kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissasi ja suustasi tuleekin ulos vähän kummallisia.
Toisaalta rakastan myös sitä, miten avoin olet. Et pelkää näyttää tunteitasi. Näen, että pidät minusta, vaikka oman menneisyyteni äänet kuiskivat, ettei tämä voi olla totta. Kuvittelen. Ei minusta voi pitää.
Olen ikävöinyt sinua nyt kun emme ole hetkeen nähneet. Toisaalta tarvitsenkin hiljaisuuden.
Rakastan sitä
50
1053
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mukava kirjoitus jollekin!
- Anonyymi00002
Olen vähän elämänfilosofi
- Anonyymi00003
Niinhän sä olet. Meissä on paljon samaa.
- Anonyymi00030
Ihana elämänfilosofi löyfdän dutänmyösvitsestäni
- Anonyymi00004
Niin totta, oli koska jännitin sinua mies. Ikävä on ❤️
- Anonyymi00005
Tää kuvaus on kyllä niin osuva että tekisi mieli omia, mutta toisaalta hän varmaan olisi jatkanut tänään viestittelyä
- Anonyymi00006
Ehkä hän tarvitsee tilaa, koska on hämmentynyt?
Mutta ei, minä en ole tänään hänen kanssaan viestitellyt. - Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ehkä hän tarvitsee tilaa, koska on hämmentynyt?
Mutta ei, minä en ole tänään hänen kanssaan viestitellyt.Sitten ohi. Viestittelin tänään miehen kanssa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sitten ohi. Viestittelin tänään miehen kanssa.
Useammankin viestin?
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Useammankin viestin?
No siis toudellakin täällä palstaäijän mikämikätodellisuudessa T palstaäijän fiktioemäntä
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Useammankin viestin?
Vastasin hänelle muutamalla viestillä eli joo
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vastasin hänelle muutamalla viestillä eli joo
Ja viime tapaamisestakaan ei tosin ole kovin pitkää aikaa tai miten sen muutaman viikon nyt ajattelee.
- Anonyymi00032
Hön in jatkanut
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
No siis toudellakin täällä palstaäijän mikämikätodellisuudessa T palstaäijän fiktioemäntä
Ja taas tämä apukko yrittää mokeltaa päälle tai edelle ns. Höhöö
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hön in jatkanut
Okei no ohi
- Anonyymi00007
Miksi sinusta ei voi pitää? Hänestä kyllä voi.
- Anonyymi00009
Niin kuin kirjoitin, menneisyyden äänet. Eivät ehkä realistiset, mutta silti vahvat.
- Anonyymi00008
Oletko mies?
- Anonyymi00011
Eikö sen voi aloituksesta päätellä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei. Luulin naisen kirjoittamaksi. -sivusta
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo oli sevverra omahyväistä tekstiä että
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
No ei ees sitä vaan tämän väsyneen äijän fantasiaa vuorovaikutuksesta naisten kanssa. Lisäys hönöjen fasilitoinniksi
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikä ollut. Täällä noita pahan ilman lintuja joka paikassa nokkimassa. Tuo aloitus varmasti tuntuu tutulta monelle. Haluaisi sanoa paljon ja vaikka mitä ja sanat sekoilevat.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eikä ollut. Täällä noita pahan ilman lintuja joka paikassa nokkimassa. Tuo aloitus varmasti tuntuu tutulta monelle. Haluaisi sanoa paljon ja vaikka mitä ja sanat sekoilevat.
Minusta tämä sinun humpuukialoitus on sellaista antisosiaalisen mielen tuottamaa karmaisevaa höttöä aloittajaäijä
- Anonyymi00010
Sekoan muuten sanoissani, mutta minuun sopii paremmin toisen kuvaus "ei olla aikoihin nähty".
Suustani tulevien lauseiden hetkittäinen epäjohdonmukaisuus johtunee siitä, että kiihdyn tai innostun ja kaikki asiat tulevat yhtä aikaa mieleeni ja tulee tarve sanoittaa ne nopeasti.- Anonyymi00012
Se tekee sinusta kiehtovan!
- Anonyymi00034
Nimenomaan innostuu sanomaan jotain ja paljon.
- Anonyymi00013
Tietäisitpä kuinka ikävä minulla on ollut.
- Anonyymi00014
Tämä voisi sopia minuunkin, paitsi että siitä on todella kauan, kun viimeksi näin häntä. Niin, enkä jaksa uskoa, että hän ei uskoisi olevansa sellainen, josta joku välittää.
- Anonyymi00040UUSI
Pinnan alla voi olla paljon sellaista, mitä ei näe.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Pinnan alla voi olla paljon sellaista, mitä ei näe.
Tuo on totta itse kunkin kohdalla.
Hänelle kyllä mieluusti näyttäisin, miten rakastettava hän on, epäili hän sitä itse tai ei.
- Anonyymi00017
Älä erehdy, se että menen välillä sanoissa sekaisin tai sanat hukkuu, johtuu migreenistä. Migreenin aikana tai sen jälkeen ajatukset ei aina kulje kunnolla ja sanoja joutuu hakemaan. Se ei johdu jännityksestä tai tunteista.
Tiedän, ettei tämä teksti ole minulle tarkoitettu, mutta halusin silti sanoa tämän, ettei synny väärinkäsityksiä tai turhia toiveita.- Anonyymi00045UUSI
Juu, tuttua. Sivusta
- Anonyymi00019
❤️
- Anonyymi00020
Mullakin on ollut kauhea ikävä. En tiennyt, että ajattelet noin, koska itse inhoan tuota piirrettä itsessäni.
- Anonyymi00021
Joskus saatan artikuloida epäselvästi, mutta viimeinkin ymmärsit kirjallista ulosantiani.
- Anonyymi00022
🌟🧡
- Anonyymi00023
Kun olen niin pirun luova ihminen, tulevan sanan ja lauseen valintaan kun on niin helkutisti vaihtoehtoja; mikähän tähänkin nyt sopisi tyylillisesti ja värillisesti. Värien pitää sopia yhteen.
- Anonyymi00041UUSI
Värit, hmm, kerro lisää.
- Anonyymi00024
Okrn kummallineb tiedän sinustsctykkään jacsitäbpäiväöbeiivtulossaksitäyritöisinkänpeittoa taipiilottaa💖🫢🥰kaikilla meiölä onn menneisyysmutta myös tulevaisuuajokacon suuriosaa elämästä❤️tekee sinutjoka nyt oletälä vähättelemiään mit olit ennn nytvoletchieno hyväihminenibenvoitvollavylpeä itsestäsi
- Anonyymi00037
Sö oot vähän ku jokin ai, joka keksii kaikenalisia juttuja.
- Anonyymi00038
Hiljaisuus on hyvä asia.
Itse olen sinut hiljaisuuden kanssa ja tiedän että hänkin on, sillä meillä on sanaton luottamus, ilman sanottua tai kirjoitettua vakuuttelua.
Näkemisiin 🙂☀️- Anonyymi00051UUSI
Mekään emme tarvitse vakuutteluja🫵🏻 🫶🏻 Kuulumme toisillemme.
- Anonyymi00039
Kiitos. Hiljaisuus on hyvä🩷
- Anonyymi00043UUSI
Rakastaisin sitä jos sä uppoaisit minuun.
- Anonyymi00044UUSI
Kiitos pohdinnoistasi. Koetan jatkossa oppia tuomaan paremmin asioitani esiin. Niille tuleville, jotka "juttujani" tulevaisuudessa joutuvat tulkitsemaan sinun sijastasi.
- Anonyymi00047UUSI
Ai miten se niinkuin käytännössä menee😄
- Anonyymi00048UUSI
Viimeksi/ viimeisen kerran kun tapasimme, en enää pitänyt sinusta samalla lailla, kuin aiemmin. Paljon oli tullut meidän väliin. Olin oppinut sinusta puolia, joista en olisi halunnut tietää. IRL: ia tarkoitan, en palstajuttuja. Vielä kun veit lopussa puheet siihen suuntaan. Miksi ihmeessä teit niin? Olisi olleet niin paljon paremmat hyvästit ilman sitä.
- Anonyymi00050UUSI
Mun pitää saada takaisin samaa ,mitä muassa joskus oli niin että tuntisin olevani hyvä hänelle. Kun tuppaa ajatukset olemaan vähän samanlaisia kuin aapeella. Musta tulee vähän paremman näköinen. Ei muiden takia viitsi vaivautua kuin itsensä ja hänen.
- Anonyymi00052UUSI
Saatan myös tulla kesken lauseen toisiin ajatuksiin siinä määrin että sanon sitten jotain päähän pälkähtävää sanoakseni edes jotain. Tuon eihän se olekaan niin tunteen hämmentämän sillä yhä enenevässä määrin alan olla epävarma kaikesta mitä todellisuus edes voi pitää sisällään. Sinäkin tunnut myös vieraalta ja välillämme oleva jopa käsittämättömältä. Siihen nähden on ihme että olen ollut niin luottavainen mitä tulee sinuun. Minunkin on helpompi koota ajatuksiani ilman näkemistemme luomaa kohinaa joka vaimentaa sisälläni kuiskaavan äänen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2243418Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622084Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt401688Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651613- 1051357
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221245Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva61090Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501053Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan197996Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61957