YIYING MTX-2 MOPOSKOOTTERIN TANKIN TILAVUUS

Nimetön

Onko kukaan mitannut mikä on tankin todellinen tilavuus? Ainakin MTX-5:ssa se on vain reilut 3 litraa ilmoitetusta 6,5 litrasta.

Aika törkeää kun valehdellaan noita tietoja ihan tahallaan että saadaan myydyksi. Itsekin meinasin ostaa MTX 5:n kunnes sain tietää että tankki vetää vain vaivaiset kolme litraa..

10

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on ihan paska.

      Mulla on. Koko ajan rikki. Aina kun saa jonkun fixattua, niin muualta hajoo. Ajettu 1500 ja ainakin 15 vikaa.

      • vetää.

        Tankki on pienempi kuin ilmoitettu tilavuus, lapsellista mainontaa kun ei asiaa korjata vaikka varmasti on tiedossa.

        Toisaalta, joillain sitten romahtaa maailma kun tankkiin ei sovikkaan kuutta litraa.

        Meitä on moneksi :/


      • Nimetön
        vetää. kirjoitti:

        Tankki on pienempi kuin ilmoitettu tilavuus, lapsellista mainontaa kun ei asiaa korjata vaikka varmasti on tiedossa.

        Toisaalta, joillain sitten romahtaa maailma kun tankkiin ei sovikkaan kuutta litraa.

        Meitä on moneksi :/

        Siis onko niin että sekä MTX-5 että MTX-2 tankkiin menee vain reilut kolme litraa? Joku vois selventää..


      • koskaan
        Nimetön kirjoitti:

        Siis onko niin että sekä MTX-5 että MTX-2 tankkiin menee vain reilut kolme litraa? Joku vois selventää..

        Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
        Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
        Eikä mitään vikaa ole ollut.


      • Nimetön
        koskaan kirjoitti:

        Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
        Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
        Eikä mitään vikaa ole ollut.

        Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.

        Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.


      • osta....
        Nimetön kirjoitti:

        Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.

        Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.

        MBK- BOOSTER.


      • Jari M
        Nimetön kirjoitti:

        Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.

        Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.

        MTX-2 tankin tilavuus on vähintään 5 litraa, tarkemmin en osaa sanoa...


      • vuotaa?
        Jari M kirjoitti:

        MTX-2 tankin tilavuus on vähintään 5 litraa, tarkemmin en osaa sanoa...

        Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?


      • koskaan kirjoitti:

        Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
        Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
        Eikä mitään vikaa ole ollut.

        miten oot kalibroinu polkypyöränmittarin?


      • Jari M
        vuotaa? kirjoitti:

        Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?

        Aina tuppaa unohtumaan että täällä on noita pentuja kirjoittelemaas näitä:

        "Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe