Menkat nolottaa....

pikkunainen

Niin oltiin kesäloma reissulla perheen kansssa ja tietty mun kuukautiset alko just sillon... ja olin vielä sillon kahestaan veljen kanssa kaupungilla. :(
Olin sovitus kopissa kun näin ne ja sit mun oli pakko kertoa sille veljelle kun piti mennä ostamaan siteitä.... nolotti ihan sikana.
Onko kenelläkään muulla käynyt näin? siis silleen et veli saakin tietää niistä tai et sille joutuu kertomaan. Mua nolottaa vieläkin tää asia ihan hirveesti...
Eikä vittuilijoita kiitos.

11

3460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen tyttö

      Toi on aika normaalia että "häpee" menkkojaan, ja kyllähän mäkin niitä oon hävennyt ennen. Mutta ajan myötä, kun menkat on muutaman vuoden jo kestäny niin ei sitä enään niin kauheesti attele että saako esim. veli tietää että onko menkat vai ei. Ei ne pojat sitä kuitenkaan niin erikoisena pidä. se on niin normaali asia ku vaan olla ja voi.

    • ..................

      mullakin on sisko ja jos sille kävis noin niin en paljoo miettis sitä. kaikilla naisillahan on kuukautiset..

      • pikkunainen

        Mutta jos sun sisko alkais itkemään siitä niin mitä miettisit tai tekisit? Mä itkin sillon mut mun veli oli kauheen välinpitämätön. Se ei varmaan olis halunnu kuulla koko asiasta ollenkaan vai? Nolottikohan sitäkin?
        En haluu enää koskaa puhua sen kanssa tästä....


      • välillä pitämätön
        pikkunainen kirjoitti:

        Mutta jos sun sisko alkais itkemään siitä niin mitä miettisit tai tekisit? Mä itkin sillon mut mun veli oli kauheen välinpitämätön. Se ei varmaan olis halunnu kuulla koko asiasta ollenkaan vai? Nolottikohan sitäkin?
        En haluu enää koskaa puhua sen kanssa tästä....

        ehkä se vaan näytti välinpitämättömältä
        ja kyllä se sua varmaan ymmärtää


    • noloa

      on maailman luonnollisimmassa asiassa ?

    • eiköhän se sun broidis tajuu ihan muutenkin et kaikil mimmeil alkaa joskus menkat...

    • Pikkusysterii

      Mä älyyn suo.. Muo nolottais kans jos joutuisin samaan tilanteesee ihan´ SAIRAASTI--

    • vilmaneiti

      tuskin sun veli niin hirveesti
      järkytty tiedosta et sulla on kuukautiset,
      koska ne on kaikilla naisilla ja ihan normaali asia.
      Jos siitä saa vittuilun tai pilan aiheen
      nii täytyy olla sairaan kuiva huumorintaju,
      kuukautiset on vaan merkki siitä
      et sä oot nainen ja hedelmöitys kelpoinen,
      eli voit joskus saada lapsen:)

      Turhaa sä stressaat tollasia
      ajan myötä ne menkatkin helpottuu
      ja muuttuu osaksi elämää,
      kaikkeen tottuu:)

    • Anonyymi

      Entäs jos se veli onkin 10 vuotias pikkuveli? Entä jos se ei vielä kunnolla tiiä ees mitkä menkat on? Nu siitähän opetetaan vasta joskus 5lk keväällä ja se on nelosella😬

    • Anonyymi

      Riippuu veljen (ja omasta) iästä…

    • Anonyymi

      💩💩💩

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe