Onko kukaan mitannut mikä on tankin todellinen tilavuus? Ainakin MTX-5:ssa se on vain reilut 3 litraa ilmoitetusta 6,5 litrasta.
Aika törkeää kun valehdellaan noita tietoja ihan tahallaan että saadaan myydyksi. Itsekin meinasin ostaa MTX 5:n kunnes sain tietää että tankki vetää vain vaivaiset kolme litraa..
YIYING MTX-2 MOPOSKOOTTERIN TANKIN TILAVUUS
10
1527
Vastaukset
- se on ihan paska.
Mulla on. Koko ajan rikki. Aina kun saa jonkun fixattua, niin muualta hajoo. Ajettu 1500 ja ainakin 15 vikaa.
- vetää.
Tankki on pienempi kuin ilmoitettu tilavuus, lapsellista mainontaa kun ei asiaa korjata vaikka varmasti on tiedossa.
Toisaalta, joillain sitten romahtaa maailma kun tankkiin ei sovikkaan kuutta litraa.
Meitä on moneksi :/ - Nimetön
vetää. kirjoitti:
Tankki on pienempi kuin ilmoitettu tilavuus, lapsellista mainontaa kun ei asiaa korjata vaikka varmasti on tiedossa.
Toisaalta, joillain sitten romahtaa maailma kun tankkiin ei sovikkaan kuutta litraa.
Meitä on moneksi :/Siis onko niin että sekä MTX-5 että MTX-2 tankkiin menee vain reilut kolme litraa? Joku vois selventää..
- koskaan
Nimetön kirjoitti:
Siis onko niin että sekä MTX-5 että MTX-2 tankkiin menee vain reilut kolme litraa? Joku vois selventää..
Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
Eikä mitään vikaa ole ollut. - Nimetön
koskaan kirjoitti:
Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
Eikä mitään vikaa ole ollut.Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä. - osta....
Nimetön kirjoitti:
Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.MBK- BOOSTER.
- Jari M
Nimetön kirjoitti:
Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.MTX-2 tankin tilavuus on vähintään 5 litraa, tarkemmin en osaa sanoa...
- vuotaa?
Jari M kirjoitti:
MTX-2 tankin tilavuus on vähintään 5 litraa, tarkemmin en osaa sanoa...
Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?
koskaan kirjoitti:
Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
Eikä mitään vikaa ole ollut.miten oot kalibroinu polkypyöränmittarin?
- Jari M
vuotaa? kirjoitti:
Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?
Aina tuppaa unohtumaan että täällä on noita pentuja kirjoittelemaas näitä:
"Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664