Millä jalkapallolla seitsemänvuotiaat nappulat pelaavat? 4?
Juniorijalkapallon koko?
14
4602
Vastaukset
- Cobra13
enää muista,mutta en uskoisi olevan 4,kun kerran 13v. pelaavat sillä.3:nen olisi luultavasti oikea.Pelaan itsekkin jalkapalloa ja olen 15v.
- referee
Kolmonen on oikea koko vielä muutaman vuoden.
- 9 vuotias pakki
onpa hienoo oon vast 9 v.
- kapuri
Eiks ne kolmosella potki?
- 9 vuotias pakki
no kyllä määki pelaan kolmosel ja oon 9 vuotias pakki
- puollustaja 35
meidän joukkueessamme 10v vaihettiin 4
- 9 vuotias pakki
hei ne pelaa 3
- MrPig
Hei!
Muistaakseni 10-11 ikäluokkaan asti pelataan koolla 3. - Tietäjä
Olen pelannut 8 vuotiaasta asti ja jo silloin oli käytössä 4 koon pallo. nyt olen 14 ja
pelataan 5 koolla. - Futismamma
Meidän joukkueen pojat ovat 6-vuotiaista asti pelanneet koolla 4. Menee kuulemma 11-12-vuotiaaksi.
- hertta
Yhdeksään vuoteen asti liiton sarjoissa pelataan koko kolmosen pallolla ja koko vaihtuu 10v. peleissä neloseen jolla pelataan 14v. asti. Koko 5 tulee 15vuotiailla eteen ja kestää uran loppuun. Nämä "kaikki pelaa" ja pihapelit on asia erikseen, niissä ei tarvitse noudattaa liiton sääntöjä.
- Jalkapalloilia
Totta
- jalkapalllo
10 vuotiaat saa pelata 4 koko pallolla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1022234Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1262142Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.3022010Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441801Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2091657- 381478
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291285Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤701160- 541123