taas platinasta

esimerkiksi

mitä maksaisi platinasta vastaavanlainen sormus jos esim ajatellaan perus 18 karaatin 4 mm leveää keltakultasormusta?

Ihan vertailun vuoksi.. Että kannattaako ees harkita :)

8

1426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      Minulla on plantinasormus kolmella karaatin timantilla, hintaa oli noin €4000. Olemme katselleet ihan sileita platinaisia vihkisormuksia, hinta noin €500-700

      • karaattia

        Tuskimpa vain ihan ollut kolmea karaattia sun timanttisi, jos se on yksittäinen ollut... Vähän heikompilaatuinenkin 3ct kivi kustantaa ainakin 15000-20000e. Asiaan, Suomessa platinainen sormus maksaa yleensä 2-3,5 kertaa enemmän kuin kultainen.


      • Hei
        karaattia kirjoitti:

        Tuskimpa vain ihan ollut kolmea karaattia sun timanttisi, jos se on yksittäinen ollut... Vähän heikompilaatuinenkin 3ct kivi kustantaa ainakin 15000-20000e. Asiaan, Suomessa platinainen sormus maksaa yleensä 2-3,5 kertaa enemmän kuin kultainen.

        Kasitit asian hiukan vaarin, sormuksessani on 3 yhden karaatin timanttia..


      • ostopaikkaa
        Hei kirjoitti:

        Kasitit asian hiukan vaarin, sormuksessani on 3 yhden karaatin timanttia..

        Oletko mahdollisesti tilannut ulkomailta? Millaiset ovat kivien specsit? Kuulostaa silti järkyttävän edulliselta =)


      • hkgfy

        nykyään platinan hinta on noussut lujaa samoin kun kulta...mutta kulta sormuksen seassa on muitakin aineita kun taas platina on melkein puhdasta..pomo/kultaseppä sanoi tämän hetken hinnaksi: 14k keltakulta sormus on neljä kertaa halvempi platina sormusta.


      • Hei
        ostopaikkaa kirjoitti:

        Oletko mahdollisesti tilannut ulkomailta? Millaiset ovat kivien specsit? Kuulostaa silti järkyttävän edulliselta =)

        En ole valitettavasti asiantuntija jalokiviin liittyen ja sulhaseni valitsi sormuksen. Sen verran tiedan etta timantit on prinsessa hiottuja. Sormus ostettu Dublinista, asumme taalla sulhaseni kanssa. Liikkeen nimi oli Fields.


      • liike
        Hei kirjoitti:

        En ole valitettavasti asiantuntija jalokiviin liittyen ja sulhaseni valitsi sormuksen. Sen verran tiedan etta timantit on prinsessa hiottuja. Sormus ostettu Dublinista, asumme taalla sulhaseni kanssa. Liikkeen nimi oli Fields.

        Hyvät sivut Fieldsillä. Onko sormuksesi tämän kaltainen http://www.fieldsofdublin.ie/product.asp?Id=133036&DeptId=4 muuta platinaisena?


      • Hei
        liike kirjoitti:

        Hyvät sivut Fieldsillä. Onko sormuksesi tämän kaltainen http://www.fieldsofdublin.ie/product.asp?Id=133036&DeptId=4 muuta platinaisena?

        Kylla, sormus on juuri tuon tyylinen paitsi vain kolme timanttia, ei pienilla timanteilla reunustettu. Sulhaseni oli saanut myos hieman alennusta hinnasta koska oli maksanut sormuksen kateisella yhdessa erassa. Onko mielestasi hinnat halvemmat taalla pain kuin Suomessa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe