maiserimiehelle esittäytyy peruskoulun käynyt yksinhuoltaja, pari muuta yksinhuoltajaa, jotka eivät enää edes halua lapsia tai sinkku, joka ei halua lasta. Kun mies on ilmoittanut ikähaarukan, se ei merkitse mitään, kun on ilmoittanut, että haluaa lapsia, se ei merkitse mitään. Nämä naikkoset ovat kai lahoja nupistaan.
En ymmärrä. Ei mitään tolkkua tästä touhusta saa.
Parempi on olla yksin, kuin jossain monilapsisessa vieraassa porukassa kuin itse vieraana ja usein lasten puolelta hyljeksittynä ja vihattuna ja naisen rahallisesti hyväksikäyttämä ja koskaan ei tiedä, koska joku bodari tulee ja vetää kilttiä miestä kuonoon tai viimeinen virsi veisataan. Sitten nämä sinkut vielä koreilevat, että heillä on ollut montakymmentä suhdetta, pitkiä niin paljon ja pätkiä niin paljon etc. Parempi lopettaa koko palstan tuijotus, samoja naamoja kaikki. Odottavat vain tilaisuutta pistää mies matalaksi, vaikka on itse vanhanpiian irvikuva!
Miksi Treffipalstoilla
4
367
Vastaukset
- Joillekin on parempi
pysyä erossa muista ihmisistä. Joillekin jopa siitä tietokoneesta, jos se alkaa esittämään jotain muka sosiaalista työkalua.
Olet niin kovin niuho, että ei yhtään ihmetytä ettei "maiserimiehellä" ole menekkiä. Viileää kesää ja lämmintä kättä! ;) - Nimetön
halusin vain testata ko. palstaa. Voi, kauhistus, selvisihän asiat ihan oikeasti.
Itselläni on kaksikin, mistä valita,siis kunnollista, mutta olen kirjoitellut tänne, koska
tämä treffipalsta on niin korni, että sen kyllä voisi lopettaa. Itse en sitä tarvitse. Live-elämästä ja jopa maaseudulta löytyy fiksuja tyttöjä jopa vielä nykyisinkin. Kaikki menee putkeen! ...tuon "haluaa lapsia" voi tulkita myös niin että toisenkin lapset kelpaavat :D
- Nimetön
oman lapsen tai omat lapset. Se on luonnon laki.
Toisen lapset hoitakoon yh itse tai sitten yhteishuoltajuus on ratkaisuna. Jokaisella miehellä on oikeus omaan lapseen, jos sen vain saa, yh:t voivat hoitaa taas omat asiansa parhaan kykynsä mukaan. Treffipalstalla pitää siis lukea haluaako omia lapsia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741