Sarin pukeminen ?

Sari Intiasta

Hei !

...Tietäiskö joku sivua, josta löytyis Sarin pukeutumisohje ..tai osaisko selittää sen tällä palstalla ?

16

6597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä aihe

      Mä olen kans miettinyt, että haluan pukea sarin päälle Intiassa... Mitä mieltä olette siitä, että suomalainen pukeutuu sariin? Ei kai asiaan mitään sääntöä ole...? Enemmän tietysti kiinnostaa se mitä paikalliset ajattelevat asiasta, ei kai mitään... Ajattelevat vain, että tuossa on naimisissa oleva nainen.Asiassa myös hyvät puolensa kuten se, että paikalliset miehet pysyvät loitolla. : )

      • Mutta entäpä

        Eikös salwar kamez vai miten se kirjoitetaan olisi helpompi vaate. Sarissa olevat länsimaiset naiset näyttää yleensä hiukka kömpelöiltä. Intialaisilla kun on elämänpituinen opettelu sen päällään pitämisestä.


      • Indiafan

        Näin on. Sarin opettelussa menee aikaa ja hermoja. Voit ottaa vain lyhyitä askeleita ja kuten varmaan olet huomannut asettelevat naiset jatkuvasti sariaan oikeaan asentoon.

        Salwas Kameez on oikein hyvä asu ja esim. Etelä-Intialaisten suurimmaksi osaksi käyttämä työsasu.


    • Sari ilman saria

      MIksi ihmeessä haluat pukeutua sariin.."salwari" saa jo kaikki intialaiset miehet lankeamaan polvilleen varsinkin jos pitäjänä on valkea nainen.Toinen asia on tietenkin jos haluat ,kuten kotimaassa, pukeutua karjala-pukuun ja osallistua vaikka häihin

      • olla

        hankalaa ymmärtää sarin pukemista (tai muutakaan pukemista) semmoisen, jonka ainut motiivi on yllättäen miesten miellyttäminen...


      • sellainen ajatus
        olla kirjoitti:

        hankalaa ymmärtää sarin pukemista (tai muutakaan pukemista) semmoisen, jonka ainut motiivi on yllättäen miesten miellyttäminen...

        että sari pitäisi miehet enemmänkin loitolla, koska sehän on merkki siitä että nainen on naimisissa. Ja mä ainakin haluan olla rauhassa. Jotenkin tuntuu, että sari päällä olisi jotenkin enemmän "sisällä" kulttuurissa. Salvar kameez myöskin käyttöön, uskon että joissakin tilanteissa se on huomattavasti parempi. En yllä ajatellu kulkea siellä farkuissa tai minihameessa. Hamehan se on joka tapauksessa päällä.


    • Saricostume

      Hei!

      Missä voi ostaa intialainen sari?

    • Wawa shijie

      Kuka tietäisi kaavoja Sarin tekoon? Tai että miten se ylipäänsä kieputellaan päälle? (oliko nyt ihan oikea tapa ilmaista :D)

    • !!!

      kannattaa ostaa intiasta , opettavat samalla miten se puetaan
      riippuu tietysti missä päin intiaa liikut, mutta intialaiset miehet on yleensä vähän ujoja eivät ole iholle tulevaa tyyppiä. ei ongelma.

    • kaulaketju

      Naimisissa oleva Hindu-nainen käyttää kaulaketjua merkkinä aviosäädystään. Osta sellainen sieltä niin saat olla rauhassa.

      Eivät intialaiset miehet yleensä iholle tule. Kultuuri kieltää. Tosin poikkeuksiakin on.

      • Jos tarkoitus

        on olla herättämättä huomiota, niin ehkä kannattaa unohtaa sarit! Länkkäri nainen sarissa,j os mikään, vetää aivan varmasti katseita puoleensa. Ja toisekseen, harvempi osaa kantaa saria oikaella tavalla, vaika se olisi miten oikeaoppisesti puettuna ylle. Lopputulos on tavallisesti aika huvittavan näköinen.

        Jos kaulakorulla pääsee samaan lopputulokseen niin hyvä juttu: Itse myönnän olevani huonosti perehtynyt hindukulttuuriin, joten en osaa sanoa tuosta kaulakorujutusta yhtään mitään. Onko kysymyksessä jonkin tietynlainen koru? Minulle on joskus sanottu varvaskorujen kertovan naisen siviilisäädyn. Tietääkö joku tästä asiasta enempää?

        Kyllähän intialainen mies on mies siinä missä muunkin maalainen - kielisi kulttuuri vieraan naisen lähestymisen tai ei. Itse sinkkuaikoinani Intiassa reissatessa käytin yleensä karkotteena 'aviomiest'ä/poikaystävää' joka oli juuri käymässä käymässä jossain, mutta joka palaisi pian. Toimi ihan hyvin.

        Sitten on toki oma lukunsa ns. Eve's Teasing, josta olen joskus aikaisemmin kirjoittanutkin. Tämä on lähinnä mumbailaisilmiö. Kiusallista ja ärsyttävää, mutta yleensä nopeasti ohikiitävä kärsimys, sillä kähmijä häviää näköpiiristä yhtä nopeasti kuin siihen ilmestyikin, ja hakee jo katseellaan seuraavaa uhriaan.

        Delhiläislehdet ovat sen sijaan olleet viime aikoina kovasti huolissaan naisiin kohdistuvan katuväkivallan lisääntymisestä. Naisia kehoitetaan olemaan liikkumatta yksinään pimeän aikaan, kantamaan pippurisuihketta käsilaukussaan, osallistumaan itsepuolustuskurssille jne.


      • buahaaaaa

        hahahahah.... ei ole mikaan halpa ostos ostaa kyseista ''kaulaketjua'':D


    • kaulaketju

      Naimisissa olevan naisen kaulakoru on tietynlainen, aika pitkä ja siinä on jotain mustia helmiä seassa. En tiedä mitä ne ovat mutta ei luulisi korun olevan kallis koska köyhimmälläkin naisella on siihen varaa.

      Itse en ole ostanut mutta tiedän erään suomalaisen naisen joka osti korun ja käytti ihan suojakseen ja välttyäkseen treffipyynnöiltä.

      Tuosta mumbailaisten nuorten miehen urheilusta: Calanguten rannalla upean näköinen naisystäväni tuli uimasta ja joku nuori mies tarrasi hänen rintaansa. Salamana ystäväni veti oikean suoran suoraan pojan pläsiin. Kyllä pojan ystävillä oli haustaa.

      • joo.ooooo

        tama niin sanottu ''kaulakoru'' on nimeltaa tali,ja sita kayttavat siis naimisissa olevat naiset ja normaalisti on hyvin kallis,koska tehty kullasta,ja ei naiset sita korua osta vaan sulhanen naimisiin mennessaan ostaa sen tulevalle vaimolleen lahjana...


    • Hilpeaa!

      Kiitos tasta! Minulla ja hindu-miehellani oli hilpeita hetkia tata viestiketjua taalla Delhissa lukiessa :D

      Mista ihmeesta jou on saanut paahansa, etta saria kayttavat naimisissa olevat naiset?!?!?! Saria kayttavat naiset siviilisaadysta riippumatta, tietenkin! Btw, se ei ole mikaan kaytannollinen reissuriepu... Salwar kameez tai chudirar-kameez ovat hyvia ja kaytannollisia vaatteita kuumassa ilmastossa. Itse kaytan niita silloin talloin, mutta saria vain tarkeissa juhlatilaisuuksissa. Ja silloinkin sarini sitoo anoppini, itse yrittaen tuloksena olisi lahinna vain saalittava yritelma... ;)

      Tali on Etela-Intiassa vastaava kuin mangalsutra pohjoisessa. Mangalsutrassa on pienia mustia kivia ja yleensa reippaasti timantteja. Normihinta paukkuu 3000 euron kintahalla. Toki halvempia versioita on myos, mutta oletkohan uskottava, jos kannat kaulassasi rakennustyolaisen vaimolle tyypillista mangalsutraa...

      Jos haluat teeskennella naimissa olevaa, halvimmalla paaset, kun vedat sinne keskijakaukseen punaisen viirun. Tosin epailen silti, uskooko kukaan sen perusteella, etta olet naimissa :)

      Joka tapauksessa, oikein mukavia reissuja kaikille taalla Intiassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe