hankkiiko kaaso morsiamelle jotain uutta, jotain vanhaa ja jotain lainattua? vai miten se menee?
kaason tehtävä onko?
4
3035
Vastaukset
- ei...
morsian hankkii itse.
- exkaaso
ei todellakaan.sun tehtävä on olla morsiamen tuki, auttaa suunnitelussa ym. mihin sun voimavarat riittää.
- hankkii
ne itse. Sinun tehtäväsi on auttaa morsianta.
- Justiinatar
hankkii kirjoitti:
ne itse. Sinun tehtäväsi on auttaa morsianta.
Todellakin morsian hankkii itse siniset, lainatut sun muut. Sinun tehtäväsi kaasona on olla morsiamen tukena, auttaa mm. pukeutumisessa ja jos morsian esim. joutuu kesken juhlan käymään veskissä, sinä menet mukaan huolehtimaan, että kolttu on kunnossa eikä vessapaperia ole kengässä kiinni. Toisin sanoen olet morsiamen luotetuin henkilö ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaan sinusta pitäisi tulla avioparin ensimmäisen lapsen sylikummi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389