Mitä te ootte laittanu marsuillenne häkkiin ,että niillä olisi tekemistä?Kertokaa jotain,mitä vois itse tehdä sinne.. :)
marsun virikkeitä häkkiin!?
4
297
Vastaukset
- Madde
Tää nyt ei varsinaisesti tekemistä ole mutta mulla on marsulleni häkissä "riippukeinu". Tein sen vanhasta käsipyyhkeestä jonka laitoin pyykkipojilla kiinni. Siinä mun marsu tykkää kellitellä! =)
- love:)
tota noin........
Pringles purkeista voi tehä putkiloita niille! Tai jostain vanhasta viltistä voi myös tehä riippukeinun!Ja puusta tehty pelkkä keinukin on aikasta hyvä nimittäin niiden tasapaino kehittyy aika paljon siinä. :) ;)
- Millisent
no mulla on semmonen savinen kukkaruukku,pieni peili,tiilistä tehdyt portaat,suuria kiviä,puusta tehty "siltta",putki/tunneli,nukkuma koppi jonka päälle loivat tikkaat ja siinäpä ne oli mutta niitä voi keksii niin paljon kun haluu jos mielikuvitusta riittää....
- Annette
Moips! Ittelläni ei oo marsuu mut niille yks hyvä virike on riippukeinu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911