Heippa!
Olen jonkin aikaa etsinyt taulua tai julistetta kolmesta apinasta. Olisiko kenelläkään tietoa mistä kyseinen taulu voisi löytyä? Olisin kiitollinen. Myös esineet kiinnostavat.
3 apinaa
6
3969
Vastaukset
- jotakin..
tiettyä taulua vai ylipäänsä kuvaa aiheesta?
- 3apinaa
yksi ei näe, toinen ei kuule, kolmas ei puhu, ne kolme apinaa, tauluna mielummin. Olisiko helsingissä jonkin sortin itämäistä kauppaa tai joku paikka mistä nämä voisivat löytyä?
- -nainen-
Itselläni on tälläinen "apinapatsas". Mutta siinä kyllä on neljä apinaa.
1. kädet silmillä
2. kädet suun edessä
3. kädet korvilla
4. kädet polvilla, kämmenpuoli ylöspäin
Balin saarella olen nähnyt tälläiset apinapatsaat aikoinani. Kivestä veistetyt noin 2,70 m korkeat ja niitäkin oli neljä rinnakkain. - AROSUSI-09
ja Seven artista Forumissa kannattaa kysyä tietty googlettaa kaikki julisteliikkeet?Postimyynnin kautta luulis nyt ainakin löytyvän.
- apeapina
Yksi ei halua katsoa ihmisiä, toinen raapii korviaan ja kolmas syö banaania. Tämän tarinan kertoi gambialainen.
- mimosa60
löytyy ainakin turkulaisesta nettikaupasta www.aasatar.fi hintaan 10 e/3 apinan sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801808
- 691633
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91261- 80988
- 94975
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882