Karmee seksibaarikokemus

Vähän läski kesäleski

Jos kymmenen huutaa ja vonkuu huomiota yhtä aikaa, niin ei kukaan voi siitä noin vain valita, että kenen kaa juttelis.

Miksei voi jutella yleisellä tasolla vaan, pelkkää punaista kukaan kestä!

*herkistelee*

6

2248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sefu

      Mitä ihmeen pahaa siinä on, että mahdollista seuraa jutteluun löytyy vähintään riittävästi ?
      Olisiko kenties parempi, jos joutuisit koko chattiaikasi istumaan yksinäsi tyhjänpanttina ?

      Aina voi myöskin itse kohteliaasti ilmoittaa, että seuraa on jo riittävästi. Eikä siihen yleiseen keskusteluun ketään estä liittymästä mukaan.

      Ai niin ja ohjeista kyllä löytyy neuvot, että kuinka saat hiljennettyä ne "ei toivotut" kanssachattaajat.

    • grrrr..

      Se on aivan sama yrittääkö mennä seksibaariin, ikäryhmiin tai kaupunkikeskusteluun niin pelkkää punaista seksinvonkaajaa ruutu täynnä. Seksibaarissa mä sen vielä ymmärrän täysin mutta noi muut??
      Silläpä mä en siellä kauheesti viitsi käydä. Ja älä viitsi siitä et ne voi jotenkin estää. Ei kerkiä opetteleen sitä ja sit menee hermot. Parempi pysyä poissa..

      • tuohonkin

        ... ongelmaan on perin helppo lääke? Rekisteröi nikiksesi vaikka 57vLäskiMies niin saat TAKUULLA chattiä aivan rauhassa seksin vonkaajilta.


    • ongelmista...

      Ruksiminen pelkän yhteydenoton vuoksi on omasta mielestäni vastenmielistä, ja mielelläni punaisillekin vastaan ystävällisesti, että pysytellään vihreällä, kiitos. Mutta mm. sexbarissa tilanne on usein se, että punasella tulee "yhteydenottoja" niin paljon, ettei niihin yksinkertaisesti ehdi vastaamaan. Näinollen joku aina punaisistakin loukkaantuu, ja alkaa soittamaan suutaan tyyliin "mikäs nirppanokka..." Teinpä kerran niinkin, että keräsin kaikki punailla tulleet nikit kimppaan, ja vastasin kaikille yhteisesti, ja erittäin kohteliaasti. Johan sain silloinkin haukut niskaani yhdeltä tyypiltä oikein kovemman kautta (silloin tosin muutama tyyppi tajusi, ettei ollutkaan ainoa kaappiin tunkija)
      Noniin, kirjoitimpa tämän lähinnä siksi, että punaisilla juttuun yrittäjät nyt ymmärtäisivät olla loukkaantumatta, jos minkäänlaista vastausta ei tule.

      • Niin, kyllä se pitäisi jo ymmärtää, jos on 30 äijää huoneessa, ja yksi tyttönen tulee sinne, niin sillä on ruutu punaisena. Ei siitä pitäisi loukkaantua, jos toinen ei ehdi vastaamaan.

        Toisaalta tarviiko kokoajan olla koneen ääressä jos on chattaamassa, pitääkö vastata tietyssä ajassa??

        Itse koitan välttää kimppavastauksia, koska jotkut ei välttämättä halua, että muut tietäisi että keskustelee minun kanssani. *olen ehkä outo* :d


    • näin minä

      voi näille vonkaajille ilmoittaa ihan yleiselläkin että missä haluun keskustella silloin huomaavat muutkin asian tämä pitänee vain uusia aika-ajoin että uudetkin sen huomaavat

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3060
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2327
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2153
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2064
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      63
      1069
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1059
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      88
      1005
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      926
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      875
    Aihe