussa käydessä tai ajellessa kainalokarvat? Luin purkista, että sitä ei muistaakseen tulisi laittaa vahingoittuneelle iholle, että voiko sitä käyttää täten jos ajelee karvat kainaloista? Itselläni nimittäin taitaa vähän "vahingoittua" tuo iho, koska se silloin kirveli todella pahasti.

• Nuori nainen
        Nuori nainen kirjoitti:

Kerran kokeilin tuota, mutta itse en tainnut huomata mitään eroa. Sitä paitsi se kirvelee todella paljon ja jos ajelee kainalokarvat vaikka kaksi päivää sen jälkeen, kun ainetta on laittanut niin kirveleekö ajamisen jälkeen ja pitääkö ainetta sitten taas lisätä? Eli lähteekö se pois suihkussa käydessä tai ajellessa kainalokarvat? Luin purkista, että sitä ei muistaakseen tulisi laittaa vahingoittuneelle iholle, että voiko sitä käyttää täten jos ajelee karvat kainaloista? Itselläni nimittäin taitaa vähän "vahingoittua" tuo iho, koska se silloin kirveli todella pahasti.

Kun sitä ainetta kai pitää laittaa ennen nukkumaanmenoa niin olisiko syytä nukkua ilman yöpaitaa, koska muuten se aine luultavasti menee siihen. Ja pitääkö sen aineen antaa kuivua vai voiko olla ihan normaalista? Tai siis kun itselläni ei ainakaan ole mitään deodorantti kuivunut vaikka sen pitäisi antaa kuivia. Ehkä käytän niitä väärin tai sitten pitäisi joka aamu olla 5 minuuttia kädet ylhäällä ja odottaa kuivumista :/

• toimi niin
        Nuori nainen kirjoitti:

Kun sitä ainetta kai pitää laittaa ennen nukkumaanmenoa niin olisiko syytä nukkua ilman yöpaitaa, koska muuten se aine luultavasti menee siihen. Ja pitääkö sen aineen antaa kuivua vai voiko olla ihan normaalista? Tai siis kun itselläni ei ainakaan ole mitään deodorantti kuivunut vaikka sen pitäisi antaa kuivia. Ehkä käytän niitä väärin tai sitten pitäisi joka aamu olla 5 minuuttia kädet ylhäällä ja odottaa kuivumista :/

että käytin ihan ohjeen mukaan. tästä nyt on muutama vuosi aikaa kun sitä käytin enemmän. ja sama purkki vieläkin vaikka päiväyksetkin tainneet mennä jo aikoja sitten, hyvin toimii siltikin :) nykyään en enää käytä kun ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. käytän ihan tavallista dödöä nykyään ja kovasti tuo aine on elämääni helpottanut. tiedän miten kiusallista hikoilu on. silloin alussa sivelin sitä kuivalle kainalolle, en nyt muista miten usein se alussa oli mutta mulla ainakin helpotti heti niin että harvensin heti käyttöä.. käytin kylläkin silloin tällöin tavallista dödöä. kirvelee tosiaan jonkun verran mutta kun kestää nukkua muutaman yön aineet kainalossa niin on se sen arvoista :) toivottavasti saat apua.. niin.. muutaman kerran on tosiaan kirvellyt niin vietävästi että olen joutunut aineen pesemään pois.. mutta juuri esim. karvojen ajelu parikin päivää ennen varmaan vaikuttaa.. kannattaa mieluummin ajella seuraavana tai sitä seuraavana päiväna kun on ainetta käyttänyt.. :)

• tosiaan kannattaa
        toimi niin kirjoitti:

että käytin ihan ohjeen mukaan. tästä nyt on muutama vuosi aikaa kun sitä käytin enemmän. ja sama purkki vieläkin vaikka päiväyksetkin tainneet mennä jo aikoja sitten, hyvin toimii siltikin :) nykyään en enää käytä kun ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. käytän ihan tavallista dödöä nykyään ja kovasti tuo aine on elämääni helpottanut. tiedän miten kiusallista hikoilu on. silloin alussa sivelin sitä kuivalle kainalolle, en nyt muista miten usein se alussa oli mutta mulla ainakin helpotti heti niin että harvensin heti käyttöä.. käytin kylläkin silloin tällöin tavallista dödöä. kirvelee tosiaan jonkun verran mutta kun kestää nukkua muutaman yön aineet kainalossa niin on se sen arvoista :) toivottavasti saat apua.. niin.. muutaman kerran on tosiaan kirvellyt niin vietävästi että olen joutunut aineen pesemään pois.. mutta juuri esim. karvojen ajelu parikin päivää ennen varmaan vaikuttaa.. kannattaa mieluummin ajella seuraavana tai sitä seuraavana päiväna kun on ainetta käyttänyt.. :)

nukkua ilman yöpaitaa tai käyttää väljää paitaa.. mulla aine ainakin kuivui suht nopeasti.. kannattaa rauhassa odotella aineen kuivumista, ei se kauaa vie :)

• Triple dry

...deodorantti mitä apteeksita saa, muiden lukuisten lisäksi, on Triple Dry. Totesin sen itselleni hyväksi, kunhan muistaa käyttää sitä. Nyt vaan tuntuu, että teho alkaa heikentyä ja pitäisi muistaa ainaki kahdesti viikossa laittaa sitä. Eli pitänee vissiin minunkin tuohon hikoiluun kokeilla tuota Abslout torria (tai mite se nyt kirjotetaan) :) Näin kesällä ei ole mitenkää mukavaa lemahtaa hielle saatika kulkee läiskät kainaloissa. Kuulun myös näinihin hikoilijoihin, joka hikoilee myös talvisin...eli vuodenajasta riippumatta. Ja vähänkö ärsyttää *jupisee*

• Nuori nainen

Jos nyt kokeilisin tuota Absolut Torria. Niin miten monen päivän päästä sitä tulee laittaa uudelleen kainaloihin ja estääkö se hajunkin? Voiko kainalot sheivata vaikka seuraavana päivänä sen laittamisesta ja ei kai se lähde siitä pois sen sheivauksen jälkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe