Sanovat että parikymmentä kuollutta. Jotenkin tuntuu että lukema nousee nytkin tuhansiin...
Uusi Tsunami!
4
350
Vastaukset
- kumma!?
että täytyy ängetä kuolemaan tsunamiin. Olisi parasta pysyä kotimaassa. Tällä hetkellä on ainakin yksi ruotsalaismies kuollut ja kaksi ruotsalaislasta kadonnut. Ja kuolleitakin on jo paljon enemmän kuin 20.
Ei kai kukaan tieten tahtoen matkusta päästäkseen hengestään? Eiköhän se ole tuurista kiinni, jos jotain sattuu. Ja ihan missä vain voi tapahtua lähes mitä vain. Jos pelkää matkoilla tapahtuvan jonkin onnettomuuden tai luonnonkatastrofin, ei kai kukaan uskaltaisi matkustaa, minnekään? Indonesiaanhan ei Suomesta matkoja järjestetä, joten siellä liikkuvat suomalaiset ovat joko työmatkalla tai omatoimireissulla. Me olimme nimenomaan tuolla Pangandaranissa toukokuussa viikon, aivan ihastuttava rantapaikka Intian valtameren rannalla. Yogyakartan maanjäristyksen jälkeen kävi tsunami minunkin mielessäni, sillä Pangandaran on aivan tasaista maata, sieltä on pitkä matka millekään kukkulalle. Mekin asuimme 200 metrin päässä rannasta.
Toisaalta minulle ei ole koskaan reissuillani sattunut mitään, mutta annas olla kun tulen kotiin, niin johan joudun polkypyöräni kanssa työmatkalla sekä mopon että auton tönäisemäksi!- jaavatar1
reissaaja56 kirjoitti:
Ei kai kukaan tieten tahtoen matkusta päästäkseen hengestään? Eiköhän se ole tuurista kiinni, jos jotain sattuu. Ja ihan missä vain voi tapahtua lähes mitä vain. Jos pelkää matkoilla tapahtuvan jonkin onnettomuuden tai luonnonkatastrofin, ei kai kukaan uskaltaisi matkustaa, minnekään? Indonesiaanhan ei Suomesta matkoja järjestetä, joten siellä liikkuvat suomalaiset ovat joko työmatkalla tai omatoimireissulla. Me olimme nimenomaan tuolla Pangandaranissa toukokuussa viikon, aivan ihastuttava rantapaikka Intian valtameren rannalla. Yogyakartan maanjäristyksen jälkeen kävi tsunami minunkin mielessäni, sillä Pangandaran on aivan tasaista maata, sieltä on pitkä matka millekään kukkulalle. Mekin asuimme 200 metrin päässä rannasta.
Toisaalta minulle ei ole koskaan reissuillani sattunut mitään, mutta annas olla kun tulen kotiin, niin johan joudun polkypyöräni kanssa työmatkalla sekä mopon että auton tönäisemäksi!Nyt kyllä tuli väärää infoa reissaaja56:lta.
Suomesta järjestetään kyllä matkoja Indonesiaan, tosin ainoastaan Balille, Lombokiin ja Sulawedelle Bunakeniin. Järjestäjänä Suomi-seuran matkat ja Matkapassi. Nämä tosin omatoimimatkoja.
Itse olen käynyt ainoastaan Jakartassa Jaavalla, mieli kyllä tekisi reissata enemmänkin saarta. Pelkoa ei kannata tuntea, jos onnettomuus on tullakseen se tulee. Tiettyä varovaisuutta on toki hyvä noudattaa, kuten turha provosointi ja mielenosoituksiin osallistuminen. jaavatar1 kirjoitti:
Nyt kyllä tuli väärää infoa reissaaja56:lta.
Suomesta järjestetään kyllä matkoja Indonesiaan, tosin ainoastaan Balille, Lombokiin ja Sulawedelle Bunakeniin. Järjestäjänä Suomi-seuran matkat ja Matkapassi. Nämä tosin omatoimimatkoja.
Itse olen käynyt ainoastaan Jakartassa Jaavalla, mieli kyllä tekisi reissata enemmänkin saarta. Pelkoa ei kannata tuntea, jos onnettomuus on tullakseen se tulee. Tiettyä varovaisuutta on toki hyvä noudattaa, kuten turha provosointi ja mielenosoituksiin osallistuminen.Ja jo matkaa suunnitellessa kannattaa huomioida sääolosuhteet ja lukea ulkoministeriön varoitukset. Näitä luonnonkatastrofejahan ei kukaan pysty ennustamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481