Niin oltiin kesäloma reissulla perheen kansssa ja tietty mun kuukautiset alko just sillon... ja olin vielä sillon kahestaan veljen kanssa kaupungilla. :(
Olin sovitus kopissa kun näin ne ja sit mun oli pakko kertoa sille veljelle kun piti mennä ostamaan siteitä.... nolotti ihan sikana.
Onko kenelläkään muulla käynyt näin? siis silleen et veli saakin tietää niistä tai et sille joutuu kertomaan. Mua nolottaa vieläkin tää asia ihan hirveesti...
Eikä vittuilijoita kiitos.
Menkat nolottaa....
11
3460
Vastaukset
- toinen tyttö
Toi on aika normaalia että "häpee" menkkojaan, ja kyllähän mäkin niitä oon hävennyt ennen. Mutta ajan myötä, kun menkat on muutaman vuoden jo kestäny niin ei sitä enään niin kauheesti attele että saako esim. veli tietää että onko menkat vai ei. Ei ne pojat sitä kuitenkaan niin erikoisena pidä. se on niin normaali asia ku vaan olla ja voi.
- ..................
mullakin on sisko ja jos sille kävis noin niin en paljoo miettis sitä. kaikilla naisillahan on kuukautiset..
- pikkunainen
Mutta jos sun sisko alkais itkemään siitä niin mitä miettisit tai tekisit? Mä itkin sillon mut mun veli oli kauheen välinpitämätön. Se ei varmaan olis halunnu kuulla koko asiasta ollenkaan vai? Nolottikohan sitäkin?
En haluu enää koskaa puhua sen kanssa tästä.... - välillä pitämätön
pikkunainen kirjoitti:
Mutta jos sun sisko alkais itkemään siitä niin mitä miettisit tai tekisit? Mä itkin sillon mut mun veli oli kauheen välinpitämätön. Se ei varmaan olis halunnu kuulla koko asiasta ollenkaan vai? Nolottikohan sitäkin?
En haluu enää koskaa puhua sen kanssa tästä....ehkä se vaan näytti välinpitämättömältä
ja kyllä se sua varmaan ymmärtää
- noloa
on maailman luonnollisimmassa asiassa ?
eiköhän se sun broidis tajuu ihan muutenkin et kaikil mimmeil alkaa joskus menkat...
- Pikkusysterii
Mä älyyn suo.. Muo nolottais kans jos joutuisin samaan tilanteesee ihan´ SAIRAASTI--
- vilmaneiti
tuskin sun veli niin hirveesti
järkytty tiedosta et sulla on kuukautiset,
koska ne on kaikilla naisilla ja ihan normaali asia.
Jos siitä saa vittuilun tai pilan aiheen
nii täytyy olla sairaan kuiva huumorintaju,
kuukautiset on vaan merkki siitä
et sä oot nainen ja hedelmöitys kelpoinen,
eli voit joskus saada lapsen:)
Turhaa sä stressaat tollasia
ajan myötä ne menkatkin helpottuu
ja muuttuu osaksi elämää,
kaikkeen tottuu:) - Anonyymi
Entäs jos se veli onkin 10 vuotias pikkuveli? Entä jos se ei vielä kunnolla tiiä ees mitkä menkat on? Nu siitähän opetetaan vasta joskus 5lk keväällä ja se on nelosella😬
- Anonyymi
Riippuu veljen (ja omasta) iästä…
- Anonyymi
💩💩💩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504