Onko kukaan mitannut mikä on tankin todellinen tilavuus? Ainakin MTX-5:ssa se on vain reilut 3 litraa ilmoitetusta 6,5 litrasta.
Aika törkeää kun valehdellaan noita tietoja ihan tahallaan että saadaan myydyksi. Itsekin meinasin ostaa MTX 5:n kunnes sain tietää että tankki vetää vain vaivaiset kolme litraa..
YIYING MTX-2 MOPOSKOOTTERIN TANKIN TILAVUUS
10
1439
Vastaukset
- se on ihan paska.
Mulla on. Koko ajan rikki. Aina kun saa jonkun fixattua, niin muualta hajoo. Ajettu 1500 ja ainakin 15 vikaa.
- vetää.
Tankki on pienempi kuin ilmoitettu tilavuus, lapsellista mainontaa kun ei asiaa korjata vaikka varmasti on tiedossa.
Toisaalta, joillain sitten romahtaa maailma kun tankkiin ei sovikkaan kuutta litraa.
Meitä on moneksi :/ - Nimetön
vetää. kirjoitti:
Tankki on pienempi kuin ilmoitettu tilavuus, lapsellista mainontaa kun ei asiaa korjata vaikka varmasti on tiedossa.
Toisaalta, joillain sitten romahtaa maailma kun tankkiin ei sovikkaan kuutta litraa.
Meitä on moneksi :/Siis onko niin että sekä MTX-5 että MTX-2 tankkiin menee vain reilut kolme litraa? Joku vois selventää..
- koskaan
Nimetön kirjoitti:
Siis onko niin että sekä MTX-5 että MTX-2 tankkiin menee vain reilut kolme litraa? Joku vois selventää..
Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
Eikä mitään vikaa ole ollut. - Nimetön
koskaan kirjoitti:
Minulla on MTX-5, ja en ole koskaan ajanut tankkia tyhjäksi, kun 1/4 on jäljellä, menee tankkiin n. 3l, eli kyllä se jotain 4 litraa on.
Ja asensin tänään polkupyörän digitaalisen mittarin mopoon, että tiedän oikeat nopeudet, mitä mopo menee, ja kyllä kevyesti 60 km/h se menee, ihan vakiona. Ajettu vähän alle 1000 km.
Eikä mitään vikaa ole ollut.Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä. - osta....
Nimetön kirjoitti:
Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.MBK- BOOSTER.
- Jari M
Nimetön kirjoitti:
Jokuhan täällä oli jo mitannut MTX-5 tankin tarkan tilavuuden ja saanut tulokseksi 3,8 litraa. Nyt kiinnostaisikin tietää mikä on MTX-2 tankin tarkka vetoisuus. Jos se on sama kuin tuo 3,8 litraa niin jää kyllä ostamatta.
Kyllä skoden tankkiin pitää vähintään se 5 litraa mahtua sanon minä.MTX-2 tankin tilavuus on vähintään 5 litraa, tarkemmin en osaa sanoa...
- vuotaa?
Jari M kirjoitti:
MTX-2 tankin tilavuus on vähintään 5 litraa, tarkemmin en osaa sanoa...
Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?
koskaan kirjoitti:
Eikä mitään vikaa ole ollut.miten oot kalibroinu polkypyöränmittarin?
- Jari M
vuotaa? kirjoitti:
Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?
Aina tuppaa unohtumaan että täällä on noita pentuja kirjoittelemaas näitä:
"Ootko varma ettet ole vain onnistunut tankkaamaan sinne 5 litraa koska kinuskin tankki vuotaa sitä mukaa kun täyttää?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669