Mistä saa Paiolin etupäähän sisäputkia eli iskarin mäntiä (niitä kromiputkia)? Oletteko kokeilleet Tunturi Tigerin vastaavia (ovat pari senttiä pitemmät, voisivat sopia)? Jos putkia ei saa mistään, miten voisi korjata pistemäiset ruosteet, jotka aiheuttavat öljyvuotoa?
Suzuki S etuiskarit
4
506
Vastaukset
- ässä
Tunturi tigerin putket kyllä sopii, mutta ne on liian pitkät (6cm pitemmät kuin ässän putket). Ässän keulan sisäputket on loppunu kaupoista varmaan jo aikoja sitte, mutta noita tigerin putkia voi vielä jostain saada, ne maksaa n. 100e. Jos putkissa ei ole pahoja naarmuja niin putkia voi yrittää korjata hiomalla naarmuista terävät kulmat vesihiomapaperilla ja öljyllä. Mulla on ainaki neljä paria noita paiolin etupumppuja ja jokainen putki on naarmutettu pilalle tai kierot, eli saa olla aika hyvä tuuri jos jos löydät hyvät käytetyt.
- Ässäisti
Onnistuuko Tigerin putkien käyttö niin, että ylimääräiset 6 cm jää yläkiinnikkeiden yläpuolelle? Ovatko siis alapästään täysin samanlaiset jousien ym. osalta?
Minulla ei ole naarmuja vaan melko syviä syöpymiä. Toimisiko kemiallinen metalli täytteenä? - ???
Ässäisti kirjoitti:
Onnistuuko Tigerin putkien käyttö niin, että ylimääräiset 6 cm jää yläkiinnikkeiden yläpuolelle? Ovatko siis alapästään täysin samanlaiset jousien ym. osalta?
Minulla ei ole naarmuja vaan melko syviä syöpymiä. Toimisiko kemiallinen metalli täytteenä?Miksi ne pitäisi jättää sen 6cm yläkolmion yläpuolelle? S:n etupää on vakiona varsin hassun näköinen (=liian lyhyt), Tiikerin putkilla siitä saisi huomattavasti paremman näköisen. Alapään sopivuudesta en osaa sanoa.
- ässä
Ässäisti kirjoitti:
Minulla ei ole naarmuja vaan melko syviä syöpymiä. Toimisiko kemiallinen metalli täytteenä?Putkia saa jotain 3cm läpi t-paloista, eli keulasta tulee tigerin putkilla n. 3cm korkeampi. Ne tigerin sisäputket menee suoraan ässän alaputkiin. Jos on jotain syviä syöpimiä niin putket on pilalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197