Löytyykö enää mistään liikkeestä uutena Super VHS nauhureita? Luulisi nykyään saavan edullisesti. Kävin viikonloppuna parissa liikkeessä ja siellä oli vain kammottavia VHS & DVD kombo systeemejä.
Mistä uusi S-VHS nauhuri?
7
4685
Vastaukset
- Ragu1
Mulla olis Jvc super vhs Hi-fi ei uusi mutta täysin kunnossa oleva,myyn jos kiinnostaa.
- jkari
vieläkö sulla on tuo nauhuri?
Olen kiinnostunut. Missäpäin?
Juha - Nimetön
Kaiketi mennyt jo. Onko todella niin, ettei kukaan maailmassa enää valmista S-VHS nauhureita?
jkari kirjoitti:
vieläkö sulla on tuo nauhuri?
Olen kiinnostunut. Missäpäin?
Juhaminultakin hyllystä pölyttymästä Mitsubishin HS-E82 s-vhs video,turhanpanttina pinkassa pölyttymässä.kysy lisää: [email protected]
- jakari
*** kirjoitti:
minultakin hyllystä pölyttymästä Mitsubishin HS-E82 s-vhs video,turhanpanttina pinkassa pölyttymässä.kysy lisää: [email protected]
kiitos vaan vastauksesta, löysin jo!
t. Juha - Häkä
Nimetön kirjoitti:
Kaiketi mennyt jo. Onko todella niin, ettei kukaan maailmassa enää valmista S-VHS nauhureita?
Taisi olla tämän vuoden puolella kun esim. Vihannolla näin vielä JVC:n s-vhs nauhureita. Kyllä niitä voi jostain saada. Ihan kelpo vehkeitä.
- S-VHS
*** kirjoitti:
minultakin hyllystä pölyttymästä Mitsubishin HS-E82 s-vhs video,turhanpanttina pinkassa pölyttymässä.kysy lisää: [email protected]
Jos on vielä myynnissä ostan heti puh 0456703701
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627