mitä maksaisi platinasta vastaavanlainen sormus jos esim ajatellaan perus 18 karaatin 4 mm leveää keltakultasormusta?
Ihan vertailun vuoksi.. Että kannattaako ees harkita :)
taas platinasta
8
1426
Vastaukset
- Hei
Minulla on plantinasormus kolmella karaatin timantilla, hintaa oli noin €4000. Olemme katselleet ihan sileita platinaisia vihkisormuksia, hinta noin €500-700
- karaattia
Tuskimpa vain ihan ollut kolmea karaattia sun timanttisi, jos se on yksittäinen ollut... Vähän heikompilaatuinenkin 3ct kivi kustantaa ainakin 15000-20000e. Asiaan, Suomessa platinainen sormus maksaa yleensä 2-3,5 kertaa enemmän kuin kultainen.
- Hei
karaattia kirjoitti:
Tuskimpa vain ihan ollut kolmea karaattia sun timanttisi, jos se on yksittäinen ollut... Vähän heikompilaatuinenkin 3ct kivi kustantaa ainakin 15000-20000e. Asiaan, Suomessa platinainen sormus maksaa yleensä 2-3,5 kertaa enemmän kuin kultainen.
Kasitit asian hiukan vaarin, sormuksessani on 3 yhden karaatin timanttia..
- ostopaikkaa
Hei kirjoitti:
Kasitit asian hiukan vaarin, sormuksessani on 3 yhden karaatin timanttia..
Oletko mahdollisesti tilannut ulkomailta? Millaiset ovat kivien specsit? Kuulostaa silti järkyttävän edulliselta =)
- hkgfy
nykyään platinan hinta on noussut lujaa samoin kun kulta...mutta kulta sormuksen seassa on muitakin aineita kun taas platina on melkein puhdasta..pomo/kultaseppä sanoi tämän hetken hinnaksi: 14k keltakulta sormus on neljä kertaa halvempi platina sormusta.
- Hei
ostopaikkaa kirjoitti:
Oletko mahdollisesti tilannut ulkomailta? Millaiset ovat kivien specsit? Kuulostaa silti järkyttävän edulliselta =)
En ole valitettavasti asiantuntija jalokiviin liittyen ja sulhaseni valitsi sormuksen. Sen verran tiedan etta timantit on prinsessa hiottuja. Sormus ostettu Dublinista, asumme taalla sulhaseni kanssa. Liikkeen nimi oli Fields.
- liike
Hei kirjoitti:
En ole valitettavasti asiantuntija jalokiviin liittyen ja sulhaseni valitsi sormuksen. Sen verran tiedan etta timantit on prinsessa hiottuja. Sormus ostettu Dublinista, asumme taalla sulhaseni kanssa. Liikkeen nimi oli Fields.
Hyvät sivut Fieldsillä. Onko sormuksesi tämän kaltainen http://www.fieldsofdublin.ie/product.asp?Id=133036&DeptId=4 muuta platinaisena?
- Hei
liike kirjoitti:
Hyvät sivut Fieldsillä. Onko sormuksesi tämän kaltainen http://www.fieldsofdublin.ie/product.asp?Id=133036&DeptId=4 muuta platinaisena?
Kylla, sormus on juuri tuon tyylinen paitsi vain kolme timanttia, ei pienilla timanteilla reunustettu. Sulhaseni oli saanut myos hieman alennusta hinnasta koska oli maksanut sormuksen kateisella yhdessa erassa. Onko mielestasi hinnat halvemmat taalla pain kuin Suomessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447