Musikaaliin?

Sirie

Hei,

haluaisin Lontoon reissuni aikana (12-19.8)musikaaliin, mutta mihinkään kalliiseen ei ole varaa.

Jos jollain on ideoita tai tietoja ns.viime hetkellä myydyistä edullisimmista lipuista tai aivan loistavista musikaaleista, niin otan tiedot kiitollisena vastaan!!!

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!

6

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni

Teatterit myy aika halvalla lippuja saman päivän ja seuraavan päivän näytöksiin.Käytiin kattoon Phantom of the opera musikaali. Aivan ihana ja liput makso 30 puntaa saman päivän näytökseen.Paikat oli "piippuhyllyllä" mut ihan hyvin näki ja kuuli. Kannattaa käydä kyselemässä.

• Lontoossa

Käy http://www.ticketmaster.co.uk sivuilla,sieltä kaikki musikaali,teattei ja konserttiliput.Myös esimerkiksi Madonna esiityy tuolloin Lontoossa moneen otteeseen!

• Freddie

Itse oon suuunnitellu lähteväni Lontooseen 14.8.-18-8. Queen-musikaali We Will Rock You on pakko nähdä siellä! Se on varmasti paras!! Tuletkos kattoon sitä? Jotain 27 puntaa oli halvimmat liput. Mitä muita Lontoon suunnitelmia sulla on?

• katsomassa

Queen - We will rock you!
        Parasta mitä teatterissa olen koskaan nähnyt. Tunnelma oli brittien mukana katossa..

• Sirie

• Gukke
        katsomassa kirjoitti:

Queen - We will rock you!
        Parasta mitä teatterissa olen koskaan nähnyt. Tunnelma oli brittien mukana katossa..

Alkukesästä käytiin kattoon Queen - We will rock you. Aivan loistava. Ainoa häiritsevä tekijä oli kirkuvat kakarat. Oltiin maanantai-iltana ja lippuja sai vielä hyvin aamupäivällä TKTS luukulta. Tosin mitään halpoja lippuja ei ollu myydä, muutaman punnan halvempia kuin ovelta. Hieno elämys, ei Suomessa vastaavaan törmää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2230
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1820
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      72
      1584
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1366
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1204
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1191
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1183
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1081
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      40
      1037
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      39
      983
    Aihe