Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

PISKIT! (osa 2)

Njaaha

No jos dopperi vetää viimeisen hengenvetoon perheen puolustuksen niin en usko että se tulee tosta vaan... kyllä sille koiralle se on opetettu että hyökkää varkaan kimppuu!

2

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tania

      kaikilla koirilla on luontainen tarve suojella perhettään ja laumaansa.(eikös meillä kaikilla muillakin? )
      Lisäksi ottaen huomioon jalostuksen (suojelu/vartiointi) se on erinomainen tuossa hommassa!
      Omaani en koskaan ole opettanut hyökkäämään!(toivottavasti ei kukaan) Mutta uskallan täysin luottaa koiraani siinä että se minua puolustaa jos joku käy kimppuuni!
      Tosin en usko että se varasta vahingoittaisi..Taitaisi vain tuumata uuden leikkitoverin tulleen..=)

    • meillä ikinä, vaan en kyllä sitten tiedä, onko kyseessä sattuma, vai dobermannien (ynnä muiden koirien) antama "suoja". Eivät koirat ikinä tosin ole minkäänlaista elettä yhdenkään ihmisen uhkaamiseksi osoittaneet.

      Eikä ole kyllä meillä opetettu millekään koiralle mitään "varkaan-kimppuunkäymis-koulutusta"!

      Samoin tuosta "viimeiseen hengenvetoon asti puolustamisesta" ei tule mitään muuta mieleen, kuin jotta minä-muoriska kyllä puolustan kaikkia pienempiäni, huollettaviani, ja meistä hyvistä ihmisistä riippuvaisia eläimiä dobermannit mukaanlukien niinsanotusti "viimeiseen hengenvetoon".

      Njaahan kannattaisi ihan oikeasti tutustua edes yhteen oikeaan dobermanniin, niin alkaisivat varmaankin ennakkoluulot karista tuotapikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe